Fabiatou Auto News

Thursday, February 07, 2008

Opel Meriva Concept Car

Η παγκόσμια πρεμιέρα του πρωτοτύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Με το Meriva Concept, η Opel παρουσιάζει το επόμενο επίπεδο της ευελιξίας οχημάτων ενός όγκου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (6 – 16 Μαρτίου, 2008). Το όραμα για ένα μελλοντικό, μικρό monocab – μία κατηγορία της οποίας το Meriva ηγείται από το 2003 που λανσαρίστηκε – αντιπροσωπεύει κάτι παραπάνω από υιοθέτηση νέων σχεδιαστικών στοιχείων: «Παρουσιάζουμε μία πρωτοποριακή μέθοδο για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στα μοντέλα Opel monocab» δηλώνει ο Alain Visser, Chief Marketing Officer, της GM Europe, πριν το ντεμπούτο του πρωτοτύπου στη Γενεύη. «Με το σύστημα καθισμάτων Flex7 και τη φιλοσοφία FlexSpace του Meriva, ξεκινήσαμε μία νέα εποχή στην ευελιξία εσωτερικού και αλλάξαμε για πάντα τον κόσμο του αυτοκινήτου». «Με το Zafira, το Meriva και σύντομα με το Agila, η Opel απολαμβάνει μεγάλη επιτυχία στα μοντέλα ενός όγκου – αμαξώματα των οποίων το καπό και το πορτμπαγκάζ δεν ξεχωρίζουν εμφανώς από την καμπίνα. Σχεδόν 335.000 Zafira και Meriva – τα οποία πρωτοστατούν στις αντίστοιχες κατηγορίες τους – πουλήθηκαν το 2007. Το ένα στα πέντε μοντέλα Opel που πωλούνται σήμερα είναι monocab, ενώ σε όλη την αγορά το ποσοστό είναι μόλις ένα στα οκτώ αυτοκίνητα.

Το Meriva Concept μεταφέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας σε ένα μικρό monocab και την αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο. Το πλαϊνό προφίλ φέρει χαρακτηριστικές γραμμές σε σχήμα ‘tick’ (√), ένα τυπικό σχεδιαστικό στοιχείο που εμφανίστηκε στα πρωτότυπα GTC Coupé και Flextreme. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η γραμμή αυτή στο ύψος των παραθύρων στην κολόνα Β, που επιτρέπει έξοχη ορατότητα για τους πίσω επιβάτες.

Τα στοιχεία του πίσω τμήματος – ιδιαίτερα τα πίσω φώτα – θυμίζουν το Insignia, το νέο μεσαίο μοντέλο της Opel που πρόκειται να λανσαριστεί το φθινόπωρο. Η οροφή του μοντέλου ενός όγκου που κατεβαίνει ομαλά προς τα πίσω, υπογραμμίζει το δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.


Πηγή: Opel