Στην ερώτηση πρόσφατης έρευνας με τι συνδέουν οι περισσότεροι άνθρωποι το μέγεθος των «έξι μέτρων», η πιο συνηθισμένη απάντηση που δόθηκε ήταν το «μήκος δύο αυτοκινήτων μαζί». Οι Ισπανοί ήρθαν πρώτοι με ποσοστό 51%, ακολούθησαν οι Άγγλοι (42%), Πολ
ωνία (39%) και
Γερμανία (38%) ήρθαν τρίτοι και τέταρτοι αντίστοιχα και η Ιταλία μόλις με 30%. Προφανώς ο μέσος όρος μεγέθους αυτοκινήτου είναι μικρότερος στην Ιταλία απ’ οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη! Άλλες παράξενες απαντήσεις που δόθηκαν σε αυτό το ερώτημα ήταν:
Το ύψος της καμηλοπάρδαλης και το πλάτος ενός γηπέδου ποδοσφαίρου ή ενός σπιτιού.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Fulda, μια κορυφαία κατασκευάστρια εταιρεία ελαστικών. Οι Ευρωπαίοι ρωτήθηκαν τι θεωρούσαν συνώνυμο των έξι μέτρων, κάτι που είναι η μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού EcoControl συγκριτικά με τον προκάτοχό του, χάρη στην εξαιρετική σύνθεση και σχεδίαση του πέλματός του για κράτημα σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Το EcoControl δεν παρουσιάζει μόνο μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος, αλλά και μείωση στην κατανάλωση καυσίμου. Αυτή η μείωση στην κατανάλωση καυσίμου, οφείλεται στη χρήση πυριτίου στο πέλμα του ΕcoControl. Σε συγκριτικό τεστ για την αντίσταση κύλισης έναντι του πιο δημοφιλούς ελαστικού της μεσαίας κατηγορίας τιμής, το EcoControl απέδειξε ότι είναι σημαντικά ανώτερο, προσφέροντας κατά μέσο όρο ετήσιο οικονομικό όφελος της τάξεως των €80.
Επιπρόσθετα, το αυξημένο βάθος πέλματος προσφέρει στο ελαστικό μεγαλύτερη αντοχή μέχρι και 20% (6,000 χλμ.) απ’ ότι το προηγούμενο καλοκαιρινό ελαστικό της Fulda.
Το ελαστικό EcoControl αντιπροσωπεύει έναν άριστο συνδυασμό τιμής και ποιότητας. Προσφέρει οικονομία καυσίμου, είναι ανθεκτικό αλλά και αξιόπιστο σε όλες τις οδηγικές συνθήκες.Σύμφωνα με τον Alain Klepper, Marketing Director στην Goodyear Dunlop Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής: «Η Fulda είναι μία μάρκα, η οποία απαντά στις ανάγκες των “έξυπνων αγοραστών”. Αυτοί οι καταναλωτές είναι πολύ συνειδητοποιημένοι για τις επιλογές τους και πλήρως αποφασισμένοι για το που θέλουν να επενδύσουν λιγότερα ή περισσότερα λεφτά. Όσον αφορά τα ελαστικά, δεν είναι διατεθειμένοι να συμβιβαστούν από πλευράς ασφάλειας, αλλά επικεντρώνονται στην τιμή, γι’ αυτό απαιτούν ανώτερα ποιοτικά προϊόντα που αντιπροσωπεύουν άριστη αναλογία αξίας προς τιμή. Η Fulda έχει εξασφαλίσει ότι η έρευνα και η εξέλιξη για το ελαστικό EcoControl, προσφέρει αποτελέσματα που ικανοποιούν ακριβώς όλα αυτά κριτήρια, κάνοντας το EcoControl πρώτη επιλογή για τους έξυπνους αγοραστές».H έρευνα της Fulda πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία IPSOS στο Βέλγιο, ανάμεσα σε 5000 άτομα, ηλικίας 15 έως 64 ετών σε 5 Ευρωπαϊκές χώρες: Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Ισπανία και Βρετανία.Η Γερμανική κατασκευάστρια εταιρεία ελαστικών Fulda ιδρύθηκε το 1900. Είναι μία εταιρεία που παράγει ποιοτικά προϊόντα, τα οποία παρέχουν ασφάλεια, μακροπρόθεσμη απόδοση προσφέροντας άριστη αναλογία αξίας προς τιμή. Με ένα μερίδιο αγοράς περίπου 10%, η Fulda είναι μία από τις κορυφαίες μάρκες στην Γερμανία, προσφέροντας υψηλή ποιότητα, αξιοπιστία στα επιβατικά αυτοκίνητα, ελαφρά φορτηγά, φορτηγά και αγροτικά. Τα προϊόντα της Fulda είναι σχεδιασμένα για να εγγυώνται ασφαλή οδήγηση ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Οι συνεχείς έρευνες και τα προγράμματα εξέλιξης εξασφαλίζουν ότι τα ελαστικά Fulda χρησιμοποιούν τις πιο προηγμένες τεχνολογίες και υλικά.
Το γεγονός ότι συνιστώνται ανεπιφύλακτα μετά από διάφορες ανεξάρτητες δοκιμές, αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο της υψηλής, ποιότητας των προϊόντων Fulda.
πηγη : Fulda