Fabiatou Auto News

Saturday, April 04, 2009

Χρήσιμες συμβουλές για την άνοιξη

3 Comments:

  • ΙΣΜΗΝΗ,
    ΜΟΛΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΤΑΚΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ.
    ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΛΕΣ, ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ & ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΑΡΕΠΙΔΗΜΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ.
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΠΕΛΑ (ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΕΞΙΣΤΙΚΟ)
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ; ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΕ "ΣΥΝΤΟΜΟΣ, ΖΕΣΤΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΙΟΝΙ";
    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΚΛΙΜΑΤΙΚΑ, ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ
    ΑΥΤΑ ΣΑΝ ΕΙΣΑΓΗ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΟΥ
    Θ.

    By Anonymous Anonymous, at 2:55 PM  

  • Ισμηνηηη, χαθηκες, ωραια η ανοιξη και τα λουλουδακια, αλλα κανε καμια δοκιμουλα, τις εχω διαβασει ολες τις αλλες δεν εχω τι να διαβασω πια!! (αν θες σου δινω το δικο μου για δοκιμη :) :)

    By Anonymous Anonymous, at 11:00 PM  

  • Υπάρχουν ορισμένα ενδιαφέροντα σημεία στο χρόνο σε αυτό το άρθρο, αλλά δεν ξέρω αν θα τα δείτε όλα στην καρδιά του κέντρου. Υπάρχει κάποια ισχύ, αλλά εγώ θα κρατήσει μέχρι τη γνώμη μου να το αναλύσουμε περαιτέρω. Καλό το άρθρο, χάρη και θέλουμε περισσότερα! Προστέθηκε στο FeedBurner, καθώς

    By Anonymous Anonymous, at 11:05 PM  

Post a Comment

<< Home