Fabiatou Auto News

Monday, October 16, 2006

HONDA CR-V (2007)

Η Honda Motor Europe Ltd ανακοίνωσε το ολοκαίνουργιο, τρίτης γενιάς CR-V, αντικαταστάτη του υπάρχοντος που έχει μέχρι στιγμής 2.5 εκατομμύρια πωλήσεις περίπου, τα τελευταία 11 χρόνια παγκοσμίως. Το νέο CR-V(test drive) συνεχίζει να προσφέρει την πρακτικότητα ενός SUV αλλά με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης και το στυλ ενός υπερυψωμένου αυτοκινήτου, με μεγαλύτερη άνεση και πιο πολυτελές εσωτερικό, αντικατοπτρίζοντας τις αυξανόμενες ανάγκες πελατών για ποιότητα και ξεχωριστά προϊόντα στην κατηγορία των συμπαγών και premium SUV. Το νέο CR-V είναι έτοιμο να ανταγωνιστεί για πρώτη φορά στην κατηγορία των πολυτελών SUV.
Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι πλούσια και διαθέτουν την τελευταία λέξη της τεχνολο
γίας περιλαμβάνοντας δύο συστήματα που διατίθενται για πρώτη φορά στην κατηγορία: Adaptive Cruise Control (ACC), το cruise control του οποίου η λειτουργία ελέγχεται από ραντάρ και διατηρεί μία προκαθορισμένη απόσταση από το μπροστινό αυτοκίνητο, και το Σύστημα Collision Mitigation Brake (CMBS), το οποίο εκκινεί έναν αριθμό προειδοποιήσεων προς τον οδηγό εάν η απόσταση από το μπροστινό όχημα μειώνεται κάτω από το αποδεκτό επίπεδο, προτού αρχίσει να φρενάρει το όχημα και να μαζεύει τις μπροστινές ζώνες ασφαλείας εάν η κατάσταση γίνει κρίσιμη. Και τα δύο συστήματα ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.
Το σπορ στυλ χαρακτηρίζεται από την προωθημένη προς τα εμπρός καμπίνα και τα πλευρικ
ά παράθυρα που δίνουν την αίσθηση κουπέ αυτοκινήτου, αντικατοπτρίζοντας τα βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος. Το μπροστινό στυλ είναι πιο τολμηρό με το προεξέχον καπό, με την χαρακτηριστική διπλή γρίλια και τα φώτα στυλ προβολέα συνοδευόμενα από ένα μεγάλο προφυλακτήρα. Οι μυώδεις αναλογίες, το μεγάλο μετατρόχιο και οι στάνταρ ζάντες 17 ιντσών ενδυναμώνουν τα χαρακτηριστικά SUV του νέου CR-V. Στο πίσω μέρος, η πόρτα που ανοίγει κάθετα διαθέτει ένα καμπύλο τζάμι και ένα περίτεχνο χαμηλό πάνελ που προσφέρουν επιπλέον μοναδικότητα. Η ρεζέρβα είναι τοποθετημένη πλέον κάτω από τον χώρο των αποσκευών.
Το πλήρες πακέτο μέτρων παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνει μπροστινούς αερόσακους δύο σταδίων, πλευρικούς αερόσακους για τους μπροστινούς επιβάτες, αερόσακους κεφαλής για τους μπροστινούς και τους πίσω επιβάτες, και ειδοποίηση για το αν φοράνε ζώνες ασφαλείας τόσο οι μπροστινοί όσο και οι πίσω επιβαίνοντες, όλα στο στάνταρ εξοπλισμό, με ενεργά προσκέφαλα στα περισσότερα επίπεδα εξοπλισμού.
Το νέο CR-V έχει επίσης Trailer Stability Assist (TSA) το οποίο μαζί με το Vehicle Stability Assist (VSA) εξασφαλίζει ότι η ασφάλεια ρυμούλκησης ελέγχεται συνεχώς και διορθώνεται.
Το Active Front Lighting (AFS), ένα σύστημα το οποίο βοηθάει την ορατότητα του οδηγού σ
τον δρόμο στρέφοντας τα φώτα προς την κατεύθυνση που στρίβει το αυτοκίνητο, είναι επίσης διαθέσιμο στο CR-V για πρώτη φορά.
Όπως και στα πρόσφατα μοντέλα της Honda, το CR-V διαθέτει τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE) για εξαιρετικά χαρακτηριστικά ασφάλειας σύγκρουσης. Μία πολυγωνική μπροστινή δομή μειώνει την δυναμική παραμόρφωσης από όχημα σε όχημα και τα άνω και κάτω πάνελ απορρόφησης ενέργειας βελτιστοποιούν την κατανομή ενέργειας. Από ατσάλι υψηλού εφελκυσμού αποτελείται πλέον το 58% του αυτοφερόμενου πλαισίου. Η Honda αναμένει 5 αστέρια από τις δοκιμές του Euro NCAP για την προστασία των επιβατών, 4 αστέρια για την προστασία παιδιών και 3 αστέρια για την ασφάλεια πεζών.
Η εσωτερική διευθέτηση χώρου παραμένει κορυφαία και οι
διαστάσεις είναι σχεδόν οι ίδιες με το προηγούμενο CR-V, παρόλο που ο χώρος φόρτωσης έχει αποτελεσματικά εκταθεί προς τα πίσω για να καταλάβει και τον χώρο που απελευθερώθηκε από την ρεζέρβα που προηγουμένως ήταν τοποθετημένη στην πίσω πόρτα.
Το νέο, ξεχωριστό εσωτερικό έχει μεταλλικά στοιχεία στο ταμπλό και τις πόρτες που έρχονται σε αντίθεση με το σκούρο μαλακό ύφασμα της επένδυσης. Η κολώνα του τιμονιού ρυθμίζεται μέσα-έξω καθώς και μπρος-πίσω.

Όπως το Civic, έτσι και το CR-V προσφέρει την επιλογή την Πανοραμικής γυάλινης οροφής η οποία εκτείνεται από το μπαρ-μπριζ μέχρι ενός σημείου του πίσω καθίσματος για να δίνει ακόμη πιο φωτεινή καμπίνα επιβατών.
Τα πίσω καθίσματα – η βάση των οποίων χωρίζεται 60:40, ενώ η πλάτη τους 40:20:40 – μπορούν να μετακινηθούν ώστε να μεγιστοποιηθεί ο χώρος των ποδιών ή ο χώρος των αποσκευών, μπορούν επίσης να πάρουν κλίση για πρόσθετη άνεση, και το κεντρικό μέρος μπορεί να αναδιπλωθεί τελείως οριζόντια για να μεταφερθούν μακριά αντικείμενα με την τα
υτόχρονη μεταφορά δύο επιβατών στο πίσω κάθισμα.
Η ισχύς δίδεται από ένα κινητήρα βενζίνης 2.0-λίτρων ή ένα 2.2 diesel κινητήρα. Ο εξελιγμένος 2.2-λίτρων
i-CTDi diesel κινητήρας της Honda με 140 PS i-CTDi θα διατίθεται. Αλλά με τη νέα αεροδυναμική ικανότητα του CR-V έχει βελτιωθεί κατά 12%, ενώ η οικονομία καυσίμου είναι ακόμη καλύτερη.
Τα μοντέλα με κινητήρα βενζίνης είναι επιπλέον εξοπλισμένα με
ολοκαίνουργια συστήματα μετάδοσης: μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή προαιρετικά αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων.
Το πραγματικού χρόνου 4WD σύστημα ήρεμο, οικονομικό, διπλής άντλησης σύστημα με έκκεντρο ενός δρόμου για την σημαντική βελτίωση της ολίσθησης των μπροστινών τροχών. Το σύστημα μεταφέρει στους πίσω τροχούς άμεσα, και σημαντικά βελτιώνει την ευστάθεια κατά τη διάρκεια της εκκίνησης και των ελιγμών σε χιονισμένους δρόμους και σε άλλες ολισθηρές επιφάνειες.
Τα χαρακτηριστικά κρατήματος του νέου CR-V μοιάζουν πλέον με αυτά ενός αυτοκινήτου πολυτελείας. Σημαντικές αλλαγές συμπεριλαμβάνουν ένα κέντρο βαρύτητας χαμηλωμένο κατά 35 mm, ένα μετατρόχιο το οποίο είναι πλατύτερο κατά 30 mm, και μεγαλύτερες ζάντες 17 ιντσών, μαζί με ένα αριθμό αλλαγών στο τιμόνι και στην γεωμετρία ανάρτησης.
Το νέο CR-V θα εμφανιστεί διεθνώς για πρώτη φορά στο Παρίσι τον Σεπτέμβριο και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2007.

περισσότερα....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home