Fabiatou Auto News

Monday, November 19, 2007

Το νέο Opel Agila είναι ένα από τα Καθαρότερα Πενταθέσια Αυτοκίνητα στον Κόσμο

Με 120 g CO2, το νέο μικρό μοντέλο ενός όγκου της Opel κατατάσσεται ψηλά, συγκρινόμενο με το διεθνή ανταγωνισμό

Rüsselsheim. Η καλύτερη απάντηση στην αύξηση των τιμών της βενζίνης είναι η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Και γι’ αυτό το θέμα, η Opel έχει μερικά πολύ ευχάριστα νέα: το νέο Agila, το οποίο έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), και θα αρχίσει να πωλείται από την άνοιξη του 2008, έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων του. Με 5.0 lit / 100 km για το Agila 1.0 και μόλις 4.5 lit / 100 km για το Agila 1.3 CDTI (κατανάλωση μικτού κύκλου σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πρότυπο), το μικρό μοντέλο ενός όγκου προσφέρει πραγματική οικονομία καυσίμου. Οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 και των δύο κινητήριων μονάδων είναι μόλις 120 g/km.
Το νέο Agila – ανεξάρτητα αν εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα ή diesel – δεν ξεπερνά τα όρια εκπομπών ρύπων που έχουν θέσει αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες, με αποτέλεσμα να απολαμβάνει ειδικά φορολογικά πλεονεκτήματα. Το οικονομικό, ευρύχωρο πενταθέσιο επιτυγχάνει αυτή την τιμή χωρίς πρόσθετη – και κατά συνέπεια ακριβή – υβριδική τεχνολογία.
Κατανέμοντας τις εκπομπές
CO2 στους 5 επιβάτες ενός Agila, το νέο αυτοκίνητο πόλης κατατάσσεται στις πρώτες θέσεις της λίστας με τα πιο οικονομικά οχήματα: με 24 g/CO2 ανά χιλιόμετρο και θέση, ένα Agila με 5 επιβάτες διακρίνεται για την υψηλή περιβαλλοντική του συμβατότητα. Και αντίθετα με τα μοντέλα του ανταγωνισμού, το νέο Opel ταξινομείται σαν πενταθέσιο, εφοδιάζεται με πέντε ζώνες ασφαλείας τριών σημείων και παραδίδεται στάνταρ σαν πεντάθυρη έκδοση. Το Agila 1.2 προσφέρει επίσης οικονομία και χαμηλές εκπομπές ρύπων: μία μέση κατανάλωση 5.5 lit / 100 km αντιστοιχεί σε 131 g/CO2 το χιλιόμετρο ή 26.2 g/CO2 ανά κάθισμα.
Παρά την εντυπωσιακή οικονομία του, το νέο Opel Agila δεν κάνει κανένα συμβιβασμό σε θέματα τεχνολογίας ή εξοπλισμού. Οι επιβάτες του εξακολουθούν να κάθονται ψηλά και κατακόρυφα, αλλά η γραμμή οροφής έχει χαμηλώσει δυναμικά δημιουργώντας ένα ομαλό τόξο προς τα πίσω. Αυτό συμβάλλει στην επίτευξη ενός αεροδυναμικού συντελεστή 0.35 για το Agila – σχετικά χαμηλή τιμή για όχημα τέτοιου μεγέθους. Το νέο μοντέλο είναι 20 cm μακρύτερο, έξι cm φαρδύτερο, αλλά επτά cm χαμηλότερο από τον προκάτοχό του.
Σαν όχημα πόλης, προσφέρει επίσης άφθονους χώρους όπου όλοι επιβάτες μπορούν να αποθηκεύουν όλα τα απαραίτητα για το ταξίδι. Αλλά πέρα από την αποθήκευση μικροαντικειμένων, και παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του, το νέο Opel ενός όγκου διαθέτει έναν εκπληκτικά μεγάλο χώρο αποσκευών. Η στάνταρ χωρητικότητα μέχρι το κάλυμμα του χώρου αποσκευών είναι 225 λίτρα, αρκετή για ένα παιδικό καροτσάκι, παραδείγματος χάριν. Περιστρέφοντας μία χειρολαβή, πέφτει η πλάτη των πίσω καθισμάτων, αυξάνοντας τη χωρητικότητα στην εντυπωσιακή τιμή των 1050 λίτρων – κορυφαία τιμή για την κατηγορία. Ο πάγκος και η πλάτη των πίσω καθισμάτων, εξάλλου, είναι διαιρούμενα για ακόμα μεγαλύτερη πολυχρηστικότητα.

Πηγή: Opel