Honda FCX Concept

Με στόχο να ικανοποιήσει τους σκοπούς της Honda για υψηλή οδηγική και περιβαλλοντική απόδοση, το FCX Concept είναι εξοπλισμένο με μία πλατφόρμα κυψελών καυσίμου καθέτου ροής V1 η οποία αποτελείται από μία συμπαγή, υψηλής απόδοσης στήλης καυσίμου τοποθετημένη σε μία καινοτόμα διάταξη κεντρικού τούνελ. Αυτό επέτρεψε στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα κομψό, χαμηλό σεντάν κάτι που θα ήταν δύσκολο να επιτύχουν με ένα συμβατικό όχημα κυψελών καυσίμου. Αυτή η νέα στήλη κυψελών καυσίμου είναι 20% μικρότερη και 30% ελαφρύτερη από την υπάρχουσα FCX FC στήλη, αλλά η απόδοση ισχύος της είναι μεγαλύτερη κατά 14kW. Το μοτέρ κίνησης είναι τοποθετημένο ομο-αξονικά με το κιβώτιο για πιο συμπαγή σχεδίαση, με την απόδοσή του αυξημένη κατά 15kW. Συνολικά, το συγκρότημα ισχύος είναι περίπου 180kg ελαφρύτερο από το υπάρχον FCX και περίπου 40% μικρότερο σε όγκο. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη απόδοση ενέργειας με ένα ευρύχωρο εσωτερικό.
Ενώ στις προηγούμενες στήλες το υδρογόνο και το νερό που δημιουργούταν έρεαν οριζόντια, το νέο FCX Concept διαθέτει σχεδίαση κάθετης ροής. Αυτό επιτρέπει την βαρύτητα να βοηθήσει στην απαλλαγή του νερού που παράγεται, συντελώντας στην σημαντική βελτίωση της απορροής του νερού, κάτι πολύ σημαντικό στην υψηλή απόδοση της στήλης. Το αποτέλεσμα είναι η σταθερή παραγωγή ισχύος σε ένα μεγάλο εύρος συνθηκών, και υψηλότερη απόδοση από μικρότερο συγκρότημα. Η εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες έχει επίσης βελτιωθεί σημαντικά, καθιστώντας το ικανό σε εκκινήσεις με θερμοκρασίες κατά 10˚C χαμηλότερες από το υπάρχον FCX— φτάνοντας στους 30˚C.1 Η ροή V υποδεικνύει τρία χαρακτηριστικά της στήλης: κάθετη ροή υδρατμών (κάθετη προς τα κάτω ροή υδρογόνου), σπονδυλωτή δομή (δομή κεντρικού τούνελ), μικρός όγκος
Σαν δευτερεύουσα πηγή ενέργειας, το FCX Concept φέρει μία συμπαγή, εξαιρετικά αποδοτική μπαταρία ιόντων λιθίου, συμβάλλοντας στην αύξηση της ισχύος εξόδου και σε ένα πιο συμπαγές συγκρότημα ισχύος. Αυτές οι βελτιώσεις απόδοσης σε σημαντικά μέρη κινητήρα δίνουν στο όχημα μία αυτοδυναμία στην οδήγηση κατά περίπου 30% μεγαλύτερη από το υπάρχον FCX. Το όχημα έχει επίσης μία απόδοση ενέργειας 60%—περίπου τρεις φορές μεγαλύτερη από ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, δύο φορές μεγαλύτερη από ένα υβριδικό, και 10% καλύτερη από το υπάρχον FCX.
Honda 10/10/2006
0 Comments:
Post a Comment
<< Home