Fabiatou Auto News

Friday, May 23, 2008

Mitsubishi Lancer Evolution (preview)

Στοχεύοντας να διευρύνει τις προοπτικές πωλήσεων & μάρκετινγκ του Lancer Evolution σε όλες τις περιοχές, προσεγγίζοντας ένα νέο κοινό και συνεχίζοντας να ενθουσιάζει τους ένθερμους οπαδούς του, αυτή η επαναστατική, εξελιγμένη έκδοση αντιπροσωπεύει μία πιο φιλόδοξη πρόταση στη φιλοσοφία του ‘Evolution’.

Πιο ώριμο, κομψό και προηγμένο, αλλά και πιο ικανό από ποτέ, το νέο Lancer Evolution ξεφεύγει από την εικόνα των ‘νεανικών αγωνιστικών οχημάτων’ που εξέπεμπαν οι προκάτοχοί του, παραμένει συγκλονιστικά ικανό στο δρόμο, χάρη στην ευφυΐα του Super All Wheel Control (S-AWC) και του Twin Clutch Sport Shift Transmission (Twin Clutch SST) και χαρίζει μία από τις πιο συναρπαστικές και απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες που προσφέρονται ανεξαρτήτως τιμής. Επίσης σημαντικό είναι το γεγονός ότι, για πρώτη φορά, το Lancer Evolution γίνεται μόνιμος πρεσβευτής για τη Μάρκα και την Εταιρία:
Αποδέκτης μιας κληρονομιάς άνω των 40 χρόνων στην υψηλότ
ερη βαθμίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, - που περιλαμβάνει 5 Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλι (4/Οδηγών + 1/Κατασκευαστών) και νίκες γενικής κατάταξης σε μερικά από τα πιο σκληρά ράλι, όπως το Σαφάρι της Ανατολικής Αφρικής και το Bandama – το νέο Lancer Evolution είναι η πιο σύγχρονη πρόταση μιας ένδοξης σειράς σπορ αυτοκινήτων της Mitsubishi που ξεκίνησε με το Lancer 1600 GSR το 1973 και συνεχίστηκε με το EX 2000 Turbo το 1980, το πρώτο Lancer Evolution το 1992 και τις οκτώ επόμενες γενιές.

Το νέο Lancer Evolution εξελίχθηκε για να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορο (όπου ο νόμος το επιτρέπει) αλλά και ασφαλέστερο στην οδήγηση, με την ευφυΐα του να έχει προτεραιότητα έναντι των απόλυτων τιμών ισχύος. Για το σκοπό αυτό, υιοθετεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες αυτοκινήτου, όπως το σύστημα δυναμικού ελέγχου οχήματος S-AWC (Super All Wheel Control) και το νέο υψηλής απόδοσης κιβώτιο Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission):


Το Lancer Evolution αντλεί ισχύ από μία νέα, υπερτροφοδοτούμενη έκδοση υψηλών επιδόσεων της 4B11, μιας 4-κύλινδρης 16-βάλβιδης μονάδας 2.0-λίτρων DOHC MIVEC που ήδη χρησιμοποιείται στα Lancer Αμερικανικής και Ιαπωνικής αγοράς. Μέλος της οικογένειας ‘Παγκόσμιου Κινητήρα’ -που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Chrysler και την Hyundai Motor Company- ο κινητήρας παράγει περισσότερη ροπή και έχει καλύτερη απόκριση από τον προκάτοχό του 4G63.

Οι τιμές των επιδόσεων είναι (Ευρωπαϊκές προδιαγραφές / εκκρεμεί τελική έγκριση):

  • o Ισχύς: 295 ps @ 6,500 rpm
  • o Ροπή: 366 Nm @ 3,500 rpm
  • o Τελική ταχύτητα (όπου ο νόμος το επιτρέπει): 242 km/h
  • o Επιτάχυνση (5 M/T έναντι SST):
  • 0 – 100 km/h: 5“4 έναντι 6“3
  • 60 – 100 km/h: 5”1 έναντι 3”4

-To Lancer Evolution διατίθεται με το νέο εξατάχυτο κιβώτιο Twin Clutch SST που καταργεί την ανάγκη για πεντάλ συμπλέκτη και προσφέρει ομαλή, άνετη διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων.

Στο κιβώτιο Twin Clutch SST, οι μονές (1η, 3η, 5η) και οι ζυγές σχέσεις (2η, 4η και 6η) βρίσκονται σε ξεχωριστούς πρωτεύοντες άξονες και συμπλέκτες, ώστε μέσω της άριστης συνεργασίας με τον κινητήρα, η αλλαγές στους συμπλέκτες (άρα και στις σχέσεις) να είναι απολύτως ομαλές και εξωπραγματικά γρήγορες.

Επειδή χρησιμοποιεί συμπλέκτες και όχι μετατροπέα ροπής για τη μεταφορά ισχύος, το Twin Clutch SST προσφέρει ανώτερη απόδοση κατά τη μεταφορά ισχύος με μικρή απώλεια κινητήριας ισχύος και έξοχη οικονομία καυσίμου.

Η νέα πλατφόρμα του Lancer Evolution επιτυγχάνει σημαντικές βελτιώσεις στην ακαμψία του αμαξώματος, με αύξηση στην αντοχή στη στρέψη και την κάμψη κατά 40% και 60% αντίστοιχα σε σχέση με το Evolution IX. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα καλύτερο κράτημα, συμπεριφορά στις συγκρούσεις, καθώς και μειωμένα επίπεδα θορύβων και κραδασμών, ώστε να επιτυγχάνονται τα αναβαθμισμένα επίπεδα ποιότητας και άνεσης που ταιριάζουν σε ένα σπορ sedan

Το φαρδύτερο μετατρόχιο και το μακρύτερο μεταξόνιο του νέου αυτοκινήτου όχι μόνο δημιουργεί μεγαλύτερο χώρο εσωτερικού, αλλά και επιτυγχάνουν βελτιωμένη ευστάθεια και οδηγική άνεση. -

Αν και βασίζεται στην εμπρός ανάρτηση με γόνατα MacPherson και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που χρησιμοποιήθηκαν στα προηγούμενα μοντέλα της σειράς, το Lancer Evolution έχει ανανεωμένη διάταξη ανάρτησης με φαρδύτερα μετατρόχια και ελαστικά 18 ιντσών. Η βελτιστοποίηση της γεωμετρίας και η μεγαλύτερη ακαμψία στις βάσεις έδρασης μεγιστοποιεί την επιφάνεια επαφής και επιτρέπει στο σύστημα S-AWC να αξιοποιεί στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητές του και να επιτυγχάνει βελτιωμένη ευστάθεια σε ευθεία πορεία, καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές και μεγαλύτερη οδηγική άνεση.

Το Lancer Evolution διατίθεται με το 4WD σύστημα ελέγχου δυναμικής οχήματος S-AWC (Super All Wheel Control) της Mitsubishi Motors, στάνταρ. Επίσης έχει προστεθεί ο ενεργός έλεγχος ευστάθειας Active Stability Control (ASC) στα συστήματα ενεργού κεντρικού διαφορικού Active Center Differential (ACD), ενεργού ελέγχου περιστροφής αμαξώματος Active Yaw Control (AYC) και Sport ABS που προσφέρονταν στο προηγούμενο Lancer Evolution.

Το S-AWC ενσωματώνει τη διαχείριση αυτών των συστημάτων για να ασκείται έλεγχος υψηλής ακρίβειας στη ροπή του κινητήρα και στη δύναμη πέδησης κάθε τροχού, με στόχο τη βελτίωση της συμπεριφοράς στις στροφές και της ευστάθειας σε όλες τις συνθήκες, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να αποκρίνεται άριστα στις εντολές του οδηγού.
Ώριμο και ικανό, το νέο
Lancer Evolution εγκαινιάζει νέα επίπεδα άνεσης, ασφάλειας και εξοπλισμού στην κατηγορία, μεταξύ των οποίων (διαθεσιμότητα ανάλογα με τις αγορές):

- Πλήρες σετ - μέχρι - 9 αερόσακων (διαθεσιμότητα ανάλογα με τα μοντέλα και τις αγορές)

- 650 W Rockford FosgateÔ premium audio system

- Σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτου με Σκληρό Δίσκο (HDD) και οθόνη LCD 7 ιντσών

- Hands-free κιτ τηλεφώνου με BluetoothÔ

- Αυτόματος έλεγχος φωτισμού & αυτόματοι καθαριστήρες με αισθητήρα βροχής

- Προσαρμοζόμενο σύστημα εμπρόσθιου φωτισμού

- Ολοκληρωμένο Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Οχήματος


Mitsubishi