Fabiatou Auto News

Wednesday, March 05, 2008

Opel Meriva Concept

Το Opel Meriva Concept, το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί την ερχόμενη εβδομάδα το 78ό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (6 – 16 Μαρτίου, 2008), απεικονίζει πώς η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Opel μπορεί να προσαρμοστεί για τη δημιουργία τολμηρών, φρέσκων σχεδιαστικών λύσεων στην κατηγορία monocab.

Το Opel Meriva Concept προάγει την ευελιξία σε νέα επίπεδα με το πρωτοποριακό του σύστημα FlexDoors, το οποίο περιλαμβάνει πίσω πόρτες με μεντεσέδες πίσω τοποθετημένους, οι οποίες ανοίγουν προς το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Καθώς οι κολόνες Β έχουν σκόπιμα διατηρηθεί για λόγους παθητικής ασφάλειας, οι εμπρός και πίσω πόρτες του Meriva Concept μπορούν επίσης να ανοίγουν ανεξάρτητα η μία από την άλλη. Οι πίσω πόρτες αντίστοιχης φιλοσοφίας που κυκλοφορούν ήδη στην αγορά, μπορούν να ανοίγουν μόνο μετά το άνοιγμα των εμπρός θυρών. Αυτή η καινοτομία καθιστά την πρόσβαση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου πολύ πιο εύκολη και προσφέρει επίσης αρκετά πλεονεκτήματα ασφαλείας σε σχέση με τις συμβατικές πόρτες. Στο Meriva Concept, η εν λόγω καινοτομία συνδυάζεται με το εξαιρετικά ευέλικτο σύστημα πίσω καθισμάτων FlexSpace που είναι γνωστό από το Meriva παραγωγής.

Επιπλέον, το σύστημα FlexDoors αυξάνει την άνεση και τη λειτουργικότητα, καθώς το ψηλότερο σημείο της οροφής – ακριβώς πίσω από τις κολόνες Β – είναι ακριβώς εκεί όπου οι επιβάτες εισέρχονται και εξέρχονται από το όχημα. Η αρχιτεκτονική αυτή επέτρεψε στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα πολύ δυναμικό και μοναδικό σχήμα, με την καμπύλη γραμμή οροφής να κατεβαίνει προς τις κολόνες C.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι το δυναμικό ‘κύμα’ της γραμμής παραθύρων πίσω από τις κολόνες Β, που παρέχει άριστη σφαιρική ορατότητα στους πίσω επιβάτες, κυρίως στα παιδιά. Το αμάξωμα έχει το χαρακτηριστικό προφίλ σχήματος λεπίδας, που ήταν ένα σχεδιαστικό στοιχείο των GTC Coupé και Flextreme. Ένα ακόμα στοιχείο είναι το παρμπρίζ σχήματος U, το οποίο εκτείνεται προς και πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών – θυμίζοντας το πανοραμικό παρμπρίζ του Astra GTC. Οι λεπτές κολόνες Α και το παρμπρίζ που είναι τραβηγμένο προς τα κάτω, διασφαλίζουν άφθονο φως και ευρυχωρία στο εσωτερικό. Και τα δύο στοιχεία συμβάλλουν στην έξοχη σφαιρική ορατότητα που απολαμβάνουν οι επιβάτες.

Opel