Fabiatou Auto News

Thursday, May 21, 2009

SsangYong C200

Το C200 είναι το πρώτο μοντέλο της SsangYong που αλλάζει από την παραδοσιακή δομή του ξεχωριστού πλαισίου σε αυτοφερόμενο πλαίσιο, κάτι που θα αυξήσει την οδηγική άνεση στον αυτοκινητόδρομο.
Ενσαρκώνοντας την ιδέα ‘Attractive Dynamism’ (Ελκυστικός Δυναμισμός), το C200 συνδυάζει άριστα τη δύναμη ενός SUV με τις φίνες, απαλές γραμμές ενός sedan και αντιπροσωπεύει ένα ρεαλιστικό πρωτότυπο όχημα ‘Compact Urban-styling Vehicle’, το οποίο κάνει ένα βήμα μπροστά από το CUV (Crossover Utility Vehicle).
Χάρη στις διαστάσεις του, την ευκολία ελέγχου και την υποδειγματική κατανάλωση, το C200 είναι το τέλειο CUV για ένα αστικό στυλ ζωής και θα προσφέρεται σε προσιτή τιμή και ποικίλες επιλογές.
Το όχημα έχει σχεδιαστεί με βάση μια εντελώς νέα, εξαιρετικά αξιόπιστη πλατφόρμα. Με μήκος 4.400mm, πλάτος 1.830mm και ύψος μόλις 1.680, είναι εύκολο στην οδήγηση ενώ το μεταξόνιο των 2.650mm διαμορφώνει ένα άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό.
Επιπλέον, το νέο αυτοφερόμενο αμάξωμα μειώνει το βάρος του οχήματος, συνδυάζοντας αλουμίνιο και υλικά ελαφρύτερα από αυτά που χρησιμοποιούνταν μέχρι τώρα. Το μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: ECO με υβριδικό κινητήρα και AERO με πιο σπορτίφ στυλ.
Το C200 ECO δημιουργήθηκε με στόχο να γίνει ένα σημαντικό οικολογικό όχημα. Έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων κάτω από 50% σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς κινητήρες.
Το C200 ECO εφοδιάζεται με έναν κινητήρα diesel 2000cc σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα E-45kw, ο οποίος λειτουργεί με μπαταρία υψηλής τάσης 340v. Το σύστημα ολοκληρώνεται με το TSD (Torque Split Device), μια λειτουργία που εξέλιξε η SsangYong για τον έλεγχο της ισχύος, τη διασφάλιση της τέλειας συνεργασίας μεταξύ των δύο κινητήρων και την επίτευξη μιας αρμονικής υβριδικής κίνησης.
Επιπλέον, η SsangYong εξέλιξε τη δική της Υβριδική Μονάδα Ελέγχου - Hybrid Control Unit (HCU) που βελτιστοποιεί το βασικό σύστημα και προστατεύει το αυτοκίνητο από πιθανές ζημιές λόγω υψηλής τάσης. Με την HCU στο επίκεντρο αυτής της τεχνολογίας, άλλα στοιχεία όπως ο ηλεκτροκινητήρας (E-engine) που είναι η μονάδα ελέγχου κινητήρα και η μπαταρία υψηλής τάσης έχουν ενσωματωθεί για ενίσχυση του υβριδικού χαρακτήρα του οχήματος.
Η SsangYong δημιούργησε το ανεξάρτητο λογισμικό που απαιτείται για τον έλεγχο του συστήματος.
Το " C200" ' ECO' χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία diesel της SYMC και προσφέρει μείωση 20% στην κατανάλωση συγκριτικά με τον πετρελαιοκινητήρα και 20% - 30% σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα.
Η SsangYong εκτιμά ότι η εξέλιξη αυτής της υβριδικής τεχνολογίας diesel θα παίξει σημαντικό ρόλο στη συμμόρφωση με τους αυστηρότερους κανόνες περιβαλλοντικής συμβατότητας που θα ισχύσουν στην πλειοψηφία των αγορών.
Το C200 θα παίξει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη της μάρκας και θα συμβάλλει στην ξεκάθαρη διαμόρφωση της εικόνας της SsangYong ως περιβαλλοντικά υπεύθυνη κατασκευάστρια, με ειδικότητα στα φουτουριστικά αυτοκίνητα.
Η SsangYong Motor Company εργάζεται σκληρά για την εξέλιξη αυτού του μοντέλου, προκειμένου το C200 να περάσει με επιτυχία όλες τις δοκιμές ποιότητας στις οποίες θα υποβληθεί, ώστε να κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2010.
Σχεδιασμένη από τον διάσημο ιταλό σχεδιαστή Giorgetto Giugiaro, η σπορ έκδοση του C200 ονομάζεται AERO και χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το ECO, αυτοφερόμενο πλαίσιο και κινητήρα 2000cc που παράγει 175hp.
Αυτό το μοντέλο αποτελεί το άμεσο μέλλον της SsangYong και θα προετοιμάσει το δρόμο για την περαιτέρω εξέλιξη της μάρκας.
Έχοντας ίδιες διαστάσεις με το ECO, μήκος 4.400mm, πλάτος 1.830mm και ύψος μόλις 1.680, μπορεί να ελίσσεται εύκολα ενώ το ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό του είναι αποτέλεσμα ενός μεταξονίου 2.650mm.
Το C200 AERO θα διατίθεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και θα προσφέρεται σε εκδόσεις, 2WD & 4WD. Ως προς το επίπεδο εκπομπών ρύπων, με την πράσινη diesel τεχνολογία του, θα πληροί τις προδιαγραφές EuroV.