Fabiatou Auto News

Monday, March 12, 2007

Η BMW γιορτάζει δύο τριπλές νίκες στο ξεκίνημα του WTCC στην Βραζιλία.

1ος και 2ος Γύρος – 10/11 Μαρτίου 2007 – Αγώνας Curitiba (Βραζιλία).
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (
WTCC) της FIA 2007 ξεκίνησε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που τελείωσε η περσινή χρονιά: ο Jörg Müller (GER) της BMW Team Germany κατέκτησε τη νίκη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Μπροστά στα μάτια 33,000 θεατών στο “Autódromo Internacional de Curitiba” αξιοποίησε άριστα την pole position του, και επανέλαβε το θρίαμβο που είχε σημειώσει στον τελικό της σεζόν του 2006 στο Macau (CHN). Ο νυν Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Andy Priaulx (BMW Team UK, GBR) και ο συνάδερφος του Müller, Augusto Farfus (BRA) στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, ξεκίνησαν θαυμάσια τη σεζόν για τις εθνικές ομάδες της BMW.
Στο δεύτερο αγώνα, στην πίστα των 3.695-χλμ. ένας ακόμα οδηγός της BMW συγκέντρωσε το φως των προβολέων: ο Farfus με τη νίκη του έκανε το Βραζιλιάνικο πλήθος να ζητωκραυγάζει. Ο Priaulx τερμάτισε δεύτερος για μία ακόμα φορά, και ο Müller ήρθε τρίτος. Για πρώτη φορά στην ιστορία του WTCC, η BMW κατέλαβε και τις έξι θέσεις στο πόντιουμ. Με 16 βαθμούς ο καθένας, οι Müller, Farfus και Priaulx μοιράζονται την πρώτη θέση στο Πρωτάθλημα των Οδηγών, μετά τους πρώτους δύο γύρους. Στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών, η BMW συγκέντρωσε 36 βαθμούς, και έχει διαφορά 15 μονάδων από τη SEAT που βρίσκεται στη δεύτερη θέση.
Ο πρώτος αγώνας ξεκίνησε με κάτι νέο: Για πρώτη φορά στην ιστορία του WTCC, η εκκίνηση δόθηκε ‘εν κινήσει’. Ενώ ένα περιστατικό στην πρώτη στροφή - στις πιο πίσω σειρές των αγωνιζομένων - έβγαλε τέσσερις οδηγούς εκτός μάχης, οι οδηγοί της BMW αντιμετώπισαν καλά τη νέα πρόκληση. Έχοντας ξεκινήσει από τη δεύτερη θέση, ο Farfus πήρε την πρώτη θέση από τον Müller. Ωστόσο, πριν ακόμα μπει στην 1η στροφή, ο 37-χρονος έκανε μία επιτυχή αντεπίθεση και προσπέρασε τον τοπικό ήρωα. Ο Zanardi έκανε κι αυτός ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα. Ανέβηκε από την δέκατη στην έβδομη θέση. Εν τω μεταξύ, ο άλλος οδηγός της ομάδας, Félix Porteiro (ESP), έχασε τέσσερις θέσεις και βγήκε από την πρώτη στροφή στην όγδοη θέση.
Για να απομακρυνθούν όλα τα αυτοκίνητα που είχαν εμπλακεί στη σύγκρουση στην αρχή, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ανέλαβε τον έλεγχο του αγώνα μέχρι το τέλος του 5ου γύρου. Μετά την επανεκκίνηση, το τρίο της BMW έδωσε μία συναρπαστική μάχη για τη νίκη. Αρχικά, ο Müller κατάφερε να δημιουργήσει διαφορά από τον Priaulx. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ωστόσο, ο Priaulx ανέτρεψε την κατάσταση. Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής τον πλησίαζε σε κάθε γύρο, ενώ ο Farfus έχασε επαφή με τους άλλους οδηγούς της μάρκας. Παρόλα αυτά, η σειρά κατάταξης παρέμεινε ίδια μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, και ο Müller γιόρτασε την όγδοη νίκη του στο WTCC. Ο νέος οδηγός Porteiro κόλλησε στο χώμα, μετά από λάθος φρενάρισμα και εγκατέλειψε στο 12ο γύρο. Ο Zanardi υπερασπίστηκε την έβδομη θέση του μέχρι το τέλος, διασφαλίζοντας μία θέση εκκίνησης στην εμπρός σειρά για τον δεύτερο αγώνα.
Ωστόσο, ο 40-χρονος ήταν άτυχος στην εκκίνηση από στάση. Μπαίνοντας στην πρώτη στροφή, ο Zanardi χτυπήθηκε από τον Robert Huff (GBR) της Chevrolet, χάνοντας πολύτιμες θέσεις. Έπεσε στην πέμπτη θέση, και βρέθηκε πάλι μπροστά από τους Priaulx και Müller, οι οποίοι είχαν ανακτήσει και οι δύο μία θέση. Ο Farfus είχε ακόμα καλύτερο ξεκίνημα: Από την έκτη θέση, ο 23-χρονος ανέβηκε στην δεύτερη. Στον 3ο γύρο, επιτέθηκε στον πρώτο οδηγό, Yvan Muller (SEAT, FRA), και πήρε την πρώτη θέση.
Πίσω από τον Farfus, το δίδυμο Priaulx/Müller ελίχθηκε εντυπωσιακά στη πίστα. Πρώτα, και οι δύο οδηγοί προσπέρασαν τον Zanardi στο 2ο γύρο, ενώ ακολούθησαν οι Tom Coronel (SEAT, NLD), Gabriele Tarquini (SEAT, ITA) και Muller. Στο τελευταίο στάδιο του αγώνα, οι δύο οδηγοί της BMW είχαν μία ακόμα συναρπαστική μονομαχία. Ο Priaulx διατήρησε το πάνω χέρι αυτή τη φορά και διέσχισε τη γραμμή τερματισμού στη δεύτερη θέση. Ο Müller πήρε την τρίτη θέση. Μπροστά, ο Farfus έγραφε τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο. Μετά από 14 γύρους, πήρε την καρό σημαία με διαφορά 4.378 δευτερολέπτων από τον Priaulx. Παρά την ατυχία του στην αρχή, το αγωνιστικό πνεύμα του Zanardi ανταμείφθηκε με την έκτη θέση και τρεις βαθμούς. Ο άλλος οδηγός της ομάδας, όμως, ο Porteiro, έφυγε από την Curitiba με άδεια χέρια. Μετά το γύρο σχηματισμού χρειάστηκε να επιστρέψει στα pits, λόγω προβλήματος με το κιβώτιο, που ήταν αποτέλεσμα της εξόδου του στον πρώτο αγώνα. Ο Porteiro δεν μπορούσε να λάβει μέρος στον αγώνα.

Σχόλια:

Augusto Farfus (BMW Team Germany):
«Στόχος μου ήταν να κερδίσω βαθμούς στην πρώτη μου αγωνιστική εμφάνισ
η με την BMW. Ήταν κάτι που πέτυχα στον πρώτο αγώνα, με τον τερματισμό μου στο πόντιουμ. Αλλά τώρα, στέκομαι εδώ, σαν νικητής του δεύτερου αγώνα. Είναι απίστευτο. Κάναμε πολλές δοκιμές όλο το χειμώνα. Αλλά αυτό που δεν μπορείς να προσομοιώσεις είναι μία πραγματική αγωνιστική κατάσταση. Επομένως, ήταν σημαντικό για μένα να μάθω το αυτοκίνητο σε αγωνιστικές συνθήκες. Συνεχώς μαθαίνω όλο και περισσότερα για το αυτοκίνητο. Η ενθουσιώδης υποστήριξη των Βραζιλιάνων οπαδών μου έδωσε ώθηση. Δεν βλέπεις πολύ συχνά ένα Μεξικάνικο κύμα (La Ola) πριν την εκκίνηση ενός αγώνα WTCC. Ήταν ένα θαυμάσιο ξεκίνημα για εμάς».

Jörg Müller (BMW Team Germany):
«Πέρσι δυσκολεύτηκα λίγο στην αρχή της σεζόν και έχασα πολλούς βαθμούς στη μάχη για τον τίτλο. Αυτή τη φορά τα κατάφερα καλύτερα. Μέσα στους πρώτους γύρους του πρώτου αγώνα κατάφερα να αυξήσω τη διαφορά μου από τον Andy. Προς το τέλος, όμως, με πλησίασε πολύ και με πίεσε. Γι’ αυτό ήμουν πραγματικά ευτυχής όταν διέσχισα τη γραμμή τερματισμού σαν νικητής. Είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα για την BMW Team Germany. Στο δεύτερο αγώνα μπλέχτηκα σε μία άλλη μεγάλη και δίκαια μάχη με τον Andy. Γι’ αυτόν, τον Augusto και μένα, η σεζόν θα ξεκινήσει πάλι στο Zandvoort, γιατί έχουμε και οι τρεις 16 βαθμούς».

Andy Priaulx (BMW Team UK):
«Στην αρχή του πρώτου αγώνα, το αυτοκίνητό μου δεν ήταν τόσο γρήγορο όσο του
Jörg. Αλλά μετά, κατάφερα να κερδίσω έδαφος και είχαμε μία ενδιαφέρουσα μάχη. Στο δεύτερο αγώνα, έγινε το ίδιο. Είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, με το δεδομένο ότι αντιμετωπίσαμε μερικά προβλήματα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Πραγματικά εκμεταλλεύτηκα πλήρως το αυτοκίνητό μου κατά τη διάρκεια των αγώνων. Ο ανταγωνισμός στη σεζόν του 2007 θα είναι πολύ άγριος. Είμαι έτοιμος να αποδεχτώ την πρόκληση».

Στατιστικές και αποτελέσματα Curitiba:

Σιρκουί / Ημερομηνία

Autódromo Internacional de Curitiba / 11th March 2007

Γύρος / Απόσταση αγώνα

3.695 km/51.73 km (14 γύροι)

Pole position 2007

Jörg Müller (BMW Team Germany), 1:24.769 minutes

Νικητές 2007

Αγώνας 1: Jörg Müller (BMW Team Germany)

Αγώνας 2: Augusto Farfus (BMW Team Germany)

Ταχύτερος γύρος 2007

Αγώνας 1: Jörg Müller (BMW, 1:25.469 λεπτά)

Αγώνας 2: Jörg Müller (BMW, 1:25.914 λεπτά)


Πρωτάθλημα Οδηγών:
1ος Müller (16 βαθμοί), 1ος Farfus (16), 3ος Priaulx (16), 4ος Tarquini (9), 5ος Muller (6), 6ος Zanardi (5), 7ος Huff (4), 8ος Coronel (4), Rangoni (1).

Πρωτάθλημα Κατασκευαστών:
1η BMW (36), 2η SEAT (21), 3η Chevrolet (9), 4η Alfa Romeo(5).

Ημερολόγιο Αγώνων:
11 Μαρτίου – Curitiba (BRA), 6 Μαΐου– Zandvoort (NLD), 20 Μαΐου – Valencia (ESP), 3rd Ιουνίου – Pau (FRA), 17 Ιουνίου – Brno (CZE), 8 Ιουλίου – Porto (POR), 29 Ιουλίου – Anderstorp (SWE), 26 Αυγούστου – Oschersleben (GER), 23 Σεπτεμβρίου – Brands Hatch (GBR), 7 Οκτωβρίου – Monza (ITA), 18 Νοεμβρίου – Macau (CHN).

Πηγή: BMW HELLAS