Fabiatou Auto News

Tuesday, November 13, 2007

H Citroën παρουσιάζει τις μεγαλύτερες καινοτομίες της στη νέα της μπουτίκ «Champs Elyssées 42»

Στον πιο διάσημο δρόμο του Παρισιού, τη Champs Elyssées, και συγκεκριμένα στο νούμερο 42 η Citroën εγκαινίασε τη νέα της μπουτίκ, σε εγκαταστάσεις οι οποίες ανήκουν στη μάρκα από το 1928. Η νέος αυτός χώρος ο οποίος χαρακτηρίζεται από αρχιτεκτονική καινοτομία, αντικατοπτρίζει την ζωντάνια αλλά και τον εορτασμό της μάρκας για την επιστροφή της στη Champs Elyssées. Η Champs Elyssées 42 (C42) προσφέρει μια συναρπαστική και πολυδιάστατη εμπειρία, όπου παρέχεται η δυνατότητα σε επισκέπτες από ολόκληρο τον κόσμο να ανακαλύψουν το πλούσιο παρελθόν, παρόν και το μέλλον της Citroën. Μια συναρπαστική ιστορία με επίκεντρο την «Προσιτή καινοτομία».

Οι καινοτομίες της Citroën άφηναν ανέκαθεν ανεξίτηλα τα σημάδια τους σε κάθε εποχή. Μέσα από αυτή την έκθεση, η Citroën αναδιατυπώνει τον στόχο της, που δεν είναι άλλος από την συμφιλίωση του αυτοκινήτου με το περιβάλλον του. Η τοπική αυτή έκθεση, είναι δομημένη γύρω από μία σκηνογραφία οπτικοακουστικού περιεχομένου, με χαρακτηριστικά αλληλεπίδρασης.

Μία αυτοκινητιστική σκηνογραφία
Για την πρώτη περίοδο λειτουργίας της νέας μπουτίκ, η
Citroën επέλεξε μερικά από τα πλέον εμβληματικά δημιουργήματά της, που έγιναν γνωστά τόσο για το design τους όσο και για την προχωρημένη τους τεχνολογία. Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να θαυμάσουν μοντέλα σαν την Traction Avant, το 2CV, τη DS, καθώς και τα C6, C4 Picasso, C-Crosser, C-Metisse και το C-Airplay. Κατά την περιήγηση του κανείς, συναντά οθόνες αφής όπου εμφανίζονται 2 παρουσιάσεις για κάθε μοντέλο με βάση το σχεδιασμό και τη καινοτομία του. Στις παρουσιάσεις εμφανίζονται τα εξειδικευμένα χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου με χρονολογική σειρά, ξεκινώντας από τα παλαιότερα μοντέλα που άλλαξαν για πάντα την αυτοκινητοβιομηχανία, και καταλήγοντας στα πλέον προχωρημένα πρωτότυπα μοντέλα που προδιαγράφουν την κληρονομιά για τα οχήματα του μέλλοντος.

Τερματικά αλληλεπίδρασης και υπηρεσίες Bluetooth.
Οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα μέσω των τερματικών, να αφήσουν βίντεο-μηνύματα που θα δημοσιευθούν στο site www.c42.fr, να στείλουν ηλεκτρονικές κάρτες, να επισκεφθούν τις διάφορες ιστοσελίδες της Citroën, ή ακόμα και να παραγγείλουν προϊοντικά φυλλάδια. Υπάρχει επίσης πρόβλεψη και για χρήση Bluetooth, μία ακόμα απόδειξη του πνεύματος καινοτομίας που διακρίνει τη Citroën. Οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία για να κατεβάσουν χωρίς χρέωση βίντεο στο κινητό τους.
Στο δεύτερο επίπεδο, ο επισκέπτης μπορεί να παρακολουθήσει ένα φιλμ όπου αναπαρίσταται η πορεία της
Citroën στη Champs Elyssées μέχρι το 1927. Στα πιο πάνω επίπεδα, ο επισκέπτης μπορεί να κατεβάσει βίντεο που αναπαριστούν όλες τις πτυχές που σχετίζονται με τις σημερινές κατασκευές. Στην ιστοσελίδα www.c42.fr παρουσιάζεται ολόκληρο το περιεχόμενο της C42, με ιδιαίτερα πλούσιο οπτικοαουστικό υλικό το οποίο ανανεώνεται σε κάθε αλλαγή της έκθεσης.

Ένα έργο τέχνης που προβάλλεται μέσα από την τοποθεσία.
Η C42 πέρα από μια επίδειξη ικανοτήτων της Citroën στον τομέα του σχεδιασμού και της καινοτομίας, παρουσιάζει τις τάσεις της εποχής με ένα τρόπο που αντανακλά το πνεύμα της μάρκας. Το πρώτο έκθεμα στη C42 είναι ένα γλυπτό με τίτλο «TOTEM MOBILE», δημιουργία του Αμερικανού καλλιτέχνη Chico MacMurtrie. Εμπνευσμένος από την θρυλική Citroën DS, και με οδηγό το πάθος του για την κίνηση και τα σχήματα, ο Αμερικανός καλλιτέχνης φιλοτέχνησε το συγκεκριμένο αυτό πρωτότυπο γλυπτό αποκλειστικά και μόνον για τη Citroën.
Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στη Νέα Υόρκη, το «
TOTEM MOBILE» αναπαριστά την δύναμη της C42. Αυτή η ιδιαίτερη κατασκευή έχει αρχικά τη μορφή μιας DS σε κανονικό μέγεθος και χρώμα γκρι μεταλλικό. Μέσα σε ένα 20λεπτο τα μέρη της DS αποχωρίζονται για να σχηματίσουν ένα εντυπωσιακό 18μετρο τοτέμ. Το TOTEM MOBILE είναι προϊόν δουλειάς της ARW (Amorphic Robot Work).

Πηγή: Citroen