Fabiatou Auto News

Wednesday, October 29, 2008

Honda Insight

Η Honda ανέκαθεν θεωρούσε τα υβριδικά οχήματα τη γέφυρα ανάμεσα στο σήμερα και σε ένα μέλλον βασισμένο στην υδρογονοκίνηση, τις δυνατότητες της οποίας έχει ήδη παρουσιάσει με το FCX Clarity. Το Insight έχει εμφανή στυλιστική σχέση με το πρώτο στον κόσμο αυτοκίνητο κυψελών καυσίμου παραγωγής, καθώς τα σχήματα και των δύο μοντέλων είναι διαμορφωμένα έτσι ώστε να μεγιστοποιούν την απόδοση των αντίστοιχων κινητήρων τους. Το Insight Concept είναι το αποκορύφωμα άνω των 20 χρόνων εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας και άνω των 35 χρόνων εξέλιξης βενζινοκινητήρων με χαμηλότερες εκπομπές, που ξεκίνησε με τον κινητήρα CVCC το 1972.
Αποτελεί τη στυλιστική έμπνευση για την έκδοση παραγωγής που θα αρχίσει να πωλείται το 2009. Από αυτή τη μοναδική θέση στην αγορά, το Insight θα ανοίξει το δρόμο προς την υβριδική τεχνολογία για μία νέα γενιά πελατών.
Το 1.3 Insight αντλεί ισχύ από το επιτυχημένο σύστημα ΙΜΑ της Honda, που έχει τροποποιηθεί εκτενώς για μείωση του κόστους και του βάρους του. Με προσεκτική σχεδίαση/ κατασκευή βασικών εξαρτημάτων και βελτίωση των διαδικασιών παραγωγής, το κόστος του υβριδικού συστήματος έχει μειωθεί σημαντικά. Έτσι διασφαλίζεται ότι το Insight μπορεί να πωλείται σε πολύ ανταγωνιστική τιμή, χωρίς να υπονομεύεται η ευελιξία, η ποιότητα, η περιβαλλοντική απόδοση ή η κερδοφορία.
Το Insight θα επωφεληθεί από μία σημαντική μείωση κόστους στα εξαρτήματα Integrated Motor Assist (IMA), με αποτέλεσμα να είναι το πιο προσιτό, υβριδικό όχημα μέχρι σήμερα. Το αποκλειστικό υβριδικό όχημα θα προσφέρεται σαν 5-θυρο hatchback με χώρο για πέντε επιβάτες και βασισμένο σε νέα πλατφόρμα. Οι μηχανικοί έχουν τοποθετήσει τη συμπαγή μονάδα ελέγχου και τη μπαταρία κάτω από το χώρο αποσκευών προκειμένου να δώσουν στο Insight χαμηλό κέντρο βάρους και την πρακτικότητα ενός hatchback με συμβατικό κινητήρα.
Η μείωση κόστους επιτεύχθηκε χωρίς να υπονομευτεί η ποιότητα του Insight, το αντίθετο, η Ιαπωνική κατασκευάστρια ανέθεσε στους μηχανικούς της να βρουν πιο ευφυείς λύσεις μείωσης κόστους.

Το Insight θα κάνει χρήση διαφόρων τεχνολογιών, όπως μία λειτουργία που υποστηρίζει την οικονομικότερη οδήγηση, προσφέροντας στους πελάτες ακόμα καλύτερη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες. Μαζί με το Civic Hybrid, το νέο όχημα θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda, στη Suzuka της Ιαπωνίας, που πρόσφατα επέκτεινε τη γραμμή παραγωγής υβριδικών οχημάτων.
Στόχος για τις εκπομπές CO2 και την οικονομία καυσίμου είναι να φτάσουν στο ίδιο επίπεδο με του υπάρχοντος Civic Hybrid, χαρίζοντας στους οδηγούς ένα ευέλικτο και πολύ πρακτικό όχημα μειωμένων περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Για την αναμενόμενη τιμή αγοράς του, το Insight θα προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό χώρων για τους επιβάτες, χωρητικότητας αποσκευών, εκπομπών ρύπων και οικονομίας.
«Το πρώτο Honda Insight που παρουσιάστηκε το 1999 ήταν πρωτοπόρος της υβριδικής τεχνολογίας στην Ευρώπη και αποτελεί σύμβολο της περιβαλλοντικής δέσμευσης που έχει αναλάβει η Honda μέχρι και σήμερα» τόνισε ο κ. Takeo Fukui, Διευθύνων Σύμβουλος της Honda Motor Co Ltd. « Το νέο Insight θα ανοίξει νέους ορίζοντες, δίνοντας τη δυνατότητα απόκτησης ενός οικονομικού υβριδικού οχήματος στον ολοένα αυξανόμενο αριθμό πελατών που αναζητούν την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου και την υψηλή αξία στη σχέση ποιότητας-τιμής».
Το Insight θα αποτελέσει το πρώτο τμήμα της νέας υβριδικής στρατηγικής της Honda, η οποία θα συμπεριλάβει ένα πιο εξειδικευμένο υβριδικό μοντέλο, προερχόμενο από το πρωτότυπο CR-Z και μία υβριδική έκδοση του Jazz. Η στρατηγική θα κάνει τα υβριδικά οχήματα και πιο προσιτά και πιο ελκυστικά σε διάφορους τύπους πελατών.
Το Insight Concept είναι το αποκορύφωμα δύο δεκαετιών έρευνας και εξέλιξης πάνω στα βενζινοηλεκτροκίνητα υβριδικά μοντέλα. Το Insight παραγωγής θα αρχίσει να πωλείται σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Β. Αμερική κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού του 2009.

Honda