Fabiatou Auto News

Tuesday, September 15, 2009

Citroen Revolte

Σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερα βεβαρημένες κυκλοφορικές συνθήκες των σύγχρονων αστικών κέντρων, το REVOLTE δείχνει ξεκάθαρα ότι ένα αυτοκίνητο πόλης μπορεί να είναι κάθε άλλο παρά βαρετό. Οι δυναμικές γραμμές συνδυάζονται με εξαιρετικά υλικά στο εσωτερικό, συνθέτοντας ένα σύνολο που επαναπροσδιορίζει με ένα απόλυτα σύγχρονο τρόπο της έννοια της πολυτέλειας.
Οι συμπαγείς διαστάσεις (3,68 μ. μήκος, 1,73 μ. πλάτος και 1,35 μ. ύψος) εξασφαλίζουν την απαραίτητη ευελιξία, ενώ οι αναλογίες του αμαξώματος, τα τονισμένα φτερά και η καμπύλη της οροφής εκφράζουν τον δυναμικό του χαρακτήρα.
Οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πίσω αποκαλύπτουν ένα πολύχρωμο εσωτερικό. Η ξεχωριστή ιδέα του συνδυασμού έντονων χρωμάτων με πολυτελή στοιχεία, όπως και στο Hypnos, στοχεύει στο να εκφράσει την παραδοσιακή έννοια της πολυτέλειας με ένα νέο μοντέρνο τρόπο. Στο εσωτερικό κυριαρχούν υλικά όπως το δέρμα, το βελούδο και το αλουμίνιο σε σχέση με το παραδοσιακό ξύλο και τα συντηρητικά χρώματα που χαρακτήριζαν μέχρι σήμερα τα πολυτελή οχήματα. Όντας 3θεσιο, το REVOLTE σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει στους επιβάτες μία αίσθηση αντίστοιχη με εκείνη ενός άνετου καθιστικού.
Η πρωτοπορία και η πολυτέλεια είναι δύο έννοιες οι οποίες συχνά συνδέονται στενά. Η οθόνη στην κεντρική κονσόλα περιβάλλεται από κόκκινους κρυστάλλους οι οποίοι συν τοις άλλοις ανακυκλώνουν τον αέρα. Το πίσω κάθισμα, σχεδιασμένο όπως ένας μοντέρνος καναπές, πέρα από τη φιλοξενία των επιβατών περιλαμβάνει και τους συσσωρευτές. Εξωτερικά το κάλυμμα του κινητήρα είναι καλυμμένο με φωτοβολταϊκά στοιχεία τα οποία καλύπτουν τις ενεργειακές ανάγκες των συστημάτων άνεσης του αυτοκινήτου ακόμα και όταν αυτό είναι σταθμευμένο.
Η κίνηση του REVOLTE εξασφαλίζεται μέσω ενός συστήματος το οποίο ακολουθεί πιστά τη δέσμευση της Citroën για τη δημιουργία πρωτοποριακών όσο και φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων. Με τη χρήση ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος, η Citroën κατάφερε να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα των κινητήρων εσωτερικής καύσης και των ηλεκτροκινητήρων. Ο μικρός κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα, επιταχύνοντας το REVOLTE (λειτουργώντας είτε σε συνδυασμό είτε ξεχωριστά ο καθένας). Παράλληλα οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες δίνουν τη δυνατότητα στο REVOLTE να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά σαν ένα όχημα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Όντας εξαιρετικά φιλικό προς το περιβάλλον το συγκεκριμένο σύστημα προσφέρει καλές επιδόσεις στο REVOLTE, καθώς και εξαιρετικά επίπεδα άνεσης.
Η ομοιότητα του REVOLTE με το 2CV, κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Το πρωτότυπο όμως ακολουθεί μία αιρετική προσέγγιση σε σχέση με τον ένδοξο πρόγονο του. Για παράδειγμα, το 2CV ήταν απλό και λιτό ενώ το REVOLTE πολυτελές και γεμάτο λύσεις υψηλής τεχνολογίας. Με αυτό τον τρόπο το REVOLTE εκφράζει τη συνεχή δημιουργικότητα της Citroën η οποία διατηρεί τους δεσμούς της με το παρελθόν, αναζητώντας όμως συνεχώς νέες λύσεις.