Hyundai i20 Νέας Γενιάς (preview)

Οι βασικοί στόχοι του νέου μοντέλου είναι να προσελκύσει
ευρύτερο κοινό, να αναβαθμίσει περαιτέρω την εικόνα της μάρκας και να
επιβεβαιώσει τη στρατηγική της Hyundai στην
Ευρώπη.
Το i20 Νέας
Γενιάς έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη και διαθέτει τρία βασικά
χαρακτηριστικά, τα οποία υπογραμμίζουν το πόσο ανταποκρίνεται στις ανάγκες των
ευρωπαίων καταναλωτών: Κορυφαίο εσωτερικό χώρο, Χαρακτηριστικά υψηλής
τεχνολογίας και άνεσης καθώς και Εκλεπτυσμένη σχεδίαση.

Πιο μακρύ, πιο χαμηλό και πιο φαρδύ από το προηγούμενο
μοντέλο, το Νέας Γενιάς i20
σχεδιάστηκε στο Κέντρο Σχεδιασμού της Hyundai Motor Europe στο Rüsselsheim της Γερμανίας. Ο
χαρακτήρας του νέου μοντέλου είναι εμπνευσμένος από τη «Χυτή Γλυπτική»
σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, με κομψές γραμμές και ένα ανάγλυφο προφίλ
που δίνει μια τολμηρή και σοφιστικέ
εμφάνιση. Στο i20 Νέας
Γενιάς, βασικό στοιχείο του σχεδιασμού αποτελεί η εξαγωνική μάσκα, σημείο
αναφοράς της Hyundai Motor που ρέει μέσα
από τους μοντέρνους bi- function προβολείς με LED φώτα ημέρας.
Επίσης, διαθέτει ανώτερη ποιότητα κύλισης με μακρύτερο μεταξόνιο και νέες
αναρτήσεις.

Χάρη στην έξυπνη σχεδίαση του, η πίσω σειρά καθισμάτων
του μοντέλου μπορεί να αναδιπλωθεί σε πλήρως επίπεδο δάπεδο, φθάνοντας τα 1042
λίτρα χωρητικότητας - ιδανικό για νέες οικογένειες και εκείνες που μεταφέρουν
μεγαλύτερα αντικείμενα. Διαθέτοντας επίσης διπλό πάτο μπορεί να μετακινηθεί
προς τα επάνω ή προς τα κάτω για να δημιουργήσει πρόσθετες επιλογές
αποθήκευσης.

Με μια μεγάλη καμπίνα και ένα γενναιόδωρο κατάλογο
καινοτόμων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που αποτελούν «πρωτιές»
για την Hyundai στη
κατηγορία Β, το i20 Νέας
Γενιάς προσφέρει ένα εκλεπτυσμένο και πολυτελές περιβάλλον επιβατών που θα
απευθυνθεί σε νεανικό κοινό.
Παράλληλα, το όχημα είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από
νέες τεχνολογίες που προσφέρουν επίπεδα άνεσης και ευκολίας που συνήθως
συναντούμε σε οχήματα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Η προσθήκη του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης, το αυτόματο σύστημα
αποθάμβωσης είναι πρωτιές της Hyundai στην
κατηγορία Β καθώς και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Warning System), ένα ακόμη
καινοτόμο χαρακτηριστικό, που συνήθως συναντούμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες.

Είναι, επίσης, το πρώτο στην κατηγορία με Smartphone Docking Station, μια αποσπώμενη μονάδα στήριξης και φόρτισης smartphones, με ρυθμιζόμενη
υποδοχή φόρτισης για συμβατότητα με τις δημοφιλέστερες συσκευές και επιπλέον
σύνδεση μέσω Bluetooth με το
ηχοσύστημα του οχήματος.
Επιπρόσθετα, στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου συναντούμε
προηγμένης τεχνολογίας συστήματα όπως, Hill Start Assist, Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, Φώτα έκτακης πέδησης,
6 αερόσακους καθώς και Vehicle Stability Management (προηγμένη
συνεργασία ESP και
ηλεκτρικής υποβοήθησης τιμονιού, που παρακινεί έγκαιρα και ενεργητικά τον οδηγό
να κάνει το σωστό χειρισμό τιμονιού σε δύσκολους ελιγμούς).
Η κορυφαία στην αγορά εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων
για πέντη έτη, επιβεβαιώνει την πεποίθηση της Hyundai για την ανώτερη ποιότητα κατασκευής του i20 Νέας Γενιάς.
Το προνομιακό αυτό πακέτο περιλαμβάνει, επίσης, πέντε χρόνια προνομιακή οδική
βοήθεια και πέντε χρόνια δωρεάν φροντίδα με ετήσιους προληπτικούς ελέγχους
καλής λειτουργίας του οχήματος.
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το i20 Νέας Γενιάς
είναι πιο μακρύ, πιο χαμηλό και πιο φαρδύ. Το αμάξωμα είναι 40 mm μακρύτερο
(συνολικό μήκος 4.035 χιλιοστά) και 16 mm
χαμηλότερο (συνολικό ύψος 1.474 χιλιοστά). Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 24 mm (συνολικά 1.734
χιλιοστά), καθιστώντας το από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Οι
προεξοχές στο μπροστινό μέρος του οχήματος έχουν μειωθεί για να επικοινωνούνται
τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος στην οδηγική εμπειρία του οδηγού.
Η νέα, μεγαλύτερη πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται το i20 Νέας Γενιάς
έχει μεταξόνιο 45 mm μακρύτερο (τώρα
2.570 χιλιοστά), παρέχοντας μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο για να ταιριάζει με την
εκλεπτυσμένη του εμφάνιση.
Η ευρωπαϊκή ομάδα της Hyundai έχει δημιουργήσει μια τολμηρή αισθητική στο εμπρός μέρος
του οχήματος που πλέον διαθέτει μια διακριτική μάσκα δύο στοιχείων. Η
χρώμιο-πλαισιωμένο εξαγωνική μάσκα έχει χαμηλώσει για σχεδιαστούς και
μηχανικούς λόγους, ενώ μια λεπτή, οριζόντια γρίλια που συνδέει τους bi-function προβολείς (που
ενσωματώνονται τα φώτα ημέρας), τονίζει το πλάτος του οχήματος. Ενισχύοντας τη
συγκροτημένη εμφάνιση του οχήματος, οι θόλοι των τροχών ρέουν διακριτικά μέσα
στο μακρύ καπό.
Αντίστοιχα στο πίσω μέρος, το i20 Νέας Γενιάς
διαθέτει μια χαρακτηριστική σχεδιαστική γραμμή που τρέχει κατά το μήκος του
οχήματος και συνδέεται στο πίσω μέρος – περνώντας διακριτικά κάτω από το πίσω
παράθυρο - με σκοπό τη βελτίωση της ορατότητας.
Η σχεδιαστική γραμμή της νέας γενιάς i20 τονίζεται από
το μακρύ καπό και τη χαμηλή γραμμή οροφής που συνδυάζονται για να επιτευχθεί
ένα πιο εκσυγχρονισμένο όχημα, μειώνοντας την αεροδυναμική αντίσταση του
αυτοκινήτου σε 0,30 Cd (από
0,32 Cd του
προηγούμενου i20 ).
Όλες οι βασικές επιφάνειες του Νέας Γενιάς i20 είναι
χρωματικά κωδικοποιημένες για να παρέχουν μια premium αίσθηση στον εσωτερικό χώρο. Κάθε εσωτερικό χρώμα έχει
εμπνευστεί από αντικείμενα καθημερινής χρήσης, δίνοντας σε κάθενα τον δικό του
ξεχωριστό χαρακτήρα. Τα χρώματα έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν ένα κομψό
και ήρεμο εσωτερικό περιβάλλον.
Η Νέα Γενιά i20
προσφέρει ευρεία γκάμα νέων κινητήρων (δύο κινητήρες βενζίνης «Kappa» και δύο «U-ΙΙ» Diesel) αποκλειστικά Euro 6 αλλά και
βελτιωμένα κιβώτια ταχυτήτων. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην προηγμένη
πετρελαιοκίνηση, με 6-ταχυτο κιβώτιο και μηδενικά τέλη να συντροφεύουν τόσο τον
συμπαγέστερο Turbo Diesel της κατηγορίας (μόλις 1,1lt) όσο και τον 1,4lt 90hp με την κορυφαία
ροπή 24,5Νm στην
κατηγορία. Αντίστοιχα, η προσιτή βενζινοκίνηση προσφέρει εναλλακτικές λύσεις με
ατμοσφαιρικούς κινητήρες 1,2lt (75
& 84hp) αλλά
και τον ισχυρότερο 1,4lt 100hp με επιλογή
ανάμεσα σε αυτόματο και σε εξατάχυτο κιβώτιο.
H
ευρωπαϊκή ομάδα των μηχανικών της Hyundai, που
εργάζεται στο Σχεδιαστικό Κέντρο της εταιρείας στο Rüsselsheim της Γερμανίας
επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη κινητήρων που θα ταιριάζουν καλύτερα στις
απαιτήσεις των Ευρωπαίων αγοραστών. Οι μηχανικοί της Hyundai συντονισμένοι
ώστε κάθε μονάδα να αποδόσει τα μέγιστα έχουν ως αποτέλεσμα το i20 Νέας Γενιάς να
επιταχύνει μεταξύ 80 και 120 kph
γρηγορότερα από το προηγούμενο.
Κινητήρες Βενζίνης
Οι αγοραστές που προτιμούν ένα βενζινοκινητήρα μπορούν να
επιλέξουν τον εξαιρετικό 1,25 λίτρων τετρακύκλινδρο κινητήρα «Κappa» σε χαμηλή ισχύ
(75 PS) ή υψηλή
ισχύ (84 PS). Αυτή η
μονάδα αποτελείται από αλουμίνιο και συνεργάζεται με ένα πεντατάχυτο μηχανικό
κιβώτιο.
Εναλλακτικά, οι αγοραστές της βενζίνης μπορούν να επιλέξουν
έναν 1,4-λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα με ισχύ 100 ίππων. Ο πιο ισχυρός αυτός
κινητήρας συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή ένα 4τάχυτο αυτόματο
κιβώτιο.
Στα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της σύγχρονης
αρχιτεκτονικής του κινητήρα Κappa,
περιλαμβάνονται διπλός επικεφαλής εκκεντροφόρος (DOHC), διπλή βαλβίδα χρονισμού συνεχώς μεταβαλλόμενη (CVVT), ένα πολύ
σκληρό μπλοκ από χυτό αλουμίνιο με χιτώνια από χυτοσίδηρο, αλουμινένια
κυλινδροκεφαλή, ελαφρύτερες μπιέλες και καδένα χρονισμού μεγάλης διάρκειας ζωής
χωρίς απαιτήσεις συντήρησης.
Κινητήρες Diesel
Για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση κινητήρων Diesel χαμηλών εκπομπών
και υψηλής οικονομίας, η Hyundai
προσφέρει στους ευρωπαίους καταναλωτές την επιλογή δύο κινητήρων από τη
δημοφιλή οικογένεια των «U-ΙΙ»: τον
75 ίππων, κινητήρας 1,1-λίτρων ή τον 90 ίππων 1,4-λίτρων. Και οι δύο κινητήρες
εφοδιάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Οι πελάτες των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων της νέας γενιάς i20 θα παρατηρήσουν
μείωση του θορύβου χάρη στην προσθήκη επικάλυψης καουτσούκ στα γρανάζια,
παρέχοντας αισθητή βελτίωση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Τα μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι ταχυτήτων που διαθέτει
το i20 Νέας Γενιάς
έχουν δοκιμαστεί εκτενώς με σκοπό μια ομαλότερη, πιο ήσυχη και πιο ανάγλυφη
μετάδοση, σύμφωνα και με τις υπόλοιπες βελτιώσεις ποιότητας που
πραγματοποίηθηκαν στο μοντέλο. Οι μεταδόσεις διαθέτουν πλέον πολυκωνικά
συγχρονιζέ δαχτυλίδια στις δύο πρώτες σχέσεις, έναν συγχρονιζέ δακτύλιο επικαλυμμένο
με άνθρακα στην 3η σχέση και ένα μηχανισμό καταπολέμησης της δόνησης
τοποθετημένο στην όπισθεν για πρόληψη της «λείανση» του θορύβου.
Στο επίκεντρο του οχήματος βρίσκεται το ισχυρότερο
πλαίσιο/αμάξωμα, το οποίο επωφελείται από την εκτεταμένη χρήση του προηγμένου
υψηλής αντοχής χάλυβα (42% της συνολικής σύνθεσης συγκρινόμενο με 16% στο
προγενέστερο i20) και
διασφαλίζει άνω του μέσου όρου αντοχής στην κρούση. Το μακρύτερο μεταξόνιο, ο
κατά 81% πιο άκαμπος νέος κλωβός με την εκτεταμένη σύνθεση χάλυβα υπέρ-υψηλής
αντοχής και μικρότερα διάκενα συγκόλλησης, η ειδικά μελετημένη ηχομόνωση, το
νέο σύστημα διεύθυνσης και οι νέες αναρτήσεις, συνθέτουν μια εξαιρετικά στιβαρή
και ποιοτική αίσθηση οδήγησης που παραμέμπτει σε premium κατηγορία.
Στο i20 Νέας Γενιάς
επίσης έχουν τοποθετηθεί χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, ως
βασικός εξοπλισμός, που δεν προσφέρονται συνήθως σε ευρωπαϊκά οχήματα
κατηγορίας Β, όπως ηλεκτρονικά συστήματα Ελέγχου ευστάθειας (ESC) και Διαχείρισης
Ευστάθειας (VSM), τα
οποία λειτουργούν σε συνδυασμό για τη μείωση του σπινιαρίσματος των τροχών ή
της απώλειας ελέγχου του οχήματος σε οδόστρωμα χαμηλής τριβής.
Στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος συναντούμε επίσης το
Σύστημα έκτακτης ανάγκης (ESS) της Hyundai, το οποίο ενεργοποιεί
τα αλάρμ εάν ο οδηγός πατήσει ξαφνικά τα φρένα και έτσι προειδοποιεί τους
επερχόμενους οδηγούς των αυτοκινήτων για την απότομη επιβράδυνση του
αυτοκινήτου.
Για την ενίσχυση της ορατότητας, το Νέας Γενιάς i20 διαθέτει
στατικούς προβολείς, που ενεργοποιούνται κατά τη διάρκεια της στροφής, όταν το
τιμόνι είναι στραμμένο προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά πάνω από 25 μοίρες και
φωτίζει την κατεύθυνση της διαδρομής.
Το i20 Νέας
Γενιάς έχει ήδη αποσπάσει δύο πολύ σημαντικές διακρίσεις από Διεθνής θεσμούς
σχεδίασης, το «2015 IF Design Award» για τη
διακριτική και εκλεπτυσμένη σχεδίαση του και το «2015 Red Dot Design Award», αριστείο
σχεδιασμού που έλαβε από την κριτική επιτροπή ενός από τα περιζήτητα σήματα
ποιότητας παγκοσμίως.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home