Fabiatou Auto News

Tuesday, September 11, 2007

Το MINI στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2007.

Το MY 2008, το MINI γίνεται πιο ελκυστικό, ενώ τα τελευταία επιτεύγματα μιας σταθερής διαδικασίας εξέλιξης, κυρίως στον τομέα των κινητήρων, παρουσιάζονται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, 13–23 Σεπτεμβρίου 2007: Ξεκινώντας άμεσα, οι τέσσερις εκδόσεις MINI Cooper S, MINI Cooper, MINI One, και MINI Cooper D διατίθενται με μία πλούσια γκάμα καινοτομιών που συμβάλλουν στην περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Πραγματικά, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 μειώνονται μέχρι 12% ανάλογα με το μοντέλο.
Όλες οι εκδόσεις MINI προσφέρονται στάνταρ με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Και τώρα όλα τα μοντέλα διατίθενται επίσης προαιρετικά με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που περιλαμβάνει τη λειτουργία μηχανικών αλλαγών σχέσεων Steptronic.
Ένα ακόμα στοιχείο κοινό για όλες τις εκδόσεις του νέου MINI είναι η τυπική αίσθηση go-kart σε συνδυασμό με μία υπεροχή μοναδική στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων.
Το νέο πλαίσιο και η ανάρτηση είναι ειδικά προσαρμοσμένα για κάθε μοντέλο, προσφέροντας σε όλες τις εκδόσεις αυτού του FWD ‘περφόρμερ’ πραγματικά έξοχη ευελιξία. Η ακρίβεια σε γρήγορες στροφές, από την άλλη, είναι εγγυημένη χάρη στο Σύστημα Διεύθυνσης με Ηλεκτρική Υποβοήθηση - Electrical Power Assisted Steering (EPAS). Επειδή το EPAS ηλεκτρική ενέργεια μόνον όταν απαιτείται υποβοήθηση διεύθυνσης, το σύστημα έχει τη δική το χρησιμοποιείυ συμβολή στην αυξημένη απόδοση του νέου MINI.
Η MINI προσφέρει κορυφαία πρότυπα και στον τομέα της ασφάλειας. Επιτυγχάνοντας τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστεριών στο Euro NCAP crash test, τον νέο MINI επιβεβαιώνει περίτρανα την ολοκληρωμένη φιλοσοφία.
Χάρη στην προϊοντική ποιότητα και δημοτικότητά του, το MINI έχει επίσης πετύχει μία ακόμα κορυφαία θέση στην αγορά, καθώς το μεγαλύτερο Ευρωπαϊκό περιοδικό αυτοκινήτου “Auto Bild” πρόσφατα ανακήρυξε το MINI Cooper “Value Champion 2007” (Πρωταθλητή Αξίας 2007). Ο τίτλος αυτός, που επιβεβαιώνει τη μακροχρόνια αξία του αυτοκινήτου βασίζεται στην προβλεπόμενη αξία μεταπώλησης του νέου MINI που ταξινομήθηκε για πρώτη φορά το έτος 2007 και στη συνέχεια αξιολογήθηκε μετά από τρία χρόνια χρήσης το 2010 από ειδικούς της αγοράς αυτοκινήτου. Επομένως, το MINI Cooper είναι ένας από τους κορυφαίους παίκτες μεταξύ όλων των αυτοκινήτων που πωλούνται αυτή τη στιγμή στη Γερμανία και σε ότι αφορά τη διαχρονική αξία του: Με το αυτοκίνητο να αποδίδει το 69% της αρχικής του τιμής πώλησης μετά από αυτή την περίοδο χρήσης, το MINI Cooper κατατάσσεται δεύτερο στην κατηγορία “Value Champion” – και το μοναδικό μοντέλο που μπορεί να προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις είναι το MINI Convertible το οποίο έρχεται πρώτο μετά από τρία χρόνια με αξία μεταπώλησης στο 70%.

Ο συνδυασμός όλων αυτών των αρετών καθιστά το νέο MINI ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο.

MINI Cooper S/Clubman: βελτιωμένη σχέση απόδοσης/μέγιστων επιδόσεων.
Το MINI στα καλύτερά του: Το MINI Cooper S είναι
ο πιο συναρπαστικός τρόπος για να βιώσει κανείς την ευελιξία και οδηγική απόλαυση ενός compact αυτοκινήτου. Μέσα από τη φιλοσοφία, τη σχεδίαση αμαξώματος, την κινητήρια μονάδα, την ανάρτηση και τα χαρακτηριστικά του, το MINI Cooper S προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό αρετών για μία διαχρονική εμπειρία ακόμα και σε μικρές διαδρομές. Ο κινητήρας 1.6-λίτρων του MINI Cooper S με υπερσυμπιεστή twin-scroll και άμεσο ψεκασμό βενζίνης παράγει μέγιστη ισχύ 128 kW/175 hp, επιταχύνοντας το MINI Cooper S στα 100 km/h σε 7.1 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 225 km. Και όταν γεμίζει το ρεζερβουάρ, ο οδηγός παραμένει εξίσου ευτυχής και ενθουσιασμένος: Η Ανάκτηση Ενέργειας Μέσω Πέδησης - Brake Energy Regeneration, η λειτουργία Auto Start Stop και περαιτέρω βελτιώσεις υπέρ της αυξημένης απόδοσης επιτρέπουν στο MINI Cooper S το MY 2008 να διανύει 100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών με 6.2 λίτρα καυσίμου. Ο δείκτης εκπομπών CO2 είναι τώρα μόλις 149 g / km.

MINI Cooper/Clubman: περισσότερη οδηγική απόλαυση, λιγότερο καύσιμο.
Το MINI Cooper προσφέρει ομοίως ένα μοναδικό συνδυασμό απεριόριστης οδηγικής απόλαυσης αλλά αυστηρά περιορισμένης κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων. Στην περίπτωση αυτή, ο τετρακύλινδρος 1.6-λίτρων παράγει μέγιστη ισχύ 88 kW/120 hp, ενώ ο μεταβλητός έλεγχος των βαλβίδων εισαγωγής της μονάδας του MINI Cooper βασίζεται στην τεχνολογία VALVETRONIC του BMW Group. Και τώρα, με την είσοδό του στο MY 2008, το MINI Cooper ωφελείται επίσης από τις πιο πρόσφατες βελτιώσεις που στοχεύουν στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 9.1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 203 km/h με κατανάλωση 5.4 lit./100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και δείκτη εκπομπών CO2 129 g / km.

MINI One/Clubman: σημείο εκκίνησης για μακροχρόνια οδηγική απόλαυση.
Όταν μιλάμε για οδηγική απόλαυση, είναι δίκαιο να πούμε ότι όλα τα MINI είναι ανώτερα από τον ανταγωνισμό. Σαν βασικό μοντέλο της σειράς, ακόμα και το MINI One με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1.4-λίτρων 70 kW/95 hp, προσφέρει την απόλυτη αίσθηση της μάρκας σε ένα ιδιαίτερα οικονομικό πακέτο. Η επιτάχυνση στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 10.9 δευτερόλεπτα, φτάνοντας μέχρι την τελική ταχύτητα των 185 km/h. Και χάρη στο ολοκληρωμένο πακέτο μέτρων που αυξάνουν την απόδοση από κάθε άποψη, το MINI One είναι πραγματικά υποδειγματικό σε ότι αφορά την οικονομία καυσίμου, καθώς τώρα καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 5.3 lit./100 km στον Ευρωπαϊκό μικτό κύκλο και προσφέρει δείκτη εκπομπών CO2 μόλις 128 g.

MINI Cooper D/Clubman: οικονομικότερο, καθαρότερο και ισχυρότερο από ποτέ.
Ο φιλόδοξος οδηγός δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να επιταχύνει το MINI Cooper D στα 100 km/h σε 9.9 δευτερόλεπτα και να αγγίξει την τελική ταχύτητα των 195 km/h. Αλλά αυτό που είναι πιο εντυπωσιακό, κυρίως για όσους αναζητούν τη μέγιστη απόδοση, είναι η μέση κατανάλωση καυσίμου των 3.9 lit./100 km, σε συνδυασμό με ένα δείκτη εκπομπών CO2 μόλις 104 g / km.
Αυτή η εντυπωσιακή οικονομία οφείλεται στον τετρακύλινδρο diesel 1.6 λίτρων με ψεκασμό common-rail που κάνει εξαιρετική δουλειά στο MINI Cooper D, παράγοντας μέγιστη ισχύ 80 kW/110 hp σε συνδυασμό με εκπληκτική ροπή. Ο πετρελαιοκινητήρας προσφέρεται επίσης με Brake Energy Regeneration, Auto Start Stop, και άλλες βελτιώσεις που εγγυώνται περαιτέρω αύξηση στη συνολική απόδοση.

Παγκόσμιο ντεμπούτο: MINI John Cooper Works CHALLENGE.
Η θρυλική εμπειρία του MINI CHALLENGE με τους συναρπαστικούς αγώνες του είναι ήδη μεγαλύτερη από ποτέ φέτος. Αλλά ‘τα καλά έπονται’, και φέρνουν ακόμα πιο δυναμική επιτάχυνση, υψηλότερη πλευρική επιτάχυνση και μεγαλύτερη τελική ταχύτητα: Το MINI John Cooper Works CHALLENGE, η αγωνιστική έκδοση για τη σεζόν του 2008, προσφέρει όλα αυτά και, σαν αποτέλεσμα, ακόμα περισσότερες συγκινήσεις εντός και εκτός αγωνιστικής πίστας.
Το MINI John Cooper Works CHALLENGE παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2007, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2008 – και όχι μόνο για τους συμμετέχοντες στο MINI CHALLENGE. Η μέγιστη ισχύς του τετρακύλινδρου κινητήρα 1.6-λίτρων με υπερσυμπιεστή twin-scroll και άμεσο ψεκασμό βενζίνης είναι 154 kW/210 hp, και αρκετά εξαρτήματα του πλαισίου ειδικά για τους αγώνες καθώς και το Αεροδυναμικό Πακέτο John Cooper Works έχουν εξελιχθεί ειδικά γι’ αυτό το μοναδικό μοντέλο .
Το MINI John Cooper Works
CHALLENGE έχει τελική ταχύτητα 240 km/h και επιταχύνει στα 100 km/h σε 6.1 δευτερόλεπτα. Αυτό που εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο είναι ότι το αυτοκίνητο φρενάρει εντελώς από την ίδια ταχύτητα σε 3.1 δευτερόλεπτα. Επομένως, όποιος επιθυμεί να βιώσει τις τεράστιες αγωνιστικές δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει ένα MINI σίγουρα θα βρει όλες τις συναρπαστικές απαντήσεις στο Cooper Works CHALLENGE.

Πηγή: Mini Cooper