Fabiatou Auto News

Tuesday, January 13, 2009

BMW Z4

Το επιτυχημένο Roadster της BMW λανσάρεται εκ νέου με μοντέρνο και αυθεντικό στυλ. Η νέα BMW Z4 προσφέρει μία μοναδική οδηγική εμπειρία συνδυάζοντας έξοχη απόλαυση με απόλυτο σπορ πνεύμα.

Το πρώτο BMW Roadster με αναδιπλούμενο hardtop. Το νέο μοντέλο είναι ο διάδοχος των BMW Z4 Roadster και BMW Z4 Coupé.

Νέα BMW Z4 με πολύ μεγάλο καπό, μεγάλους θόλους τροχών, μακρύ μεταξόνιο και κοντούς προβόλους. Μοναδική εμφάνιση με χαμηλωμένο εμπρός τμήμα, εντυπωσιακή πλευρική γραμμή και πίσω άκρο που προβάλλει το μεγάλο πλάτος του αυτοκινήτου. Το καπό του κινητήρα που εκτείνεται πέρα από τους θόλους των τροχών, η μεγάλη μάσκα BMW, τα ‘βράγχια’ στο πλάι, οι μαύρες κολόνες Α, η καμπύλη οροφή και τα πίσω φώτα με καινοτομική τεχνολογία φωτισμού αποτελούν χαρακτηριστικά γνωρίσματα.

Ηλεκτροϋδραυλικά αναδιπλούμενο hardtop δύο τμημάτων με κέλυφος από ελαφρύ αλουμίνιο. Το κέλυφος ανοίγει και κλείνει τελείως αυτόματα μέσα σε 20 δευτερόλεπτα, τα στοιχεία της οροφής που αποθηκεύονται στον ειδικό χώρο διαμορφώνουν μία χαμηλή σχεδίαση στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου που αντανακλά τις παραδοσιακές αναλογίες ενός roadster καθώς και ένα μεγάλο χώρο αποσκευών με μεταβλητή χωρητικότητα από 180–310 λίτρα. Η ποιοτική επένδυση εσωτερικού σε πολύ ανοιχτή απόχρωση καθώς και τα μεγάλα παράθυρα μαζί με το θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ διασφαλίζουν ένα αποκλειστικό περιβάλλον και βελτιστοποιημένη σφαιρική ορατότητα.

Η οδηγική άνεση και η αίσθηση ευρυχωρίας στη νέα BMW Z4 επιτυγχάνουν ένα πρότυπο μοναδικό στην κατηγορία. Ο χώρος για το κεφάλι και τους αγκώνες καθώς και η ευκολία πρόσβασης στο αυτοκίνητο έχουν αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η χαμηλή θέση των καθισμάτων κοντά στον πίσω άξονα εγγυάται τυπική οδηγική εμπειρία BMW Roadster. Υλικά υψηλής ποιότητας, κορυφαία ποιότητα φινιρίσματος και σχεδίαση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας προσανατολισμένη στον οδηγό εγγυώνται μία συναισθηματική οδηγική εμπειρία σε ένα ιδιαίτερα κομψό περιβάλλον.

Mεγάλη ποικιλία λύσεων αποθήκευσης, μεταξύ των οποίων ένας ευρύχωρος, εγκάρσιος αποθηκευτικός χώρος πίσω από τα καθίσματα. Το προαιρετικό πακέτο αποθηκευτικών χώρων και το άνοιγμα φόρτωσης στα καθίσματα, συμπεριλαμβανόμενης μιας τσάντας μεταφοράς για ογκώδη αντικείμενα όπως τα σκι και μία τσάντα του γκολφ αυξάνουν την ευελιξία.

Για πρώτη φορά χρήση του συστήματος ελέγχου BMW iDrive στο BMW Roadster. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης Professional η νέα γενιά BMW iDrive περιλαμβάνει έναν εργονομικά βελτιστοποιημένο Controller για την επιλογή και έλεγχο των λειτουργιών με περιστροφή, πίεση και κλίση του Controller, μπουτόν στον Controller για άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες του μενού, ελεύθερα προγραμματιζόμενα μπουτόν (‘αγαπημένα’) για ακόμα ευκολότερη λειτουργία, καθώς και αναδιπλούμενη οθόνη 8,8 ιντσών με γραφική απεικόνιση υψηλής ανάλυσης και βελτιστοποιημένη δομή μενού. Αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης με ακόμα μεγαλύτερη γκάμα λειτουργιών στην εισαγωγή προορισμών, στον προγραμματισμό ταξιδιών και στην αναπαράσταση χαρτών. Προαιρετικό ηχοσύστημα με μνήμη σκληρού δίσκου. Απεριόριστη χρήση του Internet στο αυτοκίνητο (προαιρετικά) σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης Professional.

Λανσάρισμα της νέας BMW Z4 με γκάμα τριών 6-κύλινδρων εν σειρά κινητήρων, ισχύος από 150 kW/204 hp μέχρι 225 kW/306 hp. Όλες οι εκδόσεις προσφέρουν έναν άριστο συνδυασμό επιτάχυνσης και οικονομίας καυσίμου στην αντίστοιχη κατηγορία τους. BMW EfficientDynamics προσφέρεται στάνταρ με ειδικά χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα σε κάθε μοντέλο:

Μεταβλητή διαχείριση βαλβίδων VALVETRONIC ή, αντίστοιχα, τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού βενζίνης High Precision Injection, Brake Energy Regeneration, διαχείριση περιφερειακών μονάδων ανάλογα με τις απαιτήσεις, αντλία λαδιού ελεγχόμενη μέσω χαρτογράφησης, ένδειξη σημείου αλλαγής ταχυτήτων, στροφαλοθάλαμος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο ή, αντίστοιχα, από μαγνήσιο/αλουμίνιο, βελτιστοποιημένη αεροδυναμική, έξυπνη τεχνολογία ελαφρού βάρους, ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων πληρούν τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών ρύπων EU 5 .

Επτατάχυτο σπορ αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη προαιρετικό με τη BMW Z4 sDrive35i. Αλλάζοντας ταχύτητες χωρίς την παραμικρή διακοπή ελκτικής ισχύος, το κιβώτιο προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό πρόσθετης άνεσης ενός αυτόματου κιβωτίου BMW με μέγιστο δυναμισμό και επιδόσεις. Επιτάχυνση και οικονομία καυσίμου βελτιωμένες σε σχέση με τα μοντέλα με μηχανικό κιβώτιο. Εξατάχυτο σπορ αυτόματο κιβώτιο με βελτιστοποιημένη δυναμική αλλαγής ταχυτήτων, άμεση σύνδεση με τον κινητήρα και ελαχιστοποιημένη ολίσθηση μετατροπέα ροπής διατίθεται προαιρετικά για την BMW Z4 sDrive30i και την BMW Z4 sDrive23i. Όλα τα σπορ αυτόματα κιβώτια με μοχλούς αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι.

Έξοχη δυναμική συμπεριφορά χάρη στην ομοιόμορφη κατανομή φορτίου άξονα, πίσω κίνηση και ανάρτηση από ελαφρύ αλουμίνιο με άξονα δύο συνδέσμων εμπρός και πολλαπλών πίσω. Ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, φρένα υψηλής απόδοσης, σύγχρονη γενιά DSC Dynamic Stability Control. Ο Έλεγχος Δυναμικής Ευστάθειας (DSC) που προσφέρεται στάνταρ επιτρέπει στον οδηγό το σετάρισμα του αυτοκινήτου σε τρία στάδια με το πάτημα ενός μπουτόν. Το Dynamic Driving Control επενεργεί στη χαρτογράφηση ελέγχου του πεντάλ του γκαζιού, στη διαχείριση του κινητήρα, στην απόκριση του DSC, στη χαρτογράφηση ελέγχου της υποβοήθησης διεύθυνσης, στη δυναμική αλλαγή ταχυτήτων του προαιρετικού σπορ αυτόματου κιβωτίου και, σε αυτοκίνητα με την προαιρετική ανάρτηση Adaptive M Suspension, στη χαρτογράφηση ελέγχου για ρύθμιση της ηλεκτρονικής απόσβεσης.

Ολοκληρωμένη φιλοσοφία ασφαλείας με εξαιρετικά άκαμπτες δομές αμαξώματος, προκαθορισμένες διαδρομές απόσβεσης φορτίου, ειδική χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής και ειδικά στοιχεία παραμόρφωσης, αερόσακους προστασίας κεφαλής/θώρακα ενσωματωμένους στο εμπρός και πλαϊνό τμήμα των πλατών των καθισμάτων, ζώνες ασφαλείας τριών σημείων με νέα τεχνολογία τεντώματος ζώνης, ενισχυμένες κολόνες Α και roll bar πίσω από τα προσκέφαλα, ελαστικά runflat και Δείκτης Απώλειας Πίεσης Ελαστικού (Tyre Defect Indicator) στάνταρ, διπλοί προβολείς με τεχνολογία φωτισμού bi-xenon, αποτελούν ομοίως στάνταρ εξοπλισμό.

Κινητήρες: BMW Z4 sDrive35i: straight-six (εξακύλινδρος σε σειρά) βενζινοκινητήρας με Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου (High Precision Injection)
Κυβισμός: 2979 cc, μέγιστη ισχύς: 225 kW/306 hp στις 5800 rpm,
μέγιστη ροπή: 400
Nm από 1300–5000 rpm
Επιτάχυνση [0–100
km/h]: 5.2 sec (επτατάχυτο σπορ αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη: 5.1 sec)
Τελική ταχύτητα: 250
km/h (155 mph)
Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πρότυπο: 9.4
ltr (9.0 ltr)/100 km
Εκπομπές
CO2 σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πρότυπο: 219 g (210 g)/km.

BMW Z4 sDrive30i: straight-six (εξακύλινδρος εν σειρά) βενζινοκινητήρας με συνθετικό στροφαλοθάλαμο από μαγνήσιο/αλουμίνιο, VALVETRONIC και double-VANOS
Κυβισμός: 2,996
cc, μέγιστη ισχύς: 190 kW/258 hp στις 6600 rpm,
μέγιστη ροπή: 310
Nm στις 2750 rpm
Επιτάχυνση [0–100
km/h]: 5.8 sec (σπορ αυτόματο: 6.1 sec)
Τελική ταχύτητα: 250
km/h (155 mph)
Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πρότυπο: 8.5
ltr (8.3 ltr)/100 km
Εκπομπές
CO2 σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πρότυπο: 199 g (195 g)/km.
BMW Z4 sDrive23i: straight-six (εξακύλινδρος εν σειρά) βενζινοκινητήρας με συνθετικό στροφαλοθάλαμο από μαγνήσιο/αλουμίνιο, VALVETRONIC και double-VANOS
Κυβισμός: 2497
cc, max output: 150 kW/204 hp στις 6200 rpm,
μέγιστη ροπή: 250
Nm στις 2950 rpm
Επιτάχυνση [0–100
km/h]: 6.6 sec (σπορ αυτόματο: 7.3 sec)
Τελική ταχύτητα: 242
km/h (239 km/h) (150/148 mph)
Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πρότυπο: 8.5
ltr (8.2 ltr)/100 km
Εκπομπές
CO2 σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πρότυπο: 199 g (192 g)/km.


BMW