Fabiatou Auto News

Wednesday, January 10, 2007

BMW Hydrogen 7

Το BMW Group γράφει ένα μοναδικό κεφάλαιο στην ιστορία της αυτοκίνησης: Λανσάροντας την BMW Hydrogen 7, η BMW παρουσιάζει το πρώτο υδρογονοκίνητο πολυτελές sedan στον κόσμο με σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων, κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Επομένως το νέο μοντέλο σηματοδοτεί την είσοδο σε μία νέα εποχή βιώσιμης μετακίνησης.
Η BMW Hydrogen 7 αντλεί ισχύ από ένα κινητήρα καύσης υδρογόνου και έχει περάσει από όλη τη διαδικασία προϊοντικής εξέλιξης, αντανακλώντας τη σταθερή στρατηγική του BMW Group στη χρήση του υδρογόνου ως ιδανική πηγή ενέργειας για το μέλλον αλλά και για το παρόν, καθώς αποδεικνύεται ήδη η καταλληλότητά της στην καθημερινότητά μας.
Η BMW Hydrogen 7 είναι μία επαναστατική εξέλιξη στη BMW Σειρά 7 γενικότερα: Ο κινητήρας, η ανάρτηση και το αμάξωμα του νέου μοντέλου βασίζονται στη φιλοσοφία του αυτοκινήτου που γνωρίζουμε από τις BMW 760i και BMW 760Li Sedan. Παράλληλα, η BMW Hydrogen 7 διαθέτει δωδεκακύλινδρο κινητήρα καύσης ‘dual-mode’ που μπορεί να λειτουργεί με υδρογόνο και συμβατική βενζίνη. Η μέγιστη ισχύς είναι 191 kW/260 hp, και επιταχύνει το Hydrogen Sedan της BMW στα 100 km/h σε 9.5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα της BMW Hydrogen 7, από την άλλη, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 km/h.Ο κινητήρας καύσης dual-mode αποδεικνύει με εντυπωσιακό τρόπο τις έξοχες ικανότητες των μηχανικών του BMW Group. Χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση ή αλλαγή στην οδική συμπεριφορά, ο πρωτοποριακός V12 αλλάζει από υδρογονοκίνηση σε βενζινοκίνηση. Αυτό γίνεται εφικτό μέσω τεχνολογίας ελέγχου κινητήρα υψηλής ακρίβειας, η οποία διασφαλίζει εφάμιλλο επίπεδο ισχύος και επιδόσεων και στα δύο προγράμματα λειτουργίας, παρά τα διαφορετικά χαρακτηριστικά καύσης των καυσίμων.
Λανσάροντας αυτή την καινοτομία στην τεχνολογία κινητήρων, το BMW Group προσφέρει μία πρακτική και ελκυστική λύση που χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως μελλοντική πηγή ενέργειας, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για μία αυτοκίνηση ανεξάρτητη από ορυκτά καύσιμα και απαλλαγμένη από ρύπους.
Σε επίπεδο ισχύος / επιδόσεων, πολιτισμένης λειτουργίας και βαθμού άνεσης, η BMW Hydrogen 7 είναι εφάμιλλη των πλέον απαιτητικών αυτοκινήτων που έχουν κατασκευαστεί ποτέ, με βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα. Επομένως, η οδήγηση του πρωτοποριακού Hydrogen Sedan με σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων προσφέρει όλη την απόλαυση που υπόσχεται ένα κορυφαίο μοντέλο BMW. Και εκτός από την πρωτοποριακή φιλοσοφία παραγωγής ισχύος, το δυναμικό πολυτελές sedan ξεχωρίζει κυρίως χάρη σε μία πλούσια γκάμα χαρακτηριστικών και εξοπλισμού.
Οι ειδικοί συμφωνούν ότι το υδρογόνο είναι η μοναδική πηγή ενέργειας με τη δυνατότητα μακροπρόθεσμα να αντικαταστήσει τα ορυκτά καύσιμα στην οδική κυκλοφορία. Με χημικό σύμβολο το H, το υδρογόνο αποτελεί ένα από τα συστατικά του νερού και όλων σχεδόν των οργανικών ενώσεων, που σημαίνει ότι είναι μέρος του βιολογικού κύκλου και επομένως πλήρως συμβατό με το περιβάλλον. Ως το πιο συνηθισμένο στοιχείο στη φύση, το υδρογόνο διατίθεται για πολλούς σκοπούς, σε σχεδόν απεριόριστες ποσότητες.
Το υδρογόνο μπορεί να αποθηκεύεται είτε στην κρυογονική του κατάσταση σαν υγρό ή σε αέρια μορφή, και είναι σχετικά εύκολο στη μεταφορά. Σαν αέριο υδρογόνο είναι μη τοξικό, άχρωμο και άοσμο. Στην υγρή του κατάσταση, που μετριέται σε βάρος, περιέχει τρεις φορές την ενέργεια που υπάρχει στη βενζίνη.
Και ενώ η χρήση ορυκτών καυσίμων αναπόφευκτα δημιουργεί εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, το υδρογόνο σαν εναλλακτική πηγή κινητήριας ενέργειας είναι εξαιρετικά φιλικό με το περιβάλλον, καθώς η διαδικασία καύσης δεν παράγει τίποτα περισσότερο από ατμό. Ανακτώμενο με μία αναγεννητική διαδικασία, το υδρογόνο, αντίθετα με άλλα εναλλακτικά καύσιμα, είναι η μοναδική πηγή ενέργειας που επιτρέπει συνεχή, βιώσιμη χρήση για το μέλλον.
Η πλήρωση του ρεζερβουάρ υδρογόνου είναι επίσης εύκολη διαδικασία σε καθημερινή χρήση και, γενικά, σχεδόν δεν διαφέρει από το συνήθη τρόπο ανεφοδιασμού βενζίνης. Βασικά, το μοναδικό νέο χαρακτηριστικό είναι η αεροστεγής και χαμηλής θερμοκρασίας σύνδεση με το στόμιο της αντλίας για το υγρό υδρογόνο που τοποθετείται από τον οδηγό στην υποδοχή του ρεζερβουάρ υγρού υδρογόνου της BMW Hydrogen 7. Πρόκειται για μία συνηθισμένη αντλία καυσίμου, που ασφαλίζει απλά με μηχανική πίεση. Στη συνέχεια η διαδικασία πλήρωσης του ρεζερβουάρ ελέγχεται από το σύστημα.
Για να ανοίξει και να κλείσει την τάπα του ρεζερβουάρ, το μόνο που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να πατήσει ένα μπουτόν στο cockpit δίπλα στο τιμόνι, και η όλη διαδικασία ανεφοδιασμού του ρεζερβουάρ διαρκεί λιγότερο από 8 λεπτά.
Δεδομένης της απλής διαδικασίας χειρισμού αλλά και του ελέγχου του συστήματος ανεφοδιασμού, η διαδικασία πλήρωσης του ρεζερβουάρ υδρογόνου της BMW Hydrogen 7 είναι εύκολη, άμεση και αβλαβής όπως η αντίστοιχη της συμβατικής βενζίνης, και στην ουσία είναι ακόμα πιο καθαρή.
Για καθιέρωση της κατάλληλης τεχνολογίας το ταχύτερο δυνατό και για παγκόσμια χρήση, το BMW Group έχει εξελίξει ένα τυποποιημένο σύνδεσμο πλήρωσης ρεζερβουάρ υγρού υδρογόνου, σε συνεργασία με διεθνείς εταιρίες και τώρα επιδιώκει να καθιερώσει αυτό το σύνδεσμο σαν παγκόσμιο πρότυπο.

Πηγή: BMW Hellas

0 Comments:

Post a Comment

<< Home