Fabiatou Auto News

Monday, February 21, 2011

H Chevrolet στη Γενεύη 2011

Οι σημαντικές πρεμιέρες, τα εξαιρετικά νούμερα πωλήσεων για το 2010 και πάνω από όλα η συμπλήρωση των 100 χρόνων από την ίδρυση της, αποτελούν τους κύριους λόγους για τους οποίους η Chevrolet θα μπορεί να είναι περήφανη στην φετινή έκθεση της Γενεύης.

Οι παρουσιάσεις νέων προϊόντων στο φημισμένο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν με την παγκόσμια πρεμιέρα του 5θυρου Cruze, θα συνεχιστούν με το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο της Sedan έκδοσης του νέου Aveo, και θα ολοκληρωθούν με την πρώτη επίσημη εμφάνιση στην γηραιά ήπειρο για την συναρπαστική Camaro. Το πολυβραβευμένο ηλεκτρικό όχημα της Chevrolet, το Volt, δεν θα είναι στο προσκήνιο αυτή τη φορά, αλλά το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για τη Β. Αμερική θα είναι διαθέσιμο για σύντομα test drives στο ειδικό περίπτερο της έκθεσης (Pavillon Vert), όπου θα φιλοξενούνται τα πιο πρωτοποριακά οικολογικά οχήματα της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το ριζοσπαστικό ηλεκτροκίνητο της Chevrolet θα έρθει στην γηραιά ήπειρο προς το τέλος του χρόνου. Η Ελβετία, σαν πατρίδα του ιδρυτή της εταιρείας, θα έχει την τιμή να είναι η πρώτη αγορά που θα λανσαριστεί το Volt. Με αυτή την κίνηση η Chevrolet θέλει να ολοκληρώσει μια από τις πιο παραγωγικές χρονιές στην ιστορία της, καταφέρνοντας να ανανεώσει πλήρως την γκάμα της έχοντας παρουσιάσει μέσα στο 2011 εφτά νέα μοντέλα: το Orlando, το ανανεωμένο Captiva, το νέο Aveo, το 5θυρο Cruze, την Corvette Grand Sport, την Camaro και φυσικά το Volt.

Η εμφάνιση της νέας εκδοχής αμαξώματος για το Cruze δίνει στους πελάτες Chevrolet μια ακόμη εναλλακτική λύση και αποτελεί μια περαιτέρω απόδειξη της πρόθεσης της εταιρείας να εφαρμόσει την φιλοσοφία της για καλύτερη σχέση «τιμής-ποιότητας» σε όσα περισσότερα κομμάτια της αγοράς γίνεται. Πόσο μάλλον στην κατηγορία C η οποία στην Ευρώπη κατέχει το ένα τέταρτο του συνόλου της αγοράς, με τα 5θυρα να παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο σε αυτή, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 65% του συνόλου των πωλήσεων της. Με την ελκυστική γραμμή οροφής -που θυμίζει αρκετά Coupe- και τους κοντούς προβόλους, τόσο εμπρός όσο και πίσω, το νέο 5θυρο Cruze διαθέτει την δική του σχεδιαστική υπόσταση και ένα ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα σε σχέση με το Sedan. Την ίδια στιγμή μια σειρά κοινών σχεδιαστικών επιλογών –κυρίως στο εμπρός μέρος- τονίζουν τους δεσμούς συγγένειας με την 4θυρη έκδοση και το κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμο ως Chevrolet.

Διευρύνοντας την γκάμα του νέου Aveo, η Chevrolet παρουσιάζει για πρώτη φορά σε Ευρωπαϊκό έδαφος μια εκδοχή του καινούργιου της μικρού μοντέλου με 4θυρο αμάξωμα. Κοιτάζοντας τα από εμπρός, το 4θυρο με το 5θυρο μοιράζονται την ίδια δυναμική εμφάνιση με τους προβολείς που προεξέχουν χαρακτηριστικά, τη διπλή γρίλια στην εμπρός μάσκα και το μυώδες συμπαγές αμάξωμα. Το χαρακτηριστικό προφίλ του μικρού Sedan τονίζεται από τους κυρτούς προς τα έξω θόλους των τροχών, στους οποίους μπορούν να τοποθετηθούν ελαστικά μέχρι και με 17άρες ζάντες. Η Chevrolet, με την πιο ώριμη σχεδίαση του 4θυρου μοντέλου προσδοκεί στο να προσελκύσει ένα διαφορετικό -κυρίως οικογενειακό- κοινό σε σχέση με το 5θυρο. Τα πρακτικά διαπιστευτήρια του Aveo Sedan συνίστανται στα επίπεδα χώρου που παρέχει στην μεγάλη για το μέγεθός του καμπίνα, ενώ ο χώρος φόρτωσης είναι επίσης μεταξύ των καλύτερων στην κατηγορία του, καθώς φτάνει στα 502 λίτρα.

Η Camaro είναι σίγουρο ότι θα τραβήξει όλα τα βλέμματα πάνω της στη Γενεύη. Το χαμηλωμένο αμάξωμα, καθώς και οι αναλογίες των βασικών όγκων -τόσο εμπρός όσο και πίσω- παραμένουν πιστές στην αρχική ιδέα. Γεγονός που βοηθά την τελική σχεδίαση να θυμίζει το θρυλικό παρελθόν του αυτοκινήτου χωρίς όμως να περνάει στο ρετρό. Κάτω από το καπό της Camaro βρίσκεται ένας V8 κινητήρας των 6,2-λίτρων που με τους 432 ίππους του της δίνει τη δύναμη που ταιριάζει στην εμφάνισή της. Το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, είναι σε θέση να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο τα 556 Nm της μέγιστης ροπής, ενώ ο κινητήρας μεταξύ άλλων διαθέτει σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου (GM Active Fuel Management system), χάρη στο οποίο μπορεί να κινείται με μόνο τέσσερις κυλίνδρους όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Η Camaro διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (StabiliTrak της GM), καθώς και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ με την επιλογή του διακόπτη "Sport", τιμόνι και κινητήρας ρυθμίζονται για να αποδίδουν καλύτερα σε πιο υψηλούς ρυθμούς. Το κάμπριο αδερφάκι του Coupe διαθέτει μια αναδιπλούμενη οροφή –τελευταίας τεχνολογίας-η οποία χρειάζεται μόνο 20 δευτερόλεπτα για να συμπτυχθεί. Είναι κατασκευασμένη από παχύ, ανθεκτικό καμβά και διαθέτει ηχομονωτικό υλικό που περιορίζει σημαντικά θόρυβο μέσα στην καμπίνα.

Στον τομέα των πωλήσεων, η Chevrolet έχει ήδη ανακοινώσει πως μέσα στο 2010 κατάφερε να πουλήσει 447.000 μονάδες στην Ευρωπαϊκή αγορά παρουσιάζοντας μια άνοδο σε σχέση με το 2009 που έφτασε στο 12%. Κάπως έτσι ήταν φυσιολογικό να αυξηθεί και το συνολικό ποσοστό του μεριδίου αγοράς της Chevrolet στην Ευρωπαϊκή αγορά που για την χρονιά που μας πέρασε έφτασε στο 2,5%. Όλα αυτά έγιναν πραγματικότητα χάρη στο εντυπωσιακό τελείωμα της χρονιάς. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το 2010 έκλεισε με μερίδιο αγοράς ρεκόρ της τάξεως του 2,7% για το τέταρτο τρίμηνο και 3,0% για το μήνα Δεκέμβριο. Συνολικά για το έτος, το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε σε 21 χώρες στην Ευρώπη.

Τα εξαιρετικά αποτελέσματα πωλήσεων θέτουν τις καλύτερες δυνατές βάσεις για το 2011. Έτος που η Chevrolet θα γιορτάσει περήφανα τα 100 χρόνια από τότε που ο διάσημος Ελβετός οδηγός αγώνων και μηχανικός Louis Chevrolet, συμφώνησε να συνεργαστεί με τον Αμερικανό επιχειρηματία William Crapo Durant. Μαζί ίδρυσαν τη “Chevrolet Motor Company” στο Flint του Μίσιγκαν, με το πρώτο μοντέλο Chevrolet να είναι το πολυτελές "Classic Six” το οποίο μπήκε σύντομα στην παραγωγή. Για να σηματοδοτήσει την ιστορική στιγμή, η Chevrolet έχει ήδη ξεκινήσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα δραστηριοτήτων, που θα τρέξει σε όλη την διάρκεια της χρονιάς. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες.


Chevrolet