Fabiatou Auto News

Monday, January 11, 2010

Next Generation Ford Focus

Η επόμενη γενιά Ford Focus κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της προσφέροντας στους πελάτες πρωτοφανείς προσιτές τεχνολογίες και χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με υποδειγματική ποιότητα κατασκευής, εξαιρετική οικονομία καυσίμου και ένα νέο πρότυπο οδηγικής ποιότητας.
Πρώτη εμφάνιση για την κομψή, στυλάτη και σπορτίφ επόμενη γενιά Focus, σε τετράθυρες sedan και πεντάθυρες hatchback εκδόσεις, που θα αρχίσει να παράγεται για την Ευρώπη και τη Β. Αμερική στα τέλη του 2010, και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2011.
Το νέο Focus θα είναι σχεδόν ίδιο σε όλες τις αγορές, με κοινά εξαρτήματα σε ποσοστό 80%, σε όλο τον κόσμο.
Το νέο Focus θα είναι ένα από τα 10 μοναδικά μοντέλα που θα κατασκευάζονται από τη νέα πλατφόρμα αυτοκίνητων C της Ford, η οποία αναμένεται να δημιουργήσει συνολικές πωλήσεις 2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως μέχρι το 2012. Τα πρώτα θα είναι το νέο Ford C-MAX και το Ford Grand C-MAX, που παρουσιάστηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2009 και πρόκειται να κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2010.
Η φιλοσοφία κινητικής σχεδίασης χρησιμοποιεί τολμηρά σχέδια που δηλώνουν ενέργεια σε κίνηση, έτσι ώστε τα αυτοκίνητα να φαίνονται ότι κινούνται – ακόμα και όταν είναι ακίνητα.
Με ένα εντυπωσιακό εμπρός τμήμα, λείο προφίλ, εντυπωσιακή ανερχόμενη μεσαία γραμμή και αθλητικό στήσιμο, το νέο Focus επικοινωνεί την απολαυστική οδηγική εμπειρία που περιμένει τους πελάτες όταν βγουν στο δρόμο.
Αυτή η δυναμική ποιότητα ενισχύεται από τη χαρακτηριστική σχεδίαση του εσωτερικού. Το νέο Focus έχει ένα πολύ μοντέρνο εσωτερικό, τύπου cockpit, με την κομψή κεντρική κονσόλα να εκτείνεται γύρω από τον οδηγό, προσφέροντάς του εξαιρετική πρόσβαση στα σημαντικότερα χειριστήρια και οθόνες του αυτοκινήτου.
Βασικό στοιχείο του εσωτερικού είναι η ποιότητα κατασκευής. Τα τολμηρά και μοντέρνα σχέδια της καμπίνας επιβατών, το ανάγλυφο σχήμα του απαλού ταμπλό και τα κορυφαία υλικά αποπνέουν την αίσθηση ανώτερου αυτοκινήτου.
Το νέο Focus προτίθεται να ανεβάσει και πάλι τον πήχη, στοχεύοντας σε μία κορυφαία οδηγική ποιότητα που συνδυάζει την υποδειγματική ακρίβεια διεύθυνσης και αίσθηση από το δρόμο, με μία πολιτισμένη λειτουργία και άριστο έλεγχο στο ταξίδι.
Για να επιτύχουν τους στόχους τους, οι μηχανικοί βελτίωσαν τις καινοτόμες φιλοσοφίες ανάρτησης προηγούμενων μοντέλων, με την εξέλιξη βελτιστοποιημένων νέων σχεδίων για την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ‘control blade’ και τα ημι-απομονωμένα εμπρός και πίσω υποπλαίσια.
Η σχεδίαση του πλαισίου συμπληρώνεται από ένα νέο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση Electric Power Assist Steering, το οποίο έχει ρυθμιστεί προσεκτικά για να προσφέρει γνήσια και ακριβή απόκριση στις υψηλές ταχύτητες, παραμένοντας ελαφρύ και ευέλικτο στο παρκάρισμα.
Οι ειδικοί δυναμικής συμπεριφοράς της Ford στην Ευρώπη έχουν επίσης βελτιώσει τη σταθερότητα στο στρίψιμο και την ευελιξία, με την υιοθέτηση ενός προηγμένου συστήματος Dynamic Cornering Control, το οποίο χρησιμοποιεί κατανομή ροπής μεταξύ των τροχών του ίδιου άξονα (torque vectoring), ώστε να επιτυγχάνεται μειωμένη υποστροφή, βελτιωμένη πρόσφυση και καλύτερη είσοδος στις στροφές.
Η γοητεία που ασκεί το νέο Ford Focus στον οδηγό μεγεθύνεται χάρη σε μία σειρά κινητήρων που προσφέρουν συναρπαστικές επιδόσεις και στοχεύουν σε υποδειγματικά επίπεδα οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2.
Η παγκόσμια γκάμα κινητήρων του νέου Focus θα περιλαμβάνει μία σειρά προηγμένων τετρακύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων άμεσου ψεκασμού Ford EcoBoost™ (DI)– μεταξύ των οποίων η μονάδα 1.6 λίτρων στην Ευρώπη και η σειρά προηγμένων και βελτιωμένων πετρελαιοκινητήρων Duratorq TDCi common-rail, οι οποίοι προσφέρουν μειώσεις στην κατανάλωση, από 10% έως 20% συγκριτικά με τα απερχόμενα μοντέλα.
Στην πρεμιέρα του μοντέλου στο NAIAS, η Ford παρουσιάζει ένα νέο βενζινοκινητήρα 2.0-λίτρων για την αγορά Β. Αμερικής, ο οποίος έχει DI και Twin Independent Variable Camshaft Timing (Ti-VCT) για αυξημένες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Ο νέος κινητήρας 2.0 DI Ti-VCT είναι ισχυρότερος κατά 20 ίππους από την τρέχουσα μονάδα 2.0 Duratec I-4, με βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου πάνω από 10%.
Για τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων και του πλεονεκτήματος οικονομίας του νέου Focus, ο κινητήρας 2.0 DI Ti-VCT συνδυάζεται με το τελευταίο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ξηρού συμπλέκτη Ford PowerShift. Αυτό το κιβώτιο χρησιμοποιεί μία προηγμένη διάταξη διπλού συμπλέκτη, που από μόνο του μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης μέχρι 9% συγκριτικά με ένα παραδοσιακό τετρατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το κιβώτιο ξηρού συμπλέκτη PowerShift βασίζεται σε μία πιο αποδοτική τεχνολογία μηχανικού κιβωτίου, χωρίς όμως το πρόσθετο βάρος και την πολυπλοκότητα των μετατροπέων ροπής, πλανητικών γραναζιών και αντλιών λαδιού που συναντάμε στα συμβατικά αυτόματα κιβώτια. Οι δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι συμπλέκτες αλλάζουν ταχύτητες γρήγορα και ομαλά, προσφέροντας μία συνεχή ροή ροπής με την αθόρυβη και πολιτισμένη λειτουργία που χαρακτηρίζει ένα ανώτερο αυτόματο.
Η Ford, εξάλλου, επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει την κατασκευή ενός πλήρως ηλεκτρικού οχήματος μπαταρίας το 2011, στο Συγκρότημα του Εργοστασίου του Michigan, το οποίο θα πωλείται στη Β. Αμερική. Θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό, επιβατικό όχημα μπαταρίας της εταιρίας.
Το πακέτο τεχνολογιών του νέου Focus όχι μόνον υπόσχεται σαφή υπεροχή στην κατηγορία C, αλλά περιλαμβάνει και χαρακτηριστικά που θα καταπλήξουν ακόμα και πελάτες μεγαλύτερων, πολυτελέστερων οχημάτων.
Οι νέες τεχνολογίες σχεδιάστηκαν για να είναι απλές και ‘διαισθητικές’ στη χρήση, αυξάνοντας παράλληλα την άνεση και ασφάλεια για τους επιβάτες.
Μέσα στο cockpit, η σημαντικότερη καινοτομία είναι η νέα τεχνολογία διασύνδεσης MyFord, που προσφέρει στον οδηγό έναν προηγμένο συνδυασμό χειριστηρίων και οθονών για τον έλεγχο των βασικών λειτουργιών του οχήματος. Στις ανώτερες εκδόσεις, το σύστημα MyFord περιλαμβάνει μία οθόνη αφής 8 ιντσών, από την οποία ο οδηγός μπορεί να ελέγχει ποικίλες λειτουργίες, μέσω της έγχρωμης οθόνης υψηλής ευκρίνειας.
Το MyFord πλαισιώνεται από τη νέα γενιά του ισχυρού συστήματος SYNC®, που περιλαμβάνει ένα προηγμένο σύστημα φωνητικού ελέγχου, Bluetooth και δορυφορική πλοήγηση, μαζί με σημεία σύνδεσης για ποικίλες συσκευές και media players.
Άλλες τεχνολογίες ασφάλειας και άνεσης είναι το μπουτόν εισόδου χωρίς κλειδί & εκκίνησης “Ford Power”, μία κάμερα οπισθοπορείας και ένα ημιαυτόματο σύστημα παράλληλου παρκαρίσματος που κατευθύνει αυτόματα το όχημα στο χώρο στάθμευσης.
Η πλατφόρμα του Focus προσφέρει μία απίστευτα ισχυρή και άκαμπτη δομή, η οποία όχι μόνον ωφελεί τη δυναμική και άνεση του οχήματος, αλλά αποτελεί και τη βάση για βελτιωμένη συμπεριφορά στις συγκρούσεις.
Το νέο Focus κάνει άλματα στη μείωση των θορύβων στην καμπίνα, και υπόσχεται ένα αθόρυβο περιβάλλον. Αυτό έρχεται να προστεθεί στη φρέσκια σχεδίαση εσωτερικού και τα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας κατασκευής, για τη δημιουργία μιας αίσθησης που παραπέμπει σε μεγαλύτερα οχήματα ανώτερης κατηγορίας.
Κάθε εξάρτημα του αυτοκινήτου που ο πελάτης αγγίζει, βλέπει, ακούει ή μυρίζει έχει υποβληθεί σε αυστηρή ανάλυση, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι θα υπερβαίνει τις προσδοκίες του ιδιοκτήτη. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην ποιότητα υλικών του εσωτερικού και στους χρωματικούς συνδυασμούς, τα κενά, τις εξοχές και ανοχές στα σημεία ένωσης των διαφόρων εξαρτημάτων και πάνελ.
Για τα περισσότερα χαρακτηριστικά του οχήματος, η Ford έχει εξελίξει ένα παγκόσμιο πρότυπο DNA που προσδιορίζει με ακρίβεια τις ιδιότητες που πρέπει να έχει ένα εξάρτημα για να πληροί τις απαιτήσεις ποιότητας της μάρκας. Τέτοια παραδείγματα είναι ο ήχος της πόρτας που κλείνει, που απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή στη δομή της πόρτας και το μηχανισμό του μεντεσέ, η σχεδίαση του τιμονιού, ακόμα και το πάχος της επένδυσης και το μέγεθος των ραφών στη στεφάνη.
Η σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια αντανακλάται επίσης στην παγκόσμια στρατηγική παραγωγής της Ford για το Focus, με τη χρήση σύμφωνων προτύπων και διαδικασιών σε όλα τα εργοστάσια συναρμολόγησης, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και αν βρίσκονται.