Fabiatou Auto News

Wednesday, March 31, 2010

Ford Focus RS500

Μία νέα πανίσχυρη έκδοση περιορισμένης παραγωγής του Focus RS, με την ονομασία RS500, λανσάρεται σαν το απόλυτο Ford υψηλών επιδόσεων και θα προσφέρει την απόλυτη οδηγική εμπειρία στους λάτρεις των αυτοκινητιστικών επιδόσεων.
Το νέο μοντέλο, που θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Λειψίας 2010 στη Γερμανία στις 9 Απριλίου έχει την ονομασία RS500 θέλοντας να υπογραμμίσει την αυστηρά περιορισμένη παρτίδα παραγωγής των 500 μονάδων, οι οποίες θα φέρουν φυσικά τον ανάλογο σειριακό αριθμό.
Το νέο Focus RS500 έχει ένα πανίσχυρο 5κύλινδρο κινητήρα 2.5 λίτρων 350 PS που παράγει 15% περισσότερη ισχύ από το στάνταρ Focus RS και προσφέρει πραγματικά συναρπαστικές επιδόσεις.
Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 45PS στις 350PS στις 6,000rpm, ενώ η ροπή έχει αυξηθεί από 440 στις 460Nm, και παράγεται σε μία ευρεία κλίμακα στροφών από 2.500 μέχρι 4.500rpm.
Για να επιτευχθεί η απαιτούμενη ισορροπία δυναμικών επιδόσεων στις μεσαίες και υψηλές στροφές, ο κινητήρας φέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο βελτιώσεων οι οποίες στοχεύουν στη βελτίωση της αναπνοής και της καύσης του.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν ένα πολύ μεγαλύτερο εναλλάκτη θερμότητας (intercooler) για ψυχρότερο-πυκνότερο μείγμα πλήρωσης, μεγαλύτερο φίλτρο αέρα εισαγωγής για αυξημένη ροή, μεγαλύτερης διαμέτρου σωλήνας εξαγωγής αμέσως μετά την τουρμπίνα (downpipe), αναβαθμισμένη αντλία καυσίμου, σε συνδυασμό με νέα χαρτογράφηση για βελτιστοποίηση των επιδόσεων του αναβαθμισμένου κινητήρα.
Οι προκαταρκτικές τιμές επιδόσεων για το Focus RS500 δείχνουν ότι επιταχύνει από 0-100km/h σε 5,6 δεύτερα, με τελική ταχύτητα που δεν απέχει από τα 263 km/h του στάνταρ RS.
Η εντυπωσιακή ισχύς του RS500 συνδυάζεται με μία εξίσου γοητευτική εμφάνιση. Το μοντέλο περιορισμένης έκδοσης παραγωγής φέρει μία μοναδική ματ μαύρη βαφή με ασορτί μεταλλικό μαύρο στις ζάντες αλουμινίου, αλλά και το γυαλιστερό φινίρισμα του τραπεζοειδούς αεραγωγού/διαχωριστή, του πίσω σπόιλερ δύο πτερυγίων και του πίσω αεροδυναμικού διαχύτη τύπου venturi, που διαχειρίζεται τη ροή αέρα κάτω από το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου.
Μικρές χρωματικές πινελιές σε όλο το αυτοκίνητο – όπως οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τα μπλε εμβλήματα RS και το ειδικό μπλε και κόκκινο έμβλημα RS500 στην πίσω πόρτα – είναι στοιχεία που δίνουν έμφαση τη μοναδική εμφάνιση του αυτοκινήτου.
«Το αυτοκίνητο έρχεται να προστεθεί σε μία μεγάλη λίστα θρυλικών RS Fords και είναι άξιο να φέρει το θρυλικό λογότυπο RS500, που έγινε συνώνυμο με την επιτυχία στο δρόμο και την πίστα με το θρυλικό Sierra RS500 Cosworth το οποίο κυριάρχησε στους αγώνες αυτοκινήτων sedan στα τέλη της δεκαετίας του 1980» πρόσθεσε ο Bakaj».
Το RS500 σηματοδοτεί τη λήξη της παραγωγής της σημερινής γενιάς Focus RS, της οποίας τα τελευταία αυτοκίνητα προγραμματίζονται να φύγουν από το εργοστάσιο της Ford στο
Saarlouis της Γερμανίας κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου 2010.
Αν και η εκπληκτική ζήτηση των πελατών έχει διασφαλίσει ότι η συνολική παραγωγή του Focus RS αναμένεται να ξεπεράσει τις 11.000 μονάδες (πολύ περισσότερες από τις αρχικές προβλέψεις των 7.000 – 8.000 μονάδων), η παραγωγή του RS500 θα αρχίσει στο εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis της Γερμανίας και θα είναι αυστηρά περιορισμένη στα 500 οχήματα για πελάτες από 20 Ευρωπαϊκές αγορές.
Κάθε RS500 θα φέρει μεταλλική πλακέτα στην κεντρική κονσόλα, με χαραγμένο στο χέρι ένα μοναδικό σειριακό αριθμό από το 001 μέχρι το 500.
Η ζήτηση για το RS500 αναμένεται να ξεπεράσει την προσφορά και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό, και η όλη παρτίδα παραγωγής των 500 μόλις αυτοκινήτων θα κατανεμηθεί σε 20 Ευρωπαϊκές χώρες σύμφωνα με το αναμενόμενο επίπεδο ενδιαφέροντος. Για μερικές χώρες, ο πολύ μικρός αριθμός οχημάτων που θα τους παραχωρηθεί σημαίνει ότι το RS500 θα είναι μία πολύ αποκλειστική αγορά για τους πελάτες.