Fabiatou Auto News

Wednesday, February 24, 2010

Volvo S60

Το νέο Volvo S60 είναι χτισμένο σε ένα εντελώς νέο σασί με έντονο σπορ χαρακτήρα. Η εξέλιξή του βασίστηκε σε μία ολιστική προσέγγιση των μηχανικών, με σκοπό τη βελτίωση κάθε παραμέτρου: ακριβέστερη κατευθυντικότητα, καλύτερο κράτημα, μεγαλύτερη άνεση. Σειρά από ηλεκτρονικά συστήματα τονίζουν αυτό το δυναμικό χαρακτήρα, ενισχύοντας τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο, χωρίς συμβιβασμούς στην προσφερόμενη άνεση.

Το νέο Volvo S60 είναι το πρώτο σεντάν της αγοράς που εξοπλίζεται με Προηγμένο Σύστημα Ευστάθειας (Advanced Stability Control). Το σύστημα αυτό ανιχνεύει πολύ νωρίς τις όποιες ενδείξεις απώλειας πρόσφυσης έτσι ώστε να επέμβουν ακόμα πιο έγκαιρα τα συστήματα δυναμικής ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης. Νέο χαρακτηριστικό είναι και το Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης στις Στροφές (Corner Traction Control) που επιτρέπει μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδήγηση σε δρόμους με στροφές, περιορίζοντας δραματικά τις όποιες τάσεις υποστροφής.

Όλες οι εκδόσεις του νέου Volvo S60 θα είναι προαιρετικά διαθέσιμες και με το αυτορυθμιζόμενο ενεργό σασί Four-C, σε ακόμα πιο ραφιναρισμένη και εξελιγμένη έκδοση. Το συγκεκριμένο σασί της Volvo προσφέρει καλύτερο έλεγχο στην οδήγηση και μεγαλύτερη άνεση για οδηγό και επιβάτες.

Οι μηχανικοί της Volvo είναι ιδιαίτερα υπερήφανοι για την παγκόσμια πρωτιά που πέτυχαν! Το Σύστημα Ανίχνευσης Πεζών, μετά από μακροχρόνιες δοκιμές και συνεχή εξέλιξη έχει καταστεί πλέον τεχνολογικά αξιόπιστο. Είναι σε θέση να επιβραδύνει σταδιακά έως και να ακινητοποιήσει πλήρως το όχημα, αποτρέποντας παράσυρση του πεζού από το αυτοκίνητο, όταν αυτό κινείται με ταχύτητα έως 35 χλμ/ώρα. Για μεγαλύτερες ταχύτητες το σύστημα μειώνει την ταχύτητα του οχήματος σε μεγάλο ποσοστό, περιορίζοντας αντίστοιχα τις όποιες αρνητικές συνέπειες. Το νέο Volvo S60 διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό και το σύστημα City Safety. Με αυτό, το αυτοκίνητο επιβραδύνει αυτόματα αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα όταν το προπορευόμενο όχημα μειώσει ταχύτητα ή σταματήσει.

Κατά την αρχική περίοδο λανσαρίσματος και όσον αφορά στην εγχώρια αγορά, η επιλογή είναι ανάμεσα σε δύο βενζινοκινητήρες, αμφότεροι εφοδιασμένοι με turbo. Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος άμεσου ψεκασμού αποδίδει 203 ίππους με ροπή 300 Nm από πολύ "χαμηλά", στις 1750 μόλις στροφές και επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0-100 χλμ/ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (8,2 δευτερόλεπτα για το αυτόματο) επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα (230 χλμ/ώρα για το αυτόματο). Τα αντίστοιχα νούμερα για τον τρίλιτρο εξακύλινδρο κινητήρα είναι 304 ίπποι, 440 Nm ροπή, 0-100 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι έξι ταχυτήτων, μηχανικό ή αυτόματο Powershift διπλού συμπλέκτη για το δίλιτρο κινητήρα, αυτόματο Geartronic δεύτερης γενιάς για τον τρίλιτρο, ο οποίος συνδυάζεται με στάνταρ μόνιμη τετρακίνηση. Ενδεικτικά, η κατανάλωση για το δίλιτρο κινητήρα είναι 7,9 λίτρα/100 χλμ ενώ για τον τρίλιτρο 10,2 λίτρα/100 χλμ (συνδυασμένη EU, αρχικές τιμές).

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του εξωτερικού. Εντυπωσιάζει, συνδέοντας τις μοντέρνες γραμμές και το αψεγάδιαστο design με την πρακτικότητα και τις ποιοτικές πρώτες ύλες. Προσφέρει άπλετους χώρους και μια μοναδική αίσθηση πολυτέλειας. Έντονα χρώματα, αντισυμβατικές φόρμες, ακριβά υλικά και προηγμένη τεχνολογία συνυπάρχουν αρμονικά όσο ποτέ άλλοτε! Ακόμη και η μεσαία θέση της πίσω σειράς καθισμάτων είναι σχεδιασμένη κατά τέτοιο τρόπο που ο επιβάτης νιώθει προνομιακά. Το αυτοκίνητο, αν και εξωτερικά δείχνει κουπέ, φιλοξενεί άνετα και με ευρυχωρία πέντε ενήλικες!

Το νέο Volvo S60 αναμένεται στην Ελλάδα το καλοκαίρι.

Volvo