Honda FCV Concept

Το
φουτουριστικό FCV Concept
δίνει μία πρώτη γεύση από το νέο όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής που
προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το πρώτο εξάμηνο του 2016, ενώ θα ακολουθήσουν οι ΗΠΑ
και η Ευρώπη τους επόμενους 12 μήνες.
Η επόμενη
γενιά οχημάτων κυψελών καυσίμου της Honda θα διαδεχτεί τα δύο προηγούμενα οχήματα
του είδους, FCX και FCX Clarity, και θα είναι σημαντικά βελτιωμένη ως προς τις επιδόσεις και το κόστος. Η
νέα συστοιχία κυψελών καυσίμου που τοποθετείται στο FCV Concept είναι κατά 33% μικρότερη από την
προκάτοχό της, αλλά αποδίδει ισχύ πάνω από 100 kW με πυκνότητα ισχύος 3,1 kW/L. Αυτό βελτιώνει τις συνολικές επιδόσεις κατά περίπου 60%.

Στο πλαίσιο
της ολιστικής της προσέγγισης για την προώθηση της προσεχούς “κοινωνίας υδρογόνου” η Honda συνεχίζει να απαντά στις προκλήσεις που
αφορούν την κατανόηση των οχημάτων κυψελών καυσίμου, εξελίσσοντας νέες
τεχνολογίες υδρογόνου πέρα από το ίδιο το όχημα.

Επιπλέον, η Honda σκοπεύει να προωθήσει περαιτέρω την
εφαρμογή Smart Hydrogen Station (SHS): ενός συμπαγούς
σταθμού υδρογόνου που εξοπλίζεται με τον πρώτο ηλεκτρολύτη υψηλής διαφορικής
πίεσης.
Μαζί, τα Power Exporter Concept, FCV Concept και Smart Hydrogen Station ενσαρκώνουν το όραμα της Honda για την προσεχή “κοινωνία υδρογόνου”, αντιπροσωπεύοντας αντίστοιχα τις
λειτουργίες “παραγωγής”, “χρήσης και διασύνδεσης”. Μέσω αυτών των συσχετιζόμενων τεχνολογιών και λοιπών
δραστηριοτήτων έρευνας και εξέλιξης, η Honda εργάζεται ακούραστα για μία κοινωνία απαλλαγμένη
από το CO2.
Η Honda θεωρεί το υδρογόνο μία υψηλών δυνατοτήτων
λύση ενέργειας επόμενης γενιάς καθώς μπορεί να παραχθεί από διάφορες πηγές
ενέργειας, ενώ μεταφέρεται και αποθηκεύεται εύκολα. Από αυτό ορμώμενη, η Honda κατατάσσει το όχημα κυψελών καυσίμου –
που χρησιμοποιεί ηλεκτρισμό ο οποίος παράγεται από τη χημική αντίδραση
υδρογόνου και οξυγόνου σαν πηγή ισχύος του ηλεκτροκινητήρα – ως το απόλυτο,
περιβαλλοντικά υπεύθυνο όχημα. Σαν αποτέλεσμα, η Honda έχει ξεκινήσει μία ενεργή προσέγγιση στην έρευνα
& εξέλιξη οχημάτων κυψελών καυσίμου από τα τέλη της δεκαετίας του 1980.
Το 2002, το
πρώτο FCX έγινε το παγκοσμίως
πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου που
πιστοποιήθηκε από τον Αμερικανική Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) και το Συμβούλιο Αέριων Πόρων της
Καλιφόρνιας (CARB). Με
τέτοιες πιστοποιήσεις, η Honda ξεκίνησε πωλήσεις μέσω leasing του Honda FCX σε Ιαπωνία και ΗΠΑ. Το 2003, η Honda εξέλιξε την Honda FC STACK, την παγκοσμίως πρώτη συστοιχία κυψελών
καυσίμου*2 με δυνατότητα εκκίνησης σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν. Στη
συνέχεια, το 2005, η Honda
έγινε η παγκοσμίως πρώτη*2 κατασκευάστρια οχημάτων που ξεκίνησε πωλήσεις μέσω
μακροχρόνιας μίσθωσης (lease)
οχημάτων κυψελών καυσίμου σε ιδιώτες πελάτες στις ΗΠΑ.
Το 2008, η Honda ξεκίνησε πωλήσεις leasing του FCX Clarity, ενός οχήματος
κυψελών καυσίμου με απόλυτα καθαρές επιδόσεις αλλά και καινοτόμο αμάξωμα τύπου sedan και προηγμένη οδηγική αίσθηση.
Η Honda οδηγεί τις εξελίξεις στα οχήματα κυψελών
καυσίμου, συγκεντρώνοντας δεδομένα σε πραγματικές συνθήκες μέσω μακροχρόνιων
μισθώσεων (leasing) σε ΗΠΑ
και Ιαπωνία, των απόψεων των ίδιων των χρηστών και οδηγικών δεδομένων.
To Honda FCV Concept προαναγγέλλει μία “κοινωνία υδρογόνου”
Πρώτη γεύση από το όχημα κυψελών
καυσίμου παραγωγής που πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2016.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home