Η Mitsubishi Motors στη 85η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015
Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ετοιμάζεται για παγκόσμια παρουσίαση του πρωτότυπου Concept XR-PHEV II*1 κατά τη διάρκεια της 85ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, 3 - 15 Μαρτίου. Το Concept XR-PHEV II ενσαρκώνει την ιδέα ενός μικρού SUV που χρησιμοποιεί το νέο plug-in υβριδικό σύστημα EV (σύστημα PHEV). Επίσης στο περίπτερο της MMC θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά το L200 pickup truck, που θα κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά φέτος το καλοκαίρι.

*1…XR
σημαίνει X (crossover) Runner. Ένα στυλάτο crossover που
κινείται με ευελιξία στους δρόμους της πόλης.
Το L200 είναι
η Ευρωπαϊκή έκδοση του Triton pickup που
παρουσιάστηκε στην Ταϋλάνδη πέρσι το Νοέμβριο. Παράλληλα με τις βελτιώσεις του
σε επίπεδο λειτουργικότητας και αξιοπιστίας σαν ένα επαγγελματικό όχημα,
εξελίχθηκε ως το απόλυτο sport utility truck με χώρους και ανέσεις επιβατικού μοντέλου. Η έκδοση diesel του L200 χρησιμοποιεί
έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.4 MIVEC που
πληροί τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, εκπέμπει μόλις 169 g CO2/km - από τις
χαμηλότερες τιμές στην κατηγορία του. Αξιοσημείωτα είναι τα χαρακτηριστικά
ισχύος και οδηγησιμότητας. Τα τετρακίνητα μοντέλα υιοθετούν το σύστημα Super Select 4WD-II από το Pajero με δυνατότητα
επιλογής από τέσσερα προγράμματα οδήγησης για άριστη πρόσφυση σε όλους τους
τύπους οδοστρώματος και εξαιρετικές επιδόσεις επί παντός εδάφους.
Mitsubishi Concept XR-PHEV II
Το Concept XR-PHEV II είναι το πρωτότυπο μικρό SUV πόλης που χρησιμοποιεί ένα ελαφρύ, συμπαγές και υψηλής
απόδοσης σύστημα PHEV
σχεδιασμένο για χρήση σε αυτοκίνητα με κινητήρα μπροστά/εμπρόσθια κίνηση (FWD) για την
επίτευξη υψηλών επιδόσεων με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.
Ανανεωμένο αισθητικά με δυναμικές και σπορ σχεδιαστικές
φόρμες και μία τολμηρή πλαϊνή χαρακτηριστική γραμμή, το Concept XR-PHEV II προδίδει τις
συναρπαστικές επιδόσεις που προσφέρει το ισχυρό μοτέρ του. Η εμπρός μάσκα χρησιμοποιεί
μία στιβαρή και ανθεκτική δομή, ενώ εντυπωσιάζει ο τρόπος με τον οποίο το
κεντρικό τμήμα που φιλοξενεί τα λειτουργικά μέρη προστατεύεται από την κάτω και
τις πλαϊνές πλευρές. Τα εμπρός φώτα ημέρας και τα πίσω φώτα είναι τοποθετημένα
αριστοτεχνικά με τρόπο που αναδεικνύουν τις γραμμές του αμαξώματος. Ο
συνδυασμός αυτών των σχεδιαστικών στοιχείων δημιουργεί ένα νέο είδος στυλ για crossover πόλης.
Το εσωτερικό εκφράζει προσδοκίες υψηλών επιδόσεων μέσα
από τα ποιοτικά υλικά που χρησιμοποιούνται και την οπτική εμφάνιση που αυτά
προσφέρουν. Το ταμπλό εκτείνεται στα πλάγια σαν δύο φτερά με αφετηρία την
εντυπωσιακή κεντρική κονσόλα στην οποία συγκεντρώνονται τα περισσότερα
χειριστήρια. Η κομψή αισθητική του εσωτερικού αποτυπωμένη στο ταμπλό τονίζεται
από ασημί διάκοσμο και πλαϊνά διακοσμητικά ένθετα που διατρέχουν την καμπίνα σε
όλο της το μήκος.
Το νέο PHEV είναι
σχεδιασμένο για χρήση σε μοντέλα με σύστημα κίνησης τοποθετημένο μπροστά και
περιλαμβάνει ένα κινητήρα MIVEC, νέο
ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια και μία νέα μονάδα ηλεκτρικής ισχύος. Η υψηλής
χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται κάτω από το πάτωμα για να
χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Η νέα μονάδα ηλεκτρικής ισχύος αποτελείται από έναν
συμπαγή και υψηλής απόδοσης μετατροπέα (inverter) και
σύστημα μεταβλητής τάσης που κρατά τις εκπομπές CO2 κάτω από 40 g/km - από τις
καλύτερες τιμές σε επίπεδο περιβαλλοντικής συμβατότητας για μοντέλο PHEV. Το σύστημα PHEV είναι
σχεδιασμένο για να λειτουργεί κυρίως σε ηλεκτρικό πρόγραμμα με τον κινητήρα να
εκτελεί χρέη γεννήτριας ή να παρέχει πρόσθετη κινητήρια ισχύ όταν χρειάζεται.
Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, γίνεται
αυτόματη επιλογή του κατάλληλου προγράμματος: πλήρως ηλεκτρικό, εν σειρά
υβριδικό, και παράλληλο υβριδικό. Επιλέγοντας Battery Save ή Battery Charge mode, ο
οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί ηλεκτροκίνηση όταν το επιθυμεί. Προσφέροντας
ισχυρές και σπορ επιδόσεις, το σύστημα πετυχαίνει μία αθόρυβη και πολιτισμένη
οδηγική εμπειρία χωρίς διακοπές ισχύος από τις αλλαγές ταχυτήτων για μεγαλύτερη
οδηγική απόλαυση.
Βασικές προδιαγραφές
Μήκος x Πλάτος x Ύψος 4,490mm × 1,890 mm × 1,620 mm
Μεταξόνιο 2,670
mm
Καθίσματα 5
Χωρητικότητα μπαταρίας 12
kWh
Ισχύς μοτέρ 120 kW
Μετάδοση 2WD
Εκπομπές CO2 Κάτω από 40 g/km
Η MMC θα
προσφέρει το Smartphone Link Display Audio, που
υποστηρίζει Android Auto*2 και CarPlay*3 και θα
τοποθετείται σε μερικά από τα διαθέσιμα μοντέλα της εταιρείας στην Ευρωπαϊκή
αγορά από το καλοκαίρι. Το Smartphone Link Display Audio που
παρουσιάζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της
Γενεύης παρέχει στο χρήστη δυνατότητα εύκολης και ασφαλούς πρόσβασης σε χάρτες,
μουσικές επιλογές και λοιπές εφαρμογές στο smartphone του, ενώ οδηγεί μέσω απλής και διαισθητικής διεπαφής. Σε
ειδικό χώρο του περιπτέρου της MMC οι
επισκέπτες της Έκθεσης θα μπορούν να δοκιμάζουν οι ίδιοι το Smartphone Link Display Audio.
Νέο L200
Παράλληλα με τις βελτιώσεις του σε επίπεδο
λειτουργικότητας και αξιοπιστίας σαν ένα επαγγελματικό όχημα, το νέο L200 εξελίχθηκε ως
το απόλυτο sport utility truck με χώρους και ανέσεις επιβατικού μοντέλου.
Διαμορφωμένο μέσα από δυναμικές και μυώδεις φόρμες και
μία ζωηρή χαρακτηριστική γραμμή, το νέο L200
αποπνέει ένα έντονο σπορ στυλ που θυμίζει γραμμωμένο σώμα αθλητή. Διατηρεί τη
χαρακτηριστική γραμμή “J” που
χωρίζει την καμπίνα από το χώρο φόρτωσης προβάλλοντας την ευρυχωρία της
καμπίνας σε συνδυασμό με την καρότσα με τρόπο που αναδεικνύει την εικόνα premium ποιότητας.
Το L200
διαθέτει μία άνετη καμπίνα με σπορ εμφάνιση και όλα τα χαρακτηριστικά ασφάλειας
των επιβατών. Κυριαρχεί η σπορ σχεδίαση του cockpit που τονίζει την οπτική αρμονία του ταμπλό και της
κονσόλας, η χρήση μαλακών υλικών και ενός χρωματικού θέματος από τον πίνακα
οργάνων μέχρι την πλαϊνή επένδυση.
Στο διαμέρισμα του κινητήρα βλέπουμε τον υπερτροφοδοτούμενο
2.4 MIVEC diesel τύπου 4N15 της MMC που πληροί τις
αυστηρότερες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και υιοθετεί σύστημα Auto Stop & Go. Εν
κινήσει, οι εκπομπές CO2
διατηρούνται στα 169 g/km (μοντέλα με
6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) προσφέροντάς του περιβαλλοντικές επιδόσεις από τις
καλύτερες στην κατηγορία. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί επίσης υπερσυμπιεστή
μεταβλητής γεωμετρίας, που επιτρέπει την αποτελεσματική προσαρμογή της
γεωμετρίας της τουρμπίνας στις οδηγικές συνθήκες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να
παράγεται πλούσια ροπή από τις χαμηλές στροφές και να επιτυγχάνεται ομαλή
επιτάχυνση και σχεδόν χωρίς καθυστέρηση απόκριση μέχρι τις υψηλές στροφές.
Αυτός ο κινητήρας χαρίζει στο L200
δυναμικές και αβίαστες επιδόσεις ακόμα και με πλήρες φορτίο. Προσφέρονται δύο
κιβώτια: ένα νέο 6-τάχυτο μηχανικό και το 5-τάχυτο INVECS II της MMC με Sport Mode και χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι (paddle shifting).
Το L200
χρησιμοποιεί ίδιο σύστημα μετάδοσης Super Select 4WD-II με το Pajero. Ο οδηγός μπορεί
να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα: ένα 2WD για μέγιστη οικονομία και τρία 4WD για τη
διαχείριση διαφορετικών οδηγικών συνθηκών. Σαν αποτέλεσμα, το 4WD σύστημα
πετυχαίνει ανώτερες επιδόσεις σε όλα τα εδάφη.
Τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα έχουν ελαχιστοποιηθεί
χάρη στη τοποθέτηση ηχοαπορροφητικών και αντικραδασμικών υλικών καθώς και
υλικών απόσβεσης και στην αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος. Η ανάρτηση έχει
βελτιστοποιηθεί με κριτήριο την οδηγική άνεση. Το νέο L200 διατηρεί τον
κύκλο στροφής 5,9 m του
προκατόχου του, που είναι από τους μικρότερους στην κατηγορία, ενώ η χρήση
χαμηλότερου λόγου υποπολλαπλασιασμού μειώνει την απαιτούμενη προσπάθεια στο
τιμόνι, βελτιώνοντας την ταχύτητα απόκρισης και την οδηγησιμότητα.
Το νέο L200
χρησιμοποιεί την ενισχυμένη δομή αμαξώματος RISE της MMC και
εφοδιάζεται με επτά αερόσακους SRS για
βελτιωμένη προστασία των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης. Ανάμεσα στα
συστήματα ενεργητικής ασφάλειας είναι το Trailer Stability Assist (TSA), το οποίο κατά
τη ρυμούλκηση τρέιλερ, παρακολουθεί την κίνηση του ρυμουλκούμενου σε σχέση με
το L200 και αν
εντοπίσει μεγάλη διαφορά (όπως σε πλάγιους ανέμους), επεμβαίνει πριν η
κατάσταση ξεφύγει από τον έλεγχο. Επίσης, το Lane Departure Warning (LDW) προειδοποιεί
τον οδηγό όταν το όχημα αποκλίνει από τη λωρίδα του.
Βασικές προδιαγραφές
Μήκος x Πλάτος x Ύψος 5285 mm x 1815 mm x 1780 mm
Μεταξόνιο 3000
mm
Καθίσματα 5
Κινητήρας Υπερτροφοδοτούμενος
2.4L MIVEC diesel
Μετάδοση Super Select 4WD-II
Εκπομπές CO2 169 g/km (6MT) / 189 g/km (5AT)
0 Comments:
Post a Comment
<< Home