Cadillac: Provoq Crossover Concept, CTS Coupé Concept, CTS-V και Escalade Hybrid
Η Cadillac συνεχίζει τις πρϊοντικές πρωτοβουλίες της με δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα. Και τα δύο έκαναν την πρεμιέρα τους στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ και τώρα ετοιμάζονται για το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο τους στη Γενεύη. Η έκδοση παραγωγής του σπορ sedan υψηλών επιδόσεων CTS-V κάνει επίσης την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα της στην Ελβετία. Το πρωτοποριακό Provoq Fuel Cell Concept ‘δείχνει’ το μέλλον της πολυτελούς μετακίνησης
Πρόσθετα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου περιλαμβάνουν ένα ηλιακό πάνελ, ενσωματωμένο στην οροφή, το οποίο παρέχει πρόσθετη ισχύ για τη λειτουργία περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων, όπως εσωτερικά φώτα και ηχοσύστημα, τεχνολογία ηλεκτρονικών φρένων (brake-by-wire), καλύμματα εμπρός αεραγωγών που κλείνουν στις υψηλές ταχύτητες για βελτίωση της αεροδυναμικής και ανοίγουν στις χαμηλές για την παροχή μέγιστης ψύξης στη συστοιχία κυψελών καυσίμου. Όπως το εξωτερικό, έτσι και το εσωτερικό του Provoq συνδυάζει στυλ και λειτουργικότητα. Χωράει πέντε επιβάτες και διαθέτει τα επίπεδα άνεσης, ευκολιών και ενημέρωσης/ψυχαγωγίας που αναζητούν οι πελάτες της Cadillac. Το σημαντικότερο, το σύστημα κυψέλης καυσίμου δεν υπονομεύει το χώρο επιβατών και αποσκευών.



Μία ακόμα Ευρωπαϊκή πρεμιέρα είναι η Escalade Hybrid, το παγκοσμίως πρώτο υβριδικό όχημα οικονομικής κατανάλωσης στην οικογένεια των μεγάλων πολυτελών SUV. Αντλώντας ισχύ από ένα σύστημα 2-Mode Hybrid, η Escalade Hybrid θα προσφέρει πάνω από 50% βελτιωμένη κατανάλωση στην πόλη – πάντα σε συνδυασμό με το ξεχωριστό στυλ, τα κορυφαία χαρακτηριστικά και τις έξοχες ικανότητες που ανέδειξαν την Escalade σε σύμβολο. Στις ΗΠΑ, το Hybrid θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2008, ενώ η απόφαση σχετικά με την προοπτική πωλήσεων στην Ευρώπη αναμένεται εντός των επόμενων μηνών. Η Escalade Hybrid διατίθεται με δομή 2WD και 4WD. Στην πόλη, το σύστημα Two-Mode Hybrid επιτρέπει στην Escalade να ξεκινά και να ταξιδεύει με χαμηλές ταχύτητες μόνο με ηλεκτροκίνηση. Όταν απαιτείται πρόσθετη ισχύς, το σύστημα συνδυάζει ισχύ από τη μπαταρία και το βενζινοκινητήρα με ομαλό τρόπο. Το πατενταρισμένο σύστημα Two-Mode Hybrid της GM περιλαμβάνει ένα προηγμένο κιβώτιο με ηλεκτρική, συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (EVT) και Σύστημα Αποθήκευσης Ενέργειας υδριδίου νικελίου του μετάλλου υπό τάση 300-volt - Energy Storage System (ESS). Τα συστήματα αυτά συνεργάζονται με το στάνταρ βενζινοκινητήρα 6.0 V-8 Gen IV με Ενεργή Διαχείριση Καυσίμου - Active Fuel Management (AFM).