Fabiatou Auto News

Friday, September 19, 2008

Hyundai i20 - ix55


i20

Το ολοκαίνουργιο i20 sub-compact, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί πανευρωπαϊκά προς τα τέλη του 2008, θα είναι μία εξαιρετικής σημασίας προσθήκη στα αυτοκίνητα νέας γενιάς της Hyundai που αναγνωρίζονται από το πρόθεμα “i”. Σχεδιασμένο στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Σχεδίασης της Hyundai στο Russelsheim της Γερμανίας, το κομψό 5-θυρο κινείται σε μεγαλύτερο μεταξόνιο από τον προκάτοχό του Getz, προσδίδοντας στο i20 μία sport αίσθηση καθώς και ευρύχωρη εσωτερική αρχιτεκτονική. Κύρια χαρακτηριστικά της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Hyundai, είναι η έντονα χρωμιωμένη μάσκα πλαισιωμένη από τους κοφτερούς εμπρόσθιους προβολείς και τις εντυπωσιακά στημένες συστοιχίες των οπίσθιων φωτιστικών σωμάτων – οι μοντέρνες γραμμές του i20 ενδυναμώνονται ακόμα περισσότερο από τις κομψές λεπτομέρειες που περιλαμβάνουν τους ομοιόμορφα βαμμένους προφυλακτήρες, την ποδιά και τους εξωτερικούς καθρέπτες. Το εντυπωσιακό εσωτερικό καινοτομεί με τα αναβαθμισμένα επίπεδα standard εξοπλισμού.

Kun Hee Ahn. Πρόεδρος της Hyundai Motor Europe σχολίασε: ¨Το i20 σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε για να ικανοποιήσει τις Ευρωπαϊκές ανάγκες. Εξελίχτηκε σε μία εντελώς καινούργια πλατφόρμα και ένα σημαντικό μέρος της μελέτης της κίνησης και διαχείρισης του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε στους Ευρωπαϊκούς δρόμους με αποτέλεσμα μία αίσθηση σταθερής και γρήγορης οδήγησης. Στην Hyundai Motor Europe είμαστε σίγουροι για την επιτυχία του i20 στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη sub compact κατηγορία, καθώς προσφέρει πολύ περισσότερα στον τομέα του standard εξοπλισμού, της οικονομίας καυσίμου, της εσωτερικής άνεσης αλλά και του στυλ σε σχέση με πολλούς από τους ανταγωνιστές του¨.


I20 blue

Βασισμένο στο ολοκαίνουργιο i20, το νεότερο i-blue μοντέλο της Hyundai ενσωματώνει ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τα ήδη εντυπωσιακά υψηλά περιβαντολλογικά standards του αυτοκινήτου. Αυτές οι σημαντικές βελτιώσεις επιτεύχθηκαν χωρίς να γίνει οποιοσδήποτε συμβιβασμός στην απόδοση, στην αξιοπιστία και την ικανοποίηση του οδηγού.

Οι διαφοροποιήσεις-κλειδιά για να επιτευχθούν σημαντικές μειώσεις τόσο στην κατανάλωση καυσίμων όσο και στις εκπομπές ρύπων του διοξειδίου του άνθρακα περιλαμβάνουν: πλήρη κάλυψη της επιφάνειας κάτω από το πάτωμα, μείωση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά, αλλαγές στην εμπρόσθια και οπίσθια αεροδυναμική, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και υψηλής απόδοσης, χαμηλής τριβής λάδι κινητήρα.

Το i20 blue διατίθεται και με τον εξαιρετικής απόδοσης 1.4 CRDi πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος παράγει 90PS και 220 Nm ροπής, και είναι εξοπλισμένο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο αντί του συνηθισμένου 5-τάχυτου.

Το i20 ξεχωρίζει για την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και την εκπομπή ρίπων διοξειδίου του άνθρακα ενώ το i20 blue είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό με μόνο 99g/km και 4.0 litres/100km.


Santa Fe Petrol-Electric Hybrid

Στα πλαίσια της δέσμευσης της Hyundai για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, το υβριδικό Petrol-Electric Santa Fe concept διατηρεί την σχεδιαστική φιλοσοφία του υπάρχοντος Santa Fe, αλλά στην ουσία είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο κάτω από το καπό.

Οι μηχανικοί της Hyundai ανέπτυξαν ένα αποκλειστικό παράλληλο υβριδικό σύστημα οδήγησης, το οποίο συνδυάζει τον δυνατό αλλά οικονομικό 2.4λίτρα Theta πετρελαιοκινητήρα με την 6-τάχυτη αυτόματη μετάδοση και με τον 30Kw ηλεκτρικό κινητήρα κινούμενο με μπαταρίες ιόντων λιθίου. Το αποτέλεσμα είναι οι μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα με μόνο 148g/km στον συνδυασμένο κύκλο ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι 6.2l/100km.


ix55 Sports Utility Vehicle

Το 7-θέσιο Ix55 Sports Utility Vehicle θα πραγματοποιήσει και αυτό την πρώτη του εμφάνιση στο Εκθεσιακό περίπτερο της Hyundai στο Παρίσι, σε μία μορφή έτοιμη προς παραγωγή. Βασισμένο στο επιτυχημένο Veracruz, το οποίο πωλείται στις αγορές της Βόρειας Αμερικής, το ix55 έχει εκτεταμένα επανασχεδιαστεί για να ικανοποιεί τις Ευρωπαϊκές απαιτήσεις και οδηγικές αντιλήψεις.

Η εντυπωσιακή του σχεδίαση συμπληρώνεται από τον ολοκαίνουργιο και αναβαθμισμένο 3.0-litre V6 CRDi turbo πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 240 HP και επιταχύνει στα 100km/h μέσα σε 10.4 δευτερόλεπτα, ενώ έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση με 9.4L/100km στον συνδυασμένο κύκλο και εκπέμπει 249g/km CO2.

Το 7-θέσιο iX55 είναι ένα ευέλικτο και λειτουργικό αυτοκίνητο. Όταν δεν χρησιμοποιείται η 3η σειρά καθισμάτων μπορεί να αναδιπλωθεί και να δημιουργηθεί ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος των 598 λίτρων (VDA), αλλά και για ακόμα μεγαλύτερη ευρυχωρία υπάρχει η δυνατότητα να αναδιπλωθούν και οι δύο σειρές των πίσω καθισμάτων δημιουργώντας ένα χώρο 2.457 λίτρων.


Άλλες πρεμιέρες της Hyundai στο Παρίσι

Το νέο Genesis saloon θα παρουσιαστεί και αυτό στην Έκθεση του Παρισιού. Βασισμένο στην νέα αρχιτεκτονική της Hyundai που είναι προσανατολισμένη στις επιδόσεις και την πίσω-κίνηση, το Genesis αναπτύχθηκε μηχανολογικά για να προσφέρει υψηλά επίπεδα ποιότητας ανάλογα με εκείνα που προσφέρουν τα αυτοκίνητα των premium Ευρωπαϊκών brands.

Τα πλούσια standard χαρακτηριστικά παρέχουν στο Genesis saloon ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του. Η Hyundai θα έχει την ευκαιρία να μετρήσει τις αντιδράσεις του Ευρωπαϊκού κοινού αναφορικά με το πολυτελές αυτοκίνητο πριν αποφασίσει να το λανσάρει στην ήπειρο.

Το ολοκαίνουργιο, πισω-κίνητο εκθεσιακό αυτοκίνητο 2+2 Genesis Coupe αναμένεται να είναι άλλη μία ξεχωριστή παρουσία στην Έκθεση. Όντας το αυτοκίνητο με την πιο δυναμική απόδοση που δημιούργησε ποτέ η Hyundai, προβάλλει την εκπληκτική σχεδίαση και την αναβαθμισμένη τεχνολογία πλαισίου (σασί).

Το εκθεσιακό αυτοκίνητο Genesis Coupe, υιοθετεί τα δυνατά στιλιστικά πρότυπα του μοντέλου παραγωγής – το Z σχήμα του αμαξώματος καθώς και τα δυναμικά τόξα, τονισμένα έτσι ώστε να μοναδικά ελκυστικό αυτοκίνητο. Η βαφή ¨Sonic Orange” προσδίδει στο εκθεσιακό μοντέλο μία δραματική εμφάνιση, η οποία ενδυναμώνεται με καπό και οροφή από απλό φύλλο ινών άνθρακα και άλλες προσαρμογές που συμβάλλουν στην μείωση του βάρους του αυτοκινήτου.


Hyundai