Fabiatou Auto News

Tuesday, November 15, 2011

Mitsubishi Motors στο 42ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο

H Mitsubishi Motors Corporation (MMC) θα παρουσιάσει συνολικά 15 οχήματα στο 42ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, που θα πραγματοποιηθεί στο συνεδριακό κέντρο Tokyo Big Sight από 30 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου. Παγκόσμια πρεμιέρα κάνουν Τα Mirage και MITSUBISHI Concept PX-MiEV. Αυτά τα δύο μοντέλα ενσαρκώνουν αντίστοιχα τους δύο σημαντικούς πυλώνες στην προϊοντική στρατηγική της εταιρίας όπως περιγράφεται στο μεσοπρόθεσμο επιχειρησιακό σχέδιο JUMP 2013: παγκόσμια στρατηγικά μοντέλα που απευθύνονται σε αναδυόμενες αγορές και μοντέλα με «πράσινη τεχνολογία». Το μικρομεσαίο Mirage ενσαρκώνει τη στρατηγική παγκόσμιων μοντέλων, ενώ το MITSUBISHI Concept PX-MiEV concept SUV είναι προϊόν «πράσινης τεχνολογίας» με ένα μοναδικό υβριδικό plug-in σύστημα κίνησης.

Στο περίπτερο της Mitsubishi Motors θα εκτίθεται επίσης το ελαφρύ επαγγελματικό ηλεκτρικό MINICAB-MiEV που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνική αγορά φέτος το Δεκέμβριο και το EV νέας γενιάς i-MiEV που αυτή τη στιγμή πωλείται σε όλο τον κόσμο ενώ αναμένεται να παρουσιαστεί στην Αμερική μέχρι το τέλος της χρονιάς. Επιπλέον, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν το RVR compact SUV (ASX ή Outlander Sport όπως λέγεται σε μερικές αγορές) με νέο κινητήρα MIVEC1 που υιοθετεί την τεχνολογία Auto Stop & Go (AS&G) idle-stop της MMC, και το Pajero (Montero ή Shogun σε μερικές αγορές) SUV με ‘καθαρό’ κινητήρα diesel.

1: Καινοτόμο Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Χρονισμού Βαλβίδων (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control)

Το περίπτερο της Mitsubishi Motors θα φιλοξενεί επίσης το MiEV House, μία φιλοσοφία «έξυπνου σπιτιού» που απαντά στο πρόβλημα της ενέργειας και της παγκόσμιας θερμότητας με διαχείριση ενέργειας μεταξύ σπιτιού, «έξυπνων ηλεκτρικών συσκευών», υβριδικών οχημάτων EVs/plug-in hybrid vehicles (PHEV) και «έξυπνων δικτύων ηλεκτρισμού» ταυτόχρονα μέσω των συστημάτων HEMS (Home Energy Management System) και EIS (Electric Vehicle Integration System) της MMC. Το HEMS κάνει πιο άνετη τη ζωή στο σπίτι, καθώς παρακολουθεί συνεχώς τη διαθέσιμη ισχύ και την κατανάλωση, βελτιστοποιώντας και τις δύο, δίνοντας απάντηση στην έλλειψη ενέργειας και το κόστος ηλεκτρισμού (διαφορετικά τιμολόγια). Όταν είναι συνδεδεμένο με ένα ‘smart home’ με HEMS, το EIS παρακολουθεί συνεχώς τη χρήση και την απόδοση της μπαταρίας του EV/PHEV (που διαφέρει, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης του EV/PHEV), προωθεί αυτές τις πληροφορίες στο HEMS, το οποίο στη συνέχει βελτιστοποιεί τη φόρτιση από το σπίτι ώστε το EV/PHEV να έχει πάντα αρκετή ενέργεια.

Εκτός του MiEV House θα υπάρχει και το MiEV Café, ένας χώρος χαλάρωσης που τροφοδοτείται από τη μπαταρία ενός ηλεκτρικού οχήματος παρκαρισμένου ακριβώς δίπλα. Το ηλεκτρικό όχημα θα παρέχει ισχύ στο MiEV Café μέσω μιας συσκευής βαρέως τύπου (που επίσης θα εκτίθεται στο Τόκιο) - μέχρι 1500W από τις μπαταρίες των EV και PHEV. Η συσκευή θα αρχίσει να πωλείται στην Ιαπωνία κατά τη διάρκεια του τρέχοντος οικονομικού έτους.


1) Mirage

Οι υπεύθυνοι εξέλιξης του Mirage 2 επεδίωξαν συμπαγείς διαστάσεις και υψηλή απόδοση καυσίμου ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των αναδυόμενων αγορών, σαν ένα προσιτό, βασικό μοντέλο αλλά και τις απαιτήσεις των προηγμένων αγορών λόγω χαμηλής κατανάλωσης και μειωμένων εκπομπών CO2. Επιπλέον, το Mirage διαθέτει την ευελιξία ενός συμπαγούς αυτοκινήτου, το οποίο μπορεί να μεταφέρει με άνεση πέντε ενήλικες.


2: Προέρχεται από την Αγγλική λέξη “mirage.” Το όνομα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στη σειρά Mirage που δημιουργήθηκε για οικονομία πόρων/ενέργειας/χώρου και υψηλές επιδόσεις, όλα σε ένα συμπαγές πακέτο, που έκανε ντεμπούτο στην Ιαπωνία το Μάρτιο του 1978. Το νέο Mirage βασίζεται στη φιλοσοφία της πρώτης σειράς:επίτευξη μέγιστων επιδόσεων και λειτουργιών μέσα από περιορισμένες διαστάσεις.

Στοχεύοντας σε κορυφαία απόδοση καυσίμου (Ιαπωνική έκδοση Ιαπωνικής) 30km το λίτρο, η MMC εφάρμοσε διάφορα μέτρα όπως διεξοδική μείωση βάρους σε όλα σχεδόν τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου, περιορισμό αντίστασης κύλισης, βελτιώσεις σε κινητήρα, κιβώτιο, φρένα και ελαστικά, σε συνδυασμό με ένα αεροδυναμικό αμάξωμα. Το νέο Mirage πρόκειται να κυκλοφορήσει πρώτα στην Ταϊλάνδη το Μάρτιο του 2012.


2)
MITSUBISHI Concept PX-MiEV

Η MMC έγινε η πρώτη μεγάλη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που παρουσίασε στην αγορά ένα ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής με το EV επόμενης γενιάς i-MiEV το 2009. Η εταιρία θα παρουσιάσει το δεύτερο μαζικής παραγωγής EV—το ελαφρύ επαγγελματικό EV MINICAB-MiEV στην κατηγορία μίνι ελαφρών επαγγελματικών EV —φέτος το Δεκέμβριο. Τα μοντέλα αυτά είναι πολύ δημοφιλή ως αστικά οχήματα μεταφοράς επιβατών για μικρές αποστάσεις.

Επίσης, έχουμε μία νέα άφιξη: το MITSUBISHI Concept PX-MiEV αποτελεί την πρόταση της Mitsubishi Motors για ένα μεσαίο plug-in υβριδικό μοντέλο PHEV το οποίο προσφέρει την αυτονομία ενός μεσαίου (αλλά και μεγαλύτερου) οχήματος. Το MITSUBISHI Concept PX-MiEV υιοθετεί ένα προηγμένο σύστημα κίνησης από την EV τεχνολογία της MMC. Αυτό προσφέρει τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα και τον αθόρυβο χαρακτήρα ενός EV σε πακέτο SUV που αυξάνει την άνεση και επιτρέπει τη χρήση πέραν των ορίων της πόλης. Το MITSUBISHI Concept PX-MiEV, με τις υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις του και την απόδοση καυσίμου, καταργεί πολλές αρνητικές προκαταλήψεις για τα SUV.

Το μοναδικό, plug-in σύστημα της MMC συνδυάζει τεχνολογία EV από το i-MiEV με ένα μικρό, συμβατικό κινητήρα εφοδιασμένο με τις τελευταίες περιβαλλοντικές τεχνολογίες της MMC. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει συνολική απόδοση καυσίμου3 πάνω από 60 χλμ./λίτρο, πολύ ανώτερη από ενός συμβατικού οχήματος, αλλά και υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις διατηρώντας παράλληλα μία αυτονομία εφάμιλλη των συμβατικών (πάνω από 800 χλμ.)

3: Αντιπροσωπευτική τιμή βασισμένη σε ένα συνδυασμό απόδοσης καυσίμου ηλεκτροκίνησης (απόδοση plug-in) και υβριδικού προγράμματος (υβριδική απόδοση).

Το plug-in υβριδικό σύστημα της MMC χρησιμοποιεί μπαταρίες υψηλής χωρητικότητας για αυτονομία ηλεκτροκίνησης 50 χλμ., που σημαίνει ότι το όχημα μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά σαν EV στις περισσότερες περιπτώσεις. Ανάλογα με την κατανάλωση ηλεκτρισμού και τη φόρτιση της μπαταρίας, το σύστημα ενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα σαν γεννήτρια, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την κίνηση των τροχών εάν χρειαστεί. Από ένα μπουτόν, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει Battery Drive Mode όταν θέλει αθόρυβη και χωρίς ρύπους οδήγηση (με επαρκή φόρτιση της μπαταρίας) σε κατοικημένες περιοχές ή σε επαρχιακούς δρόμους χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ισχύ. Ακόμα, μπορεί να επιλέξει Battery Charge Mode εν κινήσει, ελέγχοντας την κατανάλωση της μπαταρίας και χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως γεννήτρια για φόρτιση.

Μία πρίζα στο αυτοκίνητο επιτρέπει την παροχή ηλεκτρισμού αποθηκευμένου στις μπαταρίες προς τις ηλεκτρικές συσκευές π.χ. στο κάμπινγκ ή σε άλλες υπαίθριες δραστηριότητες, ή εκτελώντας χρέη πηγής ισχύος έκτακτης ανάγκης. Επιπλέον, η υποδοχή ταχείας φόρτισης είναι συμβατή με ‘vehicle-to-home’ (V2H).

Ένα ακόμα στοιχείο του MITSUBISHI Concept PX-MiEV εκτός από τον περιβαλλοντικό χαρακτήρα του είναι το σύστημα κίνησης που συνδυάζει ένα νέο σύστημα τετρακίνησης μέσω δύο ηλεκτροκινητήρων με το προηγμένο S-AWC (Super-All Wheel Control) της Mitsubishi. Το S-AWC, που βασίζεται στην τεχνολογία της τετρακίνησης των Lancer Evolution X προσφέρει γνήσια οδηγική απόλαυση, υπακούοντας άμεσα στις εντολές του οδηγού, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα σταθερότητας και ασφάλειας. Πέραν της άριστης συμπεριφοράς, το MITSUBISHI Concept PX-MiEV παράγει 100% άμεση ροπή στην εκκίνηση λόγω των ηλεκτροκινητήρων, προσφέροντας επιτάχυνση εφάμιλλη με ενός τρίλιτρου V6 κινητήρα. Το MITSUBISHI Concept PX-MiEV αναβαθμίζει τα περιβαλλοντικά συμβατά οχήματα σε νέα επίπεδα χάρη σε ένα μοναδικό συνδυασμό της απόδοσης του καυσίμου, της περιβαλλοντικής συμβατότητας, των επιδόσεων και της πρακτικότητας.

Mitsubishi