Fabiatou Auto News

Tuesday, March 06, 2007

Suzuki SX4 Sedan

Η Suzuki θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη το SX4 Sedan στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το νέο μοντέλο συμπληρώνει τη γκάμα του δημοφιλούς crossover, που έχει γνωρίσει ιδιαίτερα θερμή αποδοχή στη χώρα μας. Το νέο SX4 Sedan, με μήκος σημαντικά μεγαλύτερο από αυτό της πεντάθυρης έκδοσης, έχει ως κύριο χαρακτηριστικό του τους μεγάλους χώρους τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές. Η σχεδίαση του αμαξώματος διακρίνεται για την κομψότητά και το δυναμισμό της, όπως και στην πεντάθυρη έκδοση, ενώ βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με τα σπορ οδικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Ο κινητήρας του αυτοκινήτου θα είναι ο γνωστός 1.6κ.εκ, 4-κύλινδρος με τους 107ίππους. Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης που εξασφαλίζουν κορυφαία συμπεριφορά στο δρόμο, προέρχονται αυτούσιες από το SX4, με αποτέλεσμα το sedan να είναι ιδιαίτερα ευχάριστο στην οδήγηση και να συνδυάζει ιδανικά την πρακτικότητα με την άνεση και την ενεργητική με την παθητική ασφάλεια.

Παράλληλα με το νέο SX4 Sedan, στο χώρο της Suzuki θα εκτίθεται το εντυπωσιακό αγωνιστικό πρωτότυπο SX4 WRC, που αναμένεται να κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι τον Αύγουστο του 2007. Το SX4 WRC εξελίσσεται αυτή τη στιγμή στις εγκαταστάσεις της Suzuki Sport, ενώ, παράλληλα, συμπληρώνεται το ανθρώπινο δυναμικό της ομάδας που θα υποστηρίξει την προσπάθεια. Στόχος της Suzuki και σε αυτή, την κορυφαία κατηγορία του WRC, είναι, φυσικά, μόνο η νίκη. Αυτό μπορεί να φαίνεται κάπως πρώιμο ή υπεροπτικό, ωστόσο, η πρόσφατη ιστορία του Ignis αρχικά και του Swift στη συνέχεια, στην κατηγορία Junior, αποδεικνύει πως είναι εφικτό.

Η Suzuki εισήλθε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι το 2002 στην κατηγορία Junior και σε διάστημα μόλις δύο ετών, το 2004, στέφθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια. Η φετινή χρονιά ξεκίνησε και πάλι θριαμβευτικά για το Swift Super 1600, καθώς στον πρώτο αγώνα που προσμετρά η κατηγορία Junior, στο ράλι Νορβηγίας, κατέκτησε τις θέσεις 1, 3 και 4. Οδηγώντας τάχιστα και χωρίς να αντιμετωπίσουν το παραμικρό τεχνικό πρόβλημα, οι δύο οδηγοί της Suzuki, o Σουηδός Per-Gunnar Andersson και ο Εσθονός Urmo Aava, κατέκτησαν την πρώτη και την τρίτη θέση της κατηγορίας Junior, στο ράλι Νορβηγίας. Ένας ακόμα ιδιώτης οδηγός με Suzuki Swift Super 1600, ο Εσθονός Jan Molder, κατάφερε να τερματίσει στην τέταρτη θέση, εδραιώνοντας έτσι το θρίαμβο των Suzuki.
Ο «παγωμένος» αγώνας, τρίτος κατά σειρά στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι και πρώτος στον οποίο προσμετρά η κατηγορία Junior, πραγματοποιήθηκε από τις 16 έως και τις 18 Φεβρουαρίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ράλι Νορβηγίας ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας, καθώς, εκτός από το παγωμένο τερέν, οι οδηγοί είχαν να αντιμετωπίσουν και τις πολύ στενές ειδικές διαδρομές. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πολύ – πρωταθλητής του WRC S. Loeb βγήκε δύο φορές από το δρόμο, ευτυχώς χωρίς δυσάρεστα αποτελέσματα.
Σε αυτό το αντίξοο περιβάλλον, τα Suzuki κατάφεραν να επιβληθούν και να τερματίσουν πρώτα σε 16 από τις 18 ειδικές διαδρομές, ενώ τα αποτελέσματα θα ήταν ακόμα καλύτερα για τον Aava, αν δεν είχε μια μικρή έξοδο την πρώτη μέρα που του στοίχισε πολύτιμα λεπτά. Σε κάθε περίπτωση, τα Suzuki Swift Super 1600 δείχνουν να διατηρούν το πλεονέκτημα απόδοσης έναντι του ανταγωνισμού, βάζοντας τη σοβαρότερη υποψηφιότητα για το Πρωτάθλημα του 2007 στην κατηγορία Junior.
Επόμενος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι στον οποίο προσμετρά η κατηγορία Junior είναι το ράλι Πορτογαλίας, που θα πραγματοποιηθεί από 30 Μαρτίου έως και 1 Απριλίου.

Πηγή: Suzuki