Opel Insignia OPC

Στην καρδιά του Insignia OPC χτυπά ο κινητήρας 2.8 V6 Turbo. Η έκδοση αυτή, η οποία προέρχεται από τον ισχυρό βενζινοκινητήρα που ήδη διατίθεται για το κορυφαίο Insignia, παράγει 239 kW/325 hp. Η αύξηση ισχύος επιτεύχθηκε μετά από εξέλιξη

Το Insignia OPC διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η ισχυρή ροπή των 400 Nm διασφαλίζει πλούσια ελκτική ισχύ ακόμα και στις χαμηλότερες στροφές. Με τέτοιες επιδόσεις, το Insignia OPC φτάνει στην τελική ταχύτητα των 250 km/h (με ηλεκτρονικό κόφτη) και επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε έξι δεύτερα.

Έχοντας ήδη έξοχα διαπιστευτήρια συμπεριφοράς, το πλαίσιο του Insignia ρυθμίστηκε περαιτέρω για την έκδοση OPC, στην οποία το ύψος της ανάρτησης έχει μειωθεί 10 mm συγκριτικά με του Insignia (έκδοση AWD Sport).
Το νέο μηχανοτρονικό πλαίσιο αποκτά επίσης νέο εμπρός άξονα. Η αρχιτεκτονική της εμπρός ανάρτησης του Insignia OPC διατηρεί ένα λεγόμενο γόνατο McPherson, ωστόσο οι μηχανικοί του Opel Performance Center προχώρησαν σε μία εξέλιξη που ονόμασαν HiPerStrut (δηλαδή γόνατο υψηλών επιδόσεων). Τα πλεονεκτήματα είναι

Το Insignia OPC διαθέτει επίσης προσαρμοζόμενη ανάρτηση FlexRide, η οποία όχι μόνο προσαρμόζεται στην οδηγική κατάσταση και το οδηγικό στυλ, αλλά και στις προτιμήσεις του οδηγού. Ενώ στο Insignia προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ μιας στάνταρ ρύθμισης, ενός προγράμματος άνεσης και ενός sport mode, το OPC απευθύνεται στους λάτρεις της πιο σπορ οδήγησης. Οι οδηγοί του OPC μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών sport modes: το standard mode ως τη ρύθμιση υψηλής Άνεσης, ένα ειδικό Sport mode και το OPC mode, για βέλτιστες επιδόσεις.
Για πρώτη φορά, και στο χαρτοφυλάκιο OPC, το σύστημα


«Συμμετείχα προσωπικά στην εξέλιξη του Insignia OPC και απόλαυσα πραγματικά τις εκτενείς δοκιμές στην πιο απαιτητική αγωνιστική πίστα στον κόσμο, στο Nürburgring Nordschleife. Στόχος μας ήταν να ανταγωνιστούμε τους καλύτερους των καλύτερων» δήλωσε ο Hans Demant, Διευθύνων Σύμβουλος της Adam Opel GmbH.
Το κορυφαίο στυλ αμαξώματος διακοσμημένο με κομψά, σπορ στοιχεία είναι εμπνευσμένο από το πρωτότυπο GTC του 2007, αλλά παραμένει πιστό τη σχεδιαστική φιλοσοφία του Insignia, όπου η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια.
Συγκριτικά με τις λιγότερο ισχυρές εκδόσεις του Insignia, το OPC διαθέτει εντυπωσιακό εμπρός τμήμα με δύο μεγάλες κάθετες εισαγωγές και έναν ανάλογο πίσω προφυλακτήρα με διπλές ενσωματωμένες απολήξεις εξαγωγής. Οι ζάντες 19-ιντσών (ελαστικά: 245/40) είναι στάνταρ και χαρίζουν στο

Το δυναμικό σπορτίφ εξωτερικό αντανακλάται στο cockpit. Ανοίγοντας την πόρτα, το OPC εντυπωσιάζει άμεσα, με στοιχεία όπως τα μοναδικά καθίσματα Recaro, ένα σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και νέα λαβή επιλογέα. Τέλος, το OPC διαθέτει χαρακτηριστικά γραφικά οργάνων.
«Το Insignia OPC σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για το χαρτοφυλάκιο OPC: παραμένοντας τολμηρό, είναι πιο ώριμο και εξευγενισμένο και πιο φιλόδοξο από ποτέ. Το OPC συνοψίζει την εμπειρία Insignia σε δύο λέξεις: δυναμισμός και φινέτσα», σχολιάζει ο Alain Visser, GM Europe Αντιπρόεδρος Opel.
Opel