Fabiatou Auto News

Friday, October 09, 2009

Peugeot ion

Η Peugeot, πρωτοπόρος στον τομέα και 1ος κατασκευαστής παγκοσμίως ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα κυκλοφορήσει το ion στο τέλος του 2010. Οι επιδόσεις και τα 130 km λειτουργικής αυτονομίας επιτυγχάνονται χάρη στη χρήση μπαταριών ιόντων λιθίου, που θα παρέχουν μία αποτελεσματική απάντηση στις προκλήσεις της αστικής μετακίνησης και του σεβασμού προς το περιβάλλον.

Με το ion, που παρουσιάστηκε σε 1η Παγκόσμια Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Peugeot ενσωματώνει τις τελευταίες αυτοκινητιστικές καινοτομίες στην εμπορική της γκάμα.

Με την παραγωγή του 106 ,που διήρκεσε από το 1995 έως το 2003, η Peugeot, πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παραμένει έως σήμερα ο κατασκευαστής που έχει πουλήσει τα περισσότερα αυτοκίνητα "μηδενικών εκπομπών ρύπων" στον κόσμο.

Με σεβασμό προς την ιστορία της, η Μάρκα του Λιονταριού σκοπεύει να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην νέα αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επομένως, από το τέλος του 2010, η Peugeot θα είναι ανάμεσα στους πρώτους που θα κυκλοφορήσει ένα νέο εντελώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη : το ion.

Από την αρχή της κυκλοφορίας του αυτό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που θα αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Mitsubishi Motors Corporation (MMC), στοχεύει σε πωλήσεις σε ιδιώτες αλλά και σε εταιρικές πωλήσεις (τοπικές αρχές και οργανισμούς, μεγάλες εταιρίες, κλπ) λόγω των προδιαγραφών του που αρμόζουν σε αστικό περιβάλλον.

Η πόλη θα είναι ο αγαπημένος «τόπος παιχνιδιού» του ion. Με τέσσερις πόρτες και τέσσερις θέσεις, μήκος 3.48m και κύκλο στροφής 4.50m, αυτό το απόλυτα ηλεκτρικό αυτοκίνητο Peugeot θα αναπτύσσει μέγιστη ισχύ 47 kW (64 hp) και ροπή 180 Nm, προσφέροντας αξιοπρόσεκτα επίπεδα επιδόσεων (μέγιστη ταχύτητα 130 km/h). Διαθέτει μία σημαντική λειτουργική αυτονομία (130 km), και διαθέτει μπαταρίες ιόντων λιθίου, που είναι επαναφορτιζόμενες σε έξι ώρες με τη χρήση μιας συμβατικής πρίζας 220 V ή φορτίζονται κατά 80% μέσα σε τριάντα λεπτά, χάρη στο σύστημα γρήγορης φόρτισης.

Αυτές οι προδιαγραφές επιτρέπουν σε αυτό το αυτοκίνητο πόλης "μηδενικών εκπομπών ρύπων" να προσφέρει ένα καλό επίπεδο ευελιξίας, που είναι άμεσα συγκρίσιμο σε επιδόσεις και άνεση με ένα μικρό συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ο απαράμιλλος σεβασμός προς το περιβάλλον, το μικρό του μέγεθος, η ασφάλεια και η απλή λειτουργία του, θα αποτελούν τα καλύτερα, αλλά σίγουρα όχι τα μοναδικά του προτερήματα.

Στην πραγματικότητα, το αυτοκίνητο θα περιλαμβάνει μερικές καινοτομικές υπηρεσίες, χάρη στην "τοπική μονάδα επικοινωνίας". Αυτή η μονάδα όχι μόνο επιτρέπει τη λειτουργία του συστήματος επείγουσας κλήσης, με την οποία η Peugeot είναι πρωτοπόρος στην ανάπτυξή του σε όλη την Ευρώπη (εντοπισμός αυτοκινήτων κατά τη στιγμή ενός ατυχήματος και ενεργοποίηση της αποστολής των κατάλληλων υπηρεσιών παροχής βοήθειας), αλλά επίσης επιτρέπει την μεταφορά δεδομένων (κατάσταση μπαταρίας, διανυθείσα απόσταση, χρόνος έως την επόμενη συντήρηση, κλπ), παρέχοντας επομένως βοήθεια στην περίπτωση εμπορικής διαχείρισης στόλων αυτοκινήτων.

Το Ion αποδεικνύει την δέσμευση της Peugeot να ενσωματώσει αυτήν την νέα αυτοκινητιστική έκδοση, προσφέροντας πολλές λύσεις που ταιριάζουν στις διαφορετικές ανάγκες της αστικής μετακίνησης.

Αυτό το αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει έναν από τους κύριους στόχους της στρατηγικής της Εταιρίας : να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και την εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα.

Από το τέλος του 2010 και μετά, οι καταναλωτές θα ανακαλύψουν μερικές πρόσθετες λύσεις μέσα στην εμπορική γκάμα :

- το ion, που έρχεται στο τέλος του 2010, είναι ένα απόλυτα ηλεκτρικό αυτοκίνητα για καθημερινή αστική χρήση.

- το 3008 HYbrid4, που έρχεται την άνοιξη 2011, θα διαθέτει τεχνολογία που προσφέρει ένα ευέλικτο φάσμα λειτουργίας (147 kW / 200 hp, 4κίνηση, κλπ, με εκπομπές CO2 μειωμένες σε 99g/km).

Αυτά τα προϊόντα θα ολοκληρώσουν τη γκάμα θερμικών κινητήρων, με μερικούς κινητήρες με ακόμη μεγαλύτερες επιδόσεις τόσο στις εκδόσεις diesel HDi FAP όσο και βενζίνης (τεχνολογία VTi και THP), κινητήρες που είναι ήδη ιδιαίτερα επιτυχημένοι στις αντίστοιχες κατηγορίες τους : 107 με 106 g/km CO2, 207 με 99g, 308 με 120g, 3008 με 130g και 407 με 129g


Peugeot