Fabiatou Auto News

Saturday, May 26, 2007

Ο Νέος Κινητήρας V8 της BMW M3

Ο πρώτος 8-κύλινδρος για τη σπορ BMW M3.

Έξοχες επιδόσεις διασφαλίζονται με 309 kW/420 hp από 4.0 λίτρα.


Μέγιστη ροπή 400 Nm στις 3, 900 rpm, 85% της μέγιστης ροπής σε μία κλίμακα ταχυτήτων 6,500 rpm.


Μοναδική ισχύς και ροπή μέσω της καθιερωμένης πλέον φιλοσοφίας υψηλόστροφων κινητήρων Μ, με κόφτη στροφών στις 8,300 rpm.


Συμπαγής, ελαφριά δομή κινητήρα και περιφερειακών εξαρτημάτων, ο νέος V8 κινητήρας ένας από τους ελαφρύτερους 8-κύλινδρους στον κόσμο, ελαφρύτερος από τον 6κύλινδρο σε σειρά του προηγούμενου μοντέλου.


Μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρων, double-VANOS χαμηλής πίεσης για βέλτιστο κύκλο πλήρωσης, το σύστημα προσφέρει πλήρη ισχύ και επιδόσεις ακόμα και με κανονική πίεση λαδιού κινητήρα.


Οκτώ ξεχωριστές πεταλούδες γκαζιού για άμεση απόκριση του κινητήρα.


Σταθερή και αξιόπιστη παροχή λαδιού σε διαμήκεις και εγκάρσιες επιταχύνσεις έως 1.4g, μέσω δύο αντλιών λαδιού και λίπανση μέσω υγρού κάρτερ βελτιστοποιημένη για ανώτερη δυναμική συμπεριφορά


Βελτιστοποιημένο σύστημα εξαγωγής για άριστο κύκλο πλήρωσης, απόδοση, και χαμηλό βάρος. Διαμόρφωση μέσω εσωτερικής υψηλής πίεσης, οι εκπομπές ρύπων πληρούν τις προδιαγραφές EU4 και LEV 2.


Αναβαθμισμένη μονάδα ελέγχου κινητήρα MSS60 για βέλτιστο συντονισμό όλων των λειτουργιών του κινητήρα με διάφορα συστήματα ελέγχου του αυτοκινήτου.


Τεχνολογία μέτρησης ροής ιόντων στους κυλίνδρους, για αναγνώριση κυλίνδρων (σειρά ανάφλεξης), αυτανάφλεξης (πειράκια), ρεταρίσματος και κακής ανάφλεξης μίγματος.


Ανάκτηση Ενέργειας Μέσω Πέδησης με έξυπνο έλεγχο εναλλάκτη.


Το μέτρο σύγκρισης που ο νέος κινητήρας χρειάστηκε να ξεπεράσει δεν θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο: ο 6-κύλινδρος σε σειρά κινητήρας 3.2-λίτρων της BMW έχει γίνει διάσημος σε όλο τον κόσμο, κερδίζοντας μία μεγάλη λίστα βραβείων και διακρίσεων. Αναγνωρισμένος αρκετές φορές σαν ο ‘Κινητήρας της Χρονιάς’ και παράγοντας 252 kW/343 hp στην τελευταία έκδοσή του, ο κινητήρας αυτός όχι μόνον ανέδειξε τη BMW M3 στην απόλυτη πρωταγωνίστρια στην κατηγορία της, αλλά και σε πραγματικό best seller.


Γεγονός παραμένει, όμως, ότι κάθε πράγμα στον καιρό του. Και τώρα ήρθε ο καιρός για τον 6-κύλινδρο να υποκλιθεί και να αποχωρήσει από τη σκηνή. Ήρθε η ώρα για τον ερχομό του νέου V8 με τη νέα BMW M3.


Και μόνον οι προδιαγραφές αυτού του κορυφαίου κινητήρα, επιβεβαιώνουν με σαφήνεια την τεράστια πρόοδο που έχει συντελεστεί. Ο κυβισμός είναι 3,999 cc, η μέγιστη απόδοση 309 kW/420 hp. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm είναι εξίσου εντυπωσιακή με τις μέγιστες στροφές των 8,300 rpm. Επομένως, η BMW M3 ξεχωρίζει από την αρχή για τις θρυλικές επιδόσεις της.



Καύσιμο Βενζίνη RON 98 (95)


Μέγιστη ισχύς hp (kW) 420 (309)


στις min1 8,300


Μέγιστη ροπή Nm 400


στις min1 3,900


Μέγιστες στροφές κινητήρα min1 8,400


Διάμετρος mm 75.2


Διαδρομή mm 92.0


Κυβισμός cm3 3,999


Απόσταση μεταξύ κυλίνδρων mm 98


Διάταξη κυλίνδρων 8-κύλινδρος κινητήρας V


Διάμετρος πλάτους βαλβίδας, εισαγωγής mm 35.0


Διάμετρος πλάτους βαλβίδας, εξαγωγής mm 30.5


Αναλογία συμπίεσης 12.0


Ψεκασμός καυσίμου Ψεκασμός στον αυλό εισαγωγής


Πίεση ψεκασμού καυσίμου bar 36


Μέση πίεση θαλάμου καύσης bar 12.6


Μέγιστη πίεση θαλάμου καύσης bar 100


Βάρος κινητήρα σύμφ. με πρότυπο BMW kg 202


Ισχύς ανά λίτρο hp/L 105


Αναλογία ισχύος-βάρους kg/kW 0.65


Στροφαλοθάλαμος Αλουμίνιο


Μηχανισμός βαλβίδων Γραμμικός μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρων και υδραυλική ρύθμιση διακένου βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής (double VANOS)



BMW HELLAS

2 Comments:

  • Αυτό δε θα το κάνεις test-drive? Υπάρχουν πολλοί φίλοι της BMW που θα ήθελαν να ξέρουν αν είναι άνετο, πόσα πιάνει σε κόντρα στα λιμανάκια και διάφορα άλλα τέτοια επιστημονικά θέματα. I'm only kidding! Keep up the good work!

    By Anonymous Anonymous, at 4:41 PM  

  • Ένα καλό μας πέφτει κάθε χρόνο... Φέτος έγινα μητέρα και αυτό μου αρκεί για δέκα! Φυσικά αν έρθει το test-drive κάποια στιγμή θα ήθελα να χαθώ μόνη μου μαζί της- όχι προς τα λιμανάκια, αλλά μάλλον προς Σέρρες μεριά...
    Δεν βιάζομαι όμως.. ξέρω ότι θα συμβεί!!!

    By Blogger if, at 8:22 PM  

Post a Comment

<< Home