Νέο Opel Insignia

«Οι δυναμικές επιδόσεις είναι από τις βασικές αξίες της μάρκας Opel. Στο νέο Opel Insignia, το στοιχείο αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την προηγμένη τεχνολογία κινητήρων, την ενεργητική ασφάλεια και την επικοινωνία οδηγού / αυτοκινήτου. Το επίπεδο άνεσης και περιβαλλοντικής συμβατότητας του Insignia είναι απαράμιλλο ακόμα και μεταξύ πολύ πιο ακριβών ανταγωνιστικών μοντέλων» σχολιάζει ο Alain Visser, Chief Marketing Officer, General Motors Europe. Με το Insignia, η Opel εξακολουθεί να εφαρμόζει τη στρατηγική της, με την οποία στοχεύει να κάνει την προηγμένη τεχνολογία προσιτή για περισσότερους πελάτες.
Σχολιάζοντας την αισθητική του νέου αυτοκινήτου, ο Visser αναφέρει, «Μία πιο προσεκτική ματιά στο επαναστατικό μας πρωτότυπο GTC δίνει μια ιδέα για το πόσο συναρπαστική θα είναι η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Opel».
Η ιστορία της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων Opel χρονολογείται από το 1970 με το λανσάρισμα του Ascona, το οποίο πούλησε συνολικά 4,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα μέσα από τρεις γενιές. Σαν διάδοχος αυτού, ακολούθησε το Opel Vectra, το 1988, που προανήγγειλε μια νέα εποχή πρωτοποριακών μοντέλων μάρκας Opel. Έχοντας πουλήσει σχεδόν 5,5 εκατομμύρια οχήματα μέχρι σήμερα, το Opel Vectra είναι από τους βασικούς παίκτες στη μεσαία κατηγορία.
Πηγή: Opel