Fabiatou Auto News

Tuesday, March 24, 2015

Honda FCV Concept


Το Honda FCV Concept, που παρουσιάστηκε στο Τόκιο το Νοέμβριο του 2014, παρουσιάστηκεστο Ευρωπαϊκό κοινό στα πλαίσια της Έκθεσης  Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015.
Το φουτουριστικό FCV Concept  δίνει μία πρώτη γεύση από το νέο όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής που προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το πρώτο  εξάμηνο του 2016, ενώ θα ακολουθήσουν οι ΗΠΑ και η Ευρώπη τους επόμενους 12 μήνες.



Η επόμενη γενιά οχημάτων κυψελών καυσίμου της Honda θα διαδεχτεί τα δύο προηγούμενα οχήματα  του είδους, FCX και FCX Clarity, και θα είναι σημαντικά βελτιωμένη ως προς τις επιδόσεις και το κόστος. Η νέα συστοιχία κυψελών καυσίμου που τοποθετείται στο FCV Concept  είναι κατά 33% μικρότερη από την προκάτοχό της, αλλά αποδίδει ισχύ πάνω από 100 kW με πυκνότητα ισχύος 3,1 kW/L. Αυτό βελτιώνει τις συνολικές επιδόσεις κατά περίπου 60%.


Το τρίτο όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής της Honda θα γίνει το παγκοσμίως πρώτο  αυτοκίνητο κυψελών καυσίμου με ολόκληρο το σύστημα κίνησης - μαζί και με τη μικρότερη συστοιχία κυψελών καυσίμου -  τοποθετημένο κάτω από το καπό ενός συμβατικού αμαξώματος sedan.  Αυτή η διάταξη επιτρέπει σε σχεδιαστές και μηχανικούς να δημιουργήσουν μία καμπίνα κανονικών διαστάσεων που χωράει άνετα πέντε ενήλικες. Έτσι ανοίγει ο δρόμος για την εξέλιξη μιας πλατφόρμας αποκλειστικής για μοντέλα κυψελών καυσίμου Honda από την οποία θα προκύψουν περισσότεροι τύποι αμαξωμάτων,  συμβάλλοντας στην ευρύτερη αποδοχή και υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας μηδενικών ρύπων, από όλο και μεγαλύτερη μερίδα οδηγών.  Το Honda FCV Concept εφοδιάζεται με ένα ρεζερβουάρ αποθήκευσης υδρογόνου υψηλής πίεσης 70 MPa που παρέχει αυτονομία πάνω από 700 km . Η αναπλήρωση του ρεζερβουάρ διαρκεί τρία λεπτά , κάνοντας τον ανεφοδιασμό γρήγορο και εύκολο όπως στα σημερινά βενζινοκίνητα οχήματα.

Στο πλαίσιο της ολιστικής της προσέγγισης για την προώθηση της προσεχούς  “κοινωνίας υδρογόνου” η Honda συνεχίζει να απαντά στις προκλήσεις που αφορούν την κατανόηση των οχημάτων κυψελών καυσίμου, εξελίσσοντας νέες τεχνολογίες υδρογόνου πέρα από το ίδιο το όχημα.


Μία τέτοια καινοτομία εγκατεστημένη στο FCV Concept είναι το Honda Power Exporter Concept, μία λειτουργία εξωτερικής παροχής ρεύματος , που έχει δοκιμαστεί πολλαπλώς στο FCX Clarity. Αυτό το σύστημα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να λειτουργεί σαν μία μικρή κινητή γεννήτρια που παράγει ηλεκτρισμό για την κοινότητα σε περιπτώσεις καταστροφών ή άλλων γεγονότων. Μπορεί να παράγει ισχύ εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) έως 9kW .


Επιπλέον, η Honda σκοπεύει να προωθήσει περαιτέρω την εφαρμογή Smart Hydrogen Station (SHS): ενός συμπαγούς σταθμού υδρογόνου που εξοπλίζεται με τον πρώτο ηλεκτρολύτη υψηλής διαφορικής πίεσης.


Μαζί, τα Power Exporter Concept, FCV Concept και Smart Hydrogen Station ενσαρκώνουν το όραμα της Honda για την προσεχή “κοινωνία υδρογόνου”, αντιπροσωπεύοντας αντίστοιχα τις λειτουργίες “παραγωγής”, “χρήσης και διασύνδεσης”. Μέσω αυτών των  συσχετιζόμενων τεχνολογιών και λοιπών δραστηριοτήτων έρευνας και εξέλιξης, η Honda εργάζεται ακούραστα για μία κοινωνία απαλλαγμένη από το CO2.

Η Honda θεωρεί το υδρογόνο μία υψηλών δυνατοτήτων λύση ενέργειας επόμενης γενιάς καθώς μπορεί να παραχθεί από διάφορες πηγές ενέργειας, ενώ μεταφέρεται και αποθηκεύεται εύκολα. Από αυτό ορμώμενη, η Honda κατατάσσει το όχημα κυψελών καυσίμου – που χρησιμοποιεί ηλεκτρισμό ο οποίος παράγεται από τη χημική αντίδραση υδρογόνου και οξυγόνου σαν πηγή ισχύος του ηλεκτροκινητήρα – ως το απόλυτο, περιβαλλοντικά υπεύθυνο όχημα. Σαν αποτέλεσμα, η Honda έχει ξεκινήσει μία ενεργή προσέγγιση στην έρευνα & εξέλιξη οχημάτων κυψελών καυσίμου από τα τέλη της δεκαετίας του 1980.


Το 2002, το πρώτο FCX έγινε το παγκοσμίως πρώτο  όχημα κυψελών καυσίμου που πιστοποιήθηκε από τον Αμερικανική Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) και το Συμβούλιο Αέριων Πόρων της Καλιφόρνιας (CARB). Με τέτοιες πιστοποιήσεις, η Honda ξεκίνησε πωλήσεις μέσω leasing του Honda FCX σε Ιαπωνία και ΗΠΑ. Το 2003, η Honda εξέλιξε την Honda FC STACK, την παγκοσμίως πρώτη συστοιχία κυψελών καυσίμου*2 με δυνατότητα εκκίνησης σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν. Στη συνέχεια, το 2005, η Honda έγινε η παγκοσμίως πρώτη*2 κατασκευάστρια οχημάτων που ξεκίνησε πωλήσεις μέσω μακροχρόνιας μίσθωσης (lease) οχημάτων κυψελών καυσίμου σε ιδιώτες πελάτες στις ΗΠΑ.


Το 2008, η Honda ξεκίνησε πωλήσεις leasing του FCX Clarity, ενός οχήματος κυψελών καυσίμου με απόλυτα καθαρές επιδόσεις αλλά και καινοτόμο αμάξωμα τύπου sedan και προηγμένη οδηγική αίσθηση.


Η Honda οδηγεί τις εξελίξεις στα οχήματα κυψελών καυσίμου, συγκεντρώνοντας δεδομένα σε πραγματικές συνθήκες μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων (leasing) σε ΗΠΑ και Ιαπωνία, των απόψεων των ίδιων των χρηστών και οδηγικών δεδομένων.
To Honda FCV Concept προαναγγέλλει μία “κοινωνία υδρογόνου”
Πρώτη γεύση από το όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής που πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2016.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home